12.část

967 30 0
                                    

Fanoušci vylezli ven a pomalu odcházeli. Pak se z davu ozvalo jen ,, Míšo? Ó můj bože! "

A už jsem se objímala s Aničkou.

A: Co tu děláš?!

J: Překvapení

Řekla jsem s úsměvem.

A: No tak to musíme oslavit! Kluci už tě viděli?

J: Jo byla jsem na střídačce

A: Takže já jako tvoje nejlepší kamarádka, se to dozvídám jako poslední?

Řekne a hraje si na uraženou.

J: Ale notak Ani, snad se nezlobíš

A: Možná

Obejmu ji a obě se začneme smát. Pak už z haly vychází kluci. Šalda s Kubaldou se u mě zastaví se širokým úsměvem.

Š: Rádi tě zase vidíme

Řekne Šalda a obejme mě.

D: No to teda, tohle už nám nedělej, už jsem volal domů ať ti postaví hrob u mě na zahradě a napíšou tam : Zde leží Domčova dlouholetá nejlepší kamarádka

Bouchnu ho loktem do břicha a naštvaně se na něj podívám. On jen zaskučí bolestí a obejme mě.

Š: On kecá, dokonce i brečel, když se vše dozvěděl

J: To není možný, takovej tvrďák

Řeknu se smíchem.

D: Blbko

Ušklíbne se Dominik a objímá mě kolem ramen.

Anička s Radimem se začnou smát a já se přidám. Dominik se usmívá jen tak nevinně od ucha k uchu.

Po chvíli se s Šaldou sbalí a jdou směr hotel.
Uběhne asi 15 minut a Kuba s Martinem konečně vyjdou.

J: No konečně

A: My už jsme si tu popovídali snad se všem klukama, co kolem nás prošli

M: Vy dvě jste, ale vtipný

K: Jako vždycky

Řeknou oba a každej obejme tu svoji slečnu.

J: Tak jdeme slavit ne?

M: No určitě

Řekne brácha a všichni se vydáme na hotel. Odložíme věci na pokoj a Kuba se usadí na posteli.

J: Notak vstávej jdeme pařit

Řeknu během toho, co na sebe navlékám šedé tepláky.

K: Já jdu, ale mám strach o tebe

Řekne a posadí si mě na klín.

K: Víš, že ti doktorka říkala, ať si v klidu

J: Myslela tím, ať se nestresuju a alkohol určitě nestresuje

Řeknu a políbím ho. Oba se zvedneme. Kuba zamíří do koupelny, aby se upravil. Já si jen navlním vlasy a čekám na něj u dveří. Po pěti minutách je tu a vydáváme se za klukama do společenské haly. Všude zněla hlasitá hudba a Radimův zpěv. Kuba nám donesl šampaňské a sedli jsme si k nějakému volnému stolu. Hned se k nám seběhli všichni kluci, že si připijeme společně na postul do čtvrtfinále a proti tomu vážně nikdo nic neměl. Všichni jsme to vypili a Dominik objednal panáky. Ty už jsme si s Aničkou nedali, protože nám přece jenom ještě nebylo osmnáct. Klukům ten alkohol docela rychle ubýval a objednávali pořád další.

K: Hele zlato vypadáš jinak, než když jsme sem přišli, co jsi dělala?

Řekl Kuba, když objal Aničku kolem ramen.
Obě jsme se začali smát.

A: Trošku ses spletl Kubíčku

Řekla Anička se smíchem a postrčila ho směrem ke mně.

J: No ty teda vypadáš Jakube

K: Já, já totiž oslavuju, pojď dáme si spolu panáka lásko moje

A: Já myslím, že ten má dost

J: Kubíčku, vždyť mi ještě nebylo osmnáct

K: No jo vlastně a kde je Martínek

A: No to by mě taky zajímalo

Rozhlédla jsem se kolem a pak jsem vybuchla smíchy. Martin objímal Šaldu kolem pasu a tancovali spolu nějakej sexy tanec.
Naznačila jsem Aničce, ať se tam podívá a i ona se musela smát. Pak začala hrát písnička Time of my life z filmu Hříšný tanec. Kuba mě vzal za ruku a postavil se do prostřed parketu. Tancoval se mnou, nebo spíš snažil se o to. Přišla zvedačka.

J: Kubo to ne, jsi opilej neudržíš mě

K: Já a opilej?

Řekne Kuba a zvedne mě do vzduchu. Ovšem po pár vteřinách se oba valíme na zemi. Opět se začnu smát a chytnu ho za ruku. Dotáhnu ho až do pokoje a položím ho na postel. Donesu mu prášek na bolest hlavy, ale on stejně hned usnul. Nechala jsem mu ho na stole a odešla jsem Aničce pomoct s Martinem.

M: Jé ségra konečně si tu, Radim tě požádá o ruku

Řekne Martin a hodí pohled na Radima. Dám Radimovi pusu na tvář.

J: Třeba jindy Radimku

Řeknu a už s Aničkou, táhneme Martina do jejich pokoje. Martin se svalí na postel a hned usne, stejně jako Kuba.
Já obejmu Aničku a popřeju jí dobrou noc pak jdu hned zpět na svůj pokoj. Napiju se šťávy a vyčistím si zuby. Hodím na sebe pyžamo a lehnu si vedle něj. Nemůžu asi hodinu usnout, ale pak se mi to konečně povede.




Hokejové mistrovství / w Jakub Vrána Kde žijí příběhy. Začni objevovat