20

823 59 8
                                    

Разговорът с баща ми бе уморителен и напрягащ. Постави ми условие или скоро да види детето или много скоро щях да му се моля Финансовото ми положение ставаше по - зле с всеки изминал ден, ограничаваше достъпа ми до пари. Ако не изпълня желанието му до седмица друг щеше да бъде назначен на мое място. Даже явно го бе избрал.
Чаках Алисия да приключи с Еми, а после когато разбрах че се е отбила при съседа й настроението ми съвсем се помрачи. Ревността, която бе в затишие си проправи път към повърхността.
Само я чаках да се настани и да сложи детето на задната седалка в столчето.
- Това ли ти е неотложната работа? Да се виждаш с него, а после да ми казваш, че нищо не значи.. - Раздразнението в гласа ми си личеше твърде ясно.
- По колко пъти трябва да ти се обясня едно и също нещо - говореше ми тихо сякаш на бавно развиващо се дете - Не съм спала никога с него, но ти ме приемаш за кралица на разврата. Най - куриозното е, че си склонен да живееш с мен въпреки това твое мнение. - изсмя се сухо и се обърна да гледа през прозореца.
На единия завой завих по рязко и Алисия се хвана за дръжката, а Кико възбудено извика
- Искам пак така, тати
- Майка ти, сине, пребледня от страх, така че като сме без нея ще го изпробваме.
Тя ми хвърли кръвнишки поглед, недоволна от това, което му обещах.
През цялото време тягостното мълчание и недоизказани неща изпълваха въздуха в колата. Всичко си остана същото дори при смяната на обстановката, за да не се караме пред него чакахме да си легне, а всяка изминала минута ни превръщаше в бойци готови за битка. Алисия изпуши поне пет цигари за двата часа, които се наложи да прекараме заедно на масата.
Моите хора все още не бяха намерили Марая. Предположих, че може да е мъртва, сякаш се бе изпарила от лицето на земята, но детектива с категоричност ми каза че тогава щеше да намери информацията доста по - бързо.
- Детето спи и аз ще имам честта да говоря с кралицата на лъжите на спокойствие. - Кривата ми усмивка издаваше мрачността ми.
- Ти докара Борис до това състояние, без дори съм твоя жена. Да не би да унижаваш невинните ти е хоби? - Алисия бе чакала цяла вечер да излее обвиненията си срещу мен.
- Кристално ясно си спомням, че той пръв прояви физическа агресия спрямо мен. Като стана дума за спомени на теб понякога ти се губят.
Гледаше ме недоумяващо и това бе най добрия момент да й кажа. Времето ни с добри отношения приключи.
- Аз ти казах, че сме спали заедно и ти изобщо не го изложи на съмнение. - Провлачения ми говор бе изпълнен с насмешка, ужасът бавно си си проправи път да се появи в изражението й.
- Излъгах те, но ти така и не оспори нищо. Прищявката ми да те задържа до мен обаче започна да ми струва скъпо.
Думите ми я нараниха.
- Ти - устните й потрепериха от гняв, приближи се до мен приковавайки ме със злобен поглед. Замахна с ръка, предположих че ме очаква шамар и я спрях точно преди да докосне бузата ми. Не позволявах на жените да проявяват подобни волности. С едно движение извъртях й ръката зад гърба й. Държах я може би по силно от необходимото и приковах с лице към стената.
- Не си й помисляй отново да се опиташ да ме удариш. Освен ако не си готова да получиш същото. - категоричните нотки в гласа ми ясно и подсказваха, че няма да пренебрегна следващ опит за подобни прояви.
- Каква заблуда - заговори като иронията преливаше в гласа й - а аз горката си мислех, че се чукам с истински мъж. - Изсмя се насила - Обаче се оказа лъжец като мен.
Не можех да пропусна горчивината в гласа й. Имах предостатъчно проблеми, за да се занимавам с нейните чувства. Задникът й се допря до пениса ми, само при усещането на добре оформеното й дупе той моментално стана твърд. Желанието да потъна дълбоко в нея потуши гнева ми.
- Знам по добър начин да изразим физически агресията.- Целунах нежно тила й.
- Не ме докосвай - Ръката ми погали дупето й, а тя не спираше да шава, с което само ме възбуди още повече. С тялото си я притиснах съвсем плътно, а свободната ми ръка се мушна под бикините й, галейки добре оформения й задник. Пръстът ми леко масажираше отвора на ануса й.
- Моята кралица на разврата има ли задръжки или обича да опитва нови начинания.
- Има - процеди твърдо през стиснати зъби - Ако обичаш ме пусни.
Продължавах да я галя нежно, без да обръщам внимание на протеста й, въпреки че отричаше се бе отпуснала и съвсем малко вкарах пръстта си.
Тя цялата застина.
- Казах ти да не ме докосваш - Вече не правеше опити да се дърпа, явно страхувайки се да не я заболи. Пръстът ми се плъзгаше все по лесно вътре, а аз бях на ръба да забравя, че явно и липсваше опит относно аналния секс и да я обладая.
- Ще се наложи да се съгласиш с поканата на баща ми - промърморих небрежно.
- Никога
- Не ми оставяш избор, скъпа - Когато още един пръст потъна в нея, не толкова плавно колкото преди малко, тя съвсем настръхна.
- Боли ли те - попитах тихо.
- Ще ме насилиш, за да се съглася ли. Явно завинаги ще си останеш жалък.
Думите й бяха точно каквото ми трябваше. Нямаше да загубя всичко заради една жена. Трябваше да се съгласи да отиде на кратката ваканция. Следващия пръст, който вкарах в нея и причини неудобство, инстинктивно се сви.
- Знаеш ли аналния секс може да бъде много приятен за жената, но и ужасно болезнен ако не е добре подготвена.- Тя мълчеше, а аз продължавах да я измъчвам. Не можех да преценя дали и бе приятно или и причинявах дискомфорт.
- Ще го запомниш завинаги, скъпа. После никога няма да си състояние да си предложиш сладкото дупе на когото и да било, защото болката ще се запечата в съзнанието ти и всеки път дори да си напълно възбудена несъзнателно ще се свиваш.
- Веднъж ми преподаде този урок, после се чудиш, защото искам да избягам.

Съдба 🔞Where stories live. Discover now