PLAN

46 9 0
                                    

Soyunma odasına geldiğimizde Ebrar çantasından siyah diz üsünde biten taytı verdiğinde minnet duyduğumu belli ederek baktım '' bir şey değil '' dediğinde gülümsedim taytı giydikten sonra spor salonuna geri döndüm herkez gelmişti Ebrar ile sıraya geçtiğimizde boy sırası olduğunu fark ettik ve en başa geçtik spor başkanı olduğunu tahmin ettiğim kız bana dik dik bakarken kaşlarımın çatılmasına nedense engel olamamıştım galiba onu yerinden edeceğimi düşünüyordu ve böyle bana bakmaya devam ederse onu yerinden edeceğime kalıbımı basardım çünkü rekabeti her zaman sevmişimdir.

Beden öğretmeni olduğunu tahmin ettiğim hoca gelince fazlası ile genç olduğunu anladım en fazla yirmi beş veya yirmi altı yaşında gibi duruyordu rahat hazırol ve saydırma işlemi bittikten sonra hoca '' aramıza yeni arkadaşlarınız gelmiş ama ben sadece şu an ikisini görüyorum öncelikle hoşgeldiniz kızlar ben Onur Demir beden eğitimi dersini bu sene beraber işleyeceğiz ve son olarak ilgilendiğiniz bir spor dalı var mı ?'' diye sorduğunda bir adım öne çıkıp '' merhaba hocam ben Dicle Ateş yakın dövüş te şampiyonluğum var ve ek olarak profosyonel basketbol ve valeybol oynuyorum'' dediğimde Ebrar da bir adım öne çıkıp ''merhaba hocam ben Ebrar Karaelmas profosyonel kick boksda bölge şampiyonluğum var  ve atletizim ile ilgileniyorum '' dediğinde herkes bi anlık için bize bakmıştı ve Ateşin arkadaşları adeta şaşkına dönmüş becerilmiş tavuklar gibi bakıyorlardı bu da hoşuma gitmişti.

Hocamız onaylayarak derste konumuzun valeybol olduğunu belirterek okulun valeybol takımının hepsinin bizim sınıfta olduklarını öğrendim sanırım bir rekabet içinde olacağımızı hissediyordum kızlar ve erkekleri altı kişiye bölerek takımları oluşturdu ben oynamak istemediğimi hocaya belirtmiştim ve Ateşin bana baktığını hissettim hayır korkak gibi gözükecektim ve bu beni çıldırtıyordu hocaya pasör olmak istediğimi söyleyerek file dibine geçtim karşımdaki takım ise Ateşin tayfasıydı Ebrar ise tam karşımda yer alıyordu anlaşılan Ateş ve tayfası da boş değildi ama beni bu sahaya gömecekelrini sanıyorsalar avuçlarını yalamak zorunda kalacaklardı içimden güzel bir kahkaha koyuverdim karşı taraftan servis geldiğinde adının Eda olduğunu hatırladığım kız Ebrara topu atmıştı Ebrar da topu benim için havalandırıp smaç vurmam için ortam hazırlamişti ve ben bu zamana kadar kendimi smaç atarak hiçbir sayımı kaybetmemiştim 

Çekişmeli bir maçtan sonra her zamanki gibi kazanmıştık buda benim farkımı ortaya koyuyordu. maç bittiklten sonra Onur hoca beni yanına çağırmıştı ve ne söyleyeceğini adım gibi biliyordum hocanın yanına gittiğimde '' seni izledim Dicle iyi bir yerde eğitim aldığın belli okul takımında olmak ister misin hemde kaptan olarak ve başkanlığı ve başkan yardımcılığını sana ve arkadaşın Ebrara veriyorum  '' dediğinde aklımda küçük bir intikam planı oluştu bakışların bedelini ağır ödetecektim. kaptan'ın Eda olduğunu öğrenmiştim ve Eda şu an yan tarafımda hoca ile bizim konuşmalarımızı dinliyordu sıradaki bana olan bakışlarını unutmamıştım sırf bunun için kabul ettim hoca herkezi sıraya sokarak kısa bir açıklama yaptı Ebrar ve bemin başkan olduğumuzu duyurdu Ateş ve tayfası maçtan beri gözükmüyorlardı anlaşılan yenilmeyi erkeklik gruruna yediremiyorlardı.

Ders bittikten sonra eşyalarımı topladım Ebrar yanıma geldiğinde üstünü değiştirdiğini gördüm. '' Dicle benim işim var sen eve git ben daha sonra geleceğim '' dediğinde '' tamam kızlardan haberin var mı '' diye sorduğumda '' evet onlar awm ye gitti daha gelmemişlerdir bilirsin gezmeyi severler '' dediğinde bilmez miydim alışveriş dediklerinde üçünün de gözleri parlardı '' ben çıkıyorum evde görüşürüz'' dediğimde soyunma odasından çıkmıştım.

Ateş Kesen 

Valeybol maçından sonra deliye dönmüştüm bu kız nasıl biriydi anlayamamıştım ama baya güçlü bir rakip olduğundan süphem yoktu sırada duyduklarımdan sonra daha da çok şaşırmıştım bu kız beni gün geçtikçe şaşırtıyordu çocuklar ise deliye dönmüşlerdi kaybettik diye homurdanıp duruyorlardı maçtan sonra jokere gelmiştik Efran '' Ateş bunlar nasıl bir kız böyle benim bildiğim kızlar bu kadar güçlü olmaz bunlar değişik bir varlık her biri sert yapıya sahip Efran desen buz küpü konuşmuyor bile sadece damarına bastığımda konuşuyor ve zeki cevaplarla çenemi kapatmayı başarıyor '' dediğinde  Yağız ise '' benim yanımda oturan kızıl cadı ise fazlasıyla bakımlı ama burnundan kıl aldırmıyor sert bir yapısı var karşıdan bakılduğında gayet minnoş ve tatlı gözüküyor ama içinde tam bir şeytan var laflarına gelince ise söyleyecek bir söz bulamıyorum'' dediğinde gittikçe daha çok merak etmiştim çocukları devam etmesi için el işareti yaptığımda Eymen ise '' böyle bir kız yok abi siyah saçları ile tam bir ateş parçası gibi ama içinde kutuplar var ne konuşuyor ne bişey diyor kavga için teşvik ediyorum ama bana söylediği tek şey susmazsan konuşmak için bir beynin olmadığına inanacağım demesi mavilerindeki soğukluk üşütecek derecede'' dedi her kezin bir şikayeti vardı Murat '' Ateş yanımdaki devasa oturan kız tam bir kas yığını sizde görmüşsünüzdür kolları nerdeyse kafam kadar bu kızlar ne yiyor veya dillerini nerde sivriltiyor anlamiş değilim kız adeta kırmızı boğa görmüş gibi ağzını bıçak açmıyor '' dediğinde daha da çok şaşırmıştım bizim gibi erkeklerle başa çıkabiliyorsalar kim bilir daha neler yapabilirlerdi

Daha sonra saat beş de Ebrar ile görüşmem geldi aklıma acaba gelecek miydi ve çocukların durumuna bakılırsa git gide bu gizemli kızlara çekiliyordu ve en şaşırtıcı olansa benim çekilmemdi benim hayatımda aşka sevgiye yer yoktu benim hayatımda kan hırs ve öfleye yer vardı. Çocukları toplayarak konuşmaya başladım '' evet sevgili kardeşlerim bildiğimiz üzre karşımızda bilmediğimiz bir tür kızlar var kim olduklarını hepimiz merak ediyoruz güzel bir plan yaparak kabuklarından çıkartabiliriz ve bir önerisi olan var mı ?'' dediğimde hepsinin kafasında farklı düşünceler olduğuna emindim ve bu kızların nasıl biri olduklarını öğrenmek için deliriyordum.

Efran '' bence pusuya çekmeliyiz bi yere hepsini çağırmalıyız '' dediğinde bir seçenek olarak düşündüm Murat ise '' bir hat alalım ve hepsine ailesi ile ilgili önemli bir bigiye sahip olduklarını söyleyelim'' dediğinde bu fikir daha çok hoşuma gitmişti. Eymen ise bende okul müdürüne gidip kızlar hakkında bilgi edineyim '' dediğinde gitmişti. Yağız ise '' Efrana katılıyorum pusuya çekmeliyiz ve bunu bilinmeyen bir numaradan hepsine mesaj atmalıyız ve depoya çağırmalıyız daha sonra aniden karşılarına çıkalım ve onları kışkırtalım'' dediğinde aklıma daha değişik bir fikir gelmişti plan güzeldi ama hepsini aynı yere çağırmak dikkat çekerdi '' plan güzel ama rakipler oldukça zeki hepsi aynı yere geldiğinde mevzuyu çakmaları saniylerini almaz o yüzden herkez kendi evnin adresini veriyor'' dediğimde bu fikir daha cazip gelmişti vanlilya kokusuna ihtiyacım vardı.













Mafyaların AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin