7

836 69 17
                                    

Louis'nin ağzından

Okula doğru yürüyordum, arabaların park yerinden geçerken, açık bir araba camından, bir erkeğin inleme sesi gelmişti. Uzaktan geliyordu, adımlarımı yavaşlattım ve hangisinden geldiğini anlamaya çalıştım, park alanında ilerledikçe hareket etme sesleri duymaya başlamıştım. Etraftaki arabalara göz attığımda Harry'nin arabasını gördüm, Harry sürücü koltuğundaydı, Ian da Harry'nin kucağındaydı. Kucak dansı yapar gibi hareket ediyordu ve öpüşüyorlardı, inleme seslerinin Ian'dan geldiğini farkettim. Onları görmemiş gibi yoluma devam ettim ve okula girdim.

Harry'nin ağzından

Ian erkekliğime sürtünerek hareket ederken biraz sertleşmiştim, kalçalarını avuçlarken onu sertçe öpüyordum. Uzun zamandır sevişmediğim için cinsel isteğim tavan yapmıştı. Kalçasını sıkıca kavrayıp erkekliğime daha da bastırdım, bunu yapmamla bir kez daha inleyince dudaklarımızı ayırıp "Ian çok yüksek sesle inliyorsun bebeğim, birisi duyacak" dedim, dışarıya göz gezdirirken Louis'nin az önce önümüzden geçmiş olduğunu ve okula girdiğini gördüm. Bizi kesinlikle farketmişti...

Ian'a baktım ve "Hadi, bugünlük bu kadar yeter. Ders birazdan başlayacak geç kalmayalım" dedim "Beni bu halde mi bırakacaksın Harry, daha gelmedim" diye itiraz edince dudağından öpüp "Daha sonra telafi edeceğim şimdi gitmeliyim" dedim ve Ian'ı kucağımdan indirdim.

Okulun koridorunda ilerlerken Louis'yi Niall ve Zayn'le giderken gördüm. Göz göze gelince hafifçe gülümsedim ama o yüz ifadesini bozmadı. Bugün, bu sabah gördükleri hakkında onunla konuşmam lazımdı.

Louis'nin ağzından

İlk dersler matematik olduğu için sıkıcı geçmişti en azından bir sonraki dersim boş dersti. Teneffüs zili çalınca önce matematik kitaplarımı dolabıma koydum daha sonra da tuvalete gittim. Ben tuvaletteyken çoktan ders zili çalmıştı.

Boş tuvalette işimi bitirmiş ellerimi yıkarken içeriye Harry girdi ve kapıyı kilitledi, ona şaşkınlıkla bakarken "Sana bir şey söyleyecektim" dedi ve yakınıma geldi, aramızda iki adım kala lavaboya yaslandı ve konuşmaya başladı "Bu sabah Ian ve beni gördüğünü biliyorum" "Evet, yalan söylemeyeceğim sizi gördüm ve merak etme kimseye söylemem" dedim "Hayır Lou, derdim bu değil. Sadece şey demek istemiştim...benim de cinsel ihtiyaçlarım var ve bu yüzden Ian'la aramda öyle bir olay geçti" tanrım bunu niye bana söylüyordu, kızarmaya başladığıma emindim, sabah Ian yerine kendimi Harry'nin kucağında hayal ettiğim aklıma gelince daha da utandım. "Ben...anladım, evet haklısın" yüzüne bakamadığım için yere bakarak konuşuyordum "Ama bunu neden bana açıkladığını anlamadım" diye devam ettim, kafamı kaldırıp Harry'e baktığımda gülümsüyordu. Omuzlarını silkip "Bilmem, sürekli okul otoparkında sevişen kişiler göremeyeceğini düşünüp, açıklamasını yapmak istedim" dedi "Ah, evet doğru" diye ona katıldım.

Bir süre sonra Harry "Hey baksana Louis, merak ettim de sen cinsel ihtiyaçlarını nasıl karşılıyorsun?" dedi ve bir adım daha yaklaştı. Yüzümdeki şaşırma ifadesini saklamadan direk yüzüne baktım, cevabını ister gibi yüzüme bakınca "Ben, şey...başımın çaresine bakıyorum" bunu söylediğime inanamıyordum, Harry beni çok zor durumda bırakıyordu. "Mastürbasyon yapıyorsun yani?" diyince daha çok şaşırdım, nasıl bu kadar rahat sorabiliyordu? Daha doğrusu neden soruyordu?

Poor Babe | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin