Louis'nin ağzından
Harry yüzüme bastırdığım yastığı yavaşça çekip aldı, işaret parmağını yüzüme sürmeye başladı, o sırada ben de gözlerinin içine bakıyordum. "Korku filmlerinden bu kadar korkman, sürekli utanman, bu kadar kırılgan ve masum olman beni o kadar çekiyor ki. Sürekli seni korumak istiyorum, birinin seni incitebilecek olma fikri beni delirtiyor, sürekli bu hallerini izleyeyim istiyorum. Vücudum bile sana olağanüstü tepkiler veriyor, bana napıyorsun Lou?"
Elini yanağıma koymuş okşarken gözlerimi kapadım ve kendimi iyice eline bastırdım, gözlerimi açtığımda yine dudağını ısırarak beni izlediğini gördüm. Ben ona bakarken bir elimi aldı ve erkekliğinin üzerine koydu "Vücudumun sana verdiği tepkilere bak Louis, senin için nasıl da hemen sertleşiyor gör" Harry'nin erkekliğine dokununca oldukça büyümüş ve sertleşmiş olduğunu fark ettim, avcumun içinde daha da sertleşmeye devam ediyordu, avucuma sığmıyordu.
Bir an kocaman penisini içime aldığımı düşündüm ve bu sefer ben dudağımı ısırdım, elim hala üzerindeyken hafifçe sıktım, Harry'nin ağzı aralandı ve kafasını eğip elime baktı, ben de o sırada yavaşça okşamaya başladım, ben okşarken Harry'nin ağzı daha da aralanmış, gözleri çoktan kapanmıştı.
Harry birden elimi tutup üzerinden çekti, ne olduğunu anlayamamışken beni koltuğa yatırdı ve bacak arama girdi. Tuttuğu elimle diğer elimi kafamın üstünde birleştirdi, artık kontrol tamamen ondaydı. Alt bölgesindeki şişliği ince şortumdan rahatça hissedebiliyordum, bu benim de sertleşmeme sebep oluyordu.
Harry beni öpmeye başlamıştı, bu sefer çok hızlı öpüşüyorduk, uzun süredir sevişmediği için çok sabırsız olmalıydı. Dudaklarını dudaklarımdan çekip yanağımı, çenemi, kulağımın altını sırayla öptü. Kulağıma geldiğinde kulak mememi ağzına alıp emmeye başladı, arada diliyle kulağımın arkasına darbeler atıyordu. Bu o kadar hoşuma gidiyordu ki sürekli mırıltılar çıkarıp altında kıvranıyordum. Harry birkaç saniye durup "Eğer kalçanı hareket ettirmeyi kesmezsen boxerıma boşalmak zorunda kalıcam" dedi, hemen boşalmasını istemediğim için hareket etmemeye çalıştım.
Ellerimi bırakıp üstümdeki tişörtü üzerimden çıkardı ve daha sonra kendisininkini de çıkarıp yere fırlattı. Tekrar tek eliyle ellerimi başımın üzerinde sabitledi, diğer elini de erkekliğimin üzerine koyup okşamaya başladı. Boynuma ısırarak öpücükler bırakırken zevkten titriyordum. Kendi erkekliğini bana bastırırken fermuarı canımı acıtıyordu, nefes nefese "Kotun...kotunu çıkar" dedim.
Kalkıp kotunu çıkardı, artık üzerinde sadece boxerı vardı. Koltukta uzanmış boxerının önündeki şişliğe dudaklarımı ısırarak bakarken vücudumu süzdü "Seni rahatlatmamı istiyor musun bebeğim?" dedi, karnımın üstündeki elimi aşağı indirip penisimi avuçladım, gözlerim kapanırken "Evet...boşalt beni babacığımm" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poor Babe | LS
Teen Fiction•TAMAMLANDI• Harry ve Louis aynı lisede okuyan iki kişidir. Harry'nin biseksüel olduğunu herkes bilirken, Lou'nun gay olduğunu kimse bilmemektedir. İkisi gay barda karşılaşana kadar... bir #bottomlinson hikayesidir. +18 alert!