Harry'nin ağzından
David'i bulduğum ilk fırsatta gebertmeyi kafama koymuştum, şimdi Louis'nin yanında olacaktım...ta ki o beni istemeyene kadar. O kendi ağzıyla beni istemediğini söyleyene kadar onundum.
Louis'yle birlikte soyunma odasına gelmiştik, Ian ve Liam'a daha sonra durumu açıklayacaktım. İçeri girince Louis'ye oturaklara oturmasını söyledim, dolabımdan havlumu alıp yanına gittim. Önünde çömelip havlumu omuzuna astım "bununla kurulanabilirsin, yedek kıyafetin yoksa sana dolabımdaki kıyafetleri de verebilirim" onun benim kıyafetlerimin içinde ne kadar şirin ve minik gözükeceğini hayal ettim. Havlumla saçını kurularken "Şimdi beden dersi var zaten, formamı giyeceğim" dedi, tanrımm şimdi onu şortla görmenin hiç sırası değildi, dikkatim dağılabilirdi.
"Yanımda olduğun için sağol Harry" dedi "Her zaman yanındayım Louis" bunu sesli söylediğimi farkedince ona baktım, konuyu değiştirmek ister gibi "Yanında üstümü değişsem sorun olur mu?" dedi, tabii ki olur "Hayır, değişebilirsin" kendi dersimin de beden olduğunu hatırladım, şu an dersimizin ortak olması iyi olmuştu. Beden derslerinde kıyafet değişme zorunluluğu olmadığı için ben değişmeyecektim.
Dolabımı kapatıp arkamı dönünce Louis'nin arkası dönük ve sadece boxerıyla olduğunu gördüm, beden derslerinde üstümü değişmediğim için Louis'yle hiç denk gelmemiştik, şu an ilk kez onu çıplak görüyordum. Bacakları benim bacaklarımdan daha kısaydı, kendine has bir şekli vardı, omuzları geniş değildi, beli ise inceydi. Kalçası...kalçasına şimdiye kadar o kadar çok bakmıştım ki şekli tüm detaylarıyla aklımdaydı. Onu oracıkta domaltıp becerebilirdim, bir an transtan çıktığımda alt bölgemin fena halde sertleştiğini hissettim, o an gerçekten çok şaşırdım, birini çıplak görünce asla sertleşmezdim hatta erkekliğimi okşamaları bile sertleşmeme yetmezdi. Louis'yi boxerıyla gördüm diye bu kadar sertleşmem normal değildi.
Louis formasını giyip manzaramı kapatınca ben de o, onu kestiğimi farketmeden başka şeylerle uğraşıyor gibi yaptım. Dönüp "Harry, ben...şimdi ne yapacağımı bilmiyorum" dedi, ona döndüm "Arkadaşlarını kaybettiğin için üzgün müsün?" "Böyle insanlar oldukları için onlardan nefret ediyorum ama birsürü anımız vardı, çok tuhaf hissediyorum" yanına doğru ilerleyip karşısındaki oturağa oturdum tam konuşmaya başlayacakken kapı açıldı.
Louis'nin ağzından
Gelen David'den başkası değildi, beden dersi için giyinmeye gelmişti. David, Harry ve beni görünce güldü, daha sonra gülmeleri kahkahaya döndü. Harry hızlıca yerinden kalkmış David'e doğru giderken David "Tam birbirinizi becerecekken mi girdim ibneler? Hey söylesene Louis, altta olan sen misin?" diyince Harry, David'in üzerine doğru koşmaya başladı "Harry, dur lütfen!" desem de kulakları hiçbir şey duymuyor gibiydi. David'e ulaşır ulaşmaz onu yere fırlatıp üstüne çıktı, hızlıca suratına birkaç yumruk geçirmeye başladı.
•ne düşünüyorsunuz? beğendiyseniz oylamayı unutmayın<3•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poor Babe | LS
Teen Fiction•TAMAMLANDI• Harry ve Louis aynı lisede okuyan iki kişidir. Harry'nin biseksüel olduğunu herkes bilirken, Lou'nun gay olduğunu kimse bilmemektedir. İkisi gay barda karşılaşana kadar... bir #bottomlinson hikayesidir. +18 alert!