10

828 64 27
                                    

Louis'nin ağzından

Harry'nin verdiği adrese geldiğimde karşıma dubleks bir ev çıktı, büyükçe de bir bahçesi vardı. Bahçeden içeri girip eve doğru ilerledim, kapıya vardığımda zili çaldım. İkinci çalışımdan sonra açıldı ve karşımda Harry'yi gördüm. Üzerinde dar siyah bir kot ve siyah bir tişört vardı, bana gülümseyerek bakıyordu, hafifçe gülümseyip içeri geçtim. "Kusura bakma ortalığı toparlıyordum" "Sorun değil" diyip salona geçtim ve koltuğa oturdum, "İçecek bir şeyler ister misin?" diye seslenince "Su alabilirim" dedim.

Elinde bir su ve bir kahveyle geldi, tam bana getirdiği suyu elinden alırken bardak Harry'nin elinden kaydı ve bütün su kotuma döküldü. "Ah, çok üzgünüm Louis, burada bekle sana hemen giyecek bir şey getireyim" diyip üst kata çıktı, oturmuş beklerken Harry'nin elinde kısa, siyah bir şortla geldiğini gördüm. Benimle dalga geçiyor olmalıydı, yüzüne anlamamış surat ifademle baktım.

"Şey, evde genelde boxerla dolaştığım için çok fazla eşofmanım falan yoktu, olanlar da şu an kuru temizlemedeymiş" Harry'i boxerla hayal edince alt tarafımdaki kan akışı hızlanmıştı, ayağa kalkıp elinden şortu aldım ve üst kata çıktım. Madem başka kıyafet yoktu, bunu giyicektim. Merdivenlerden çıkarken arkama baktığımda yüzünde kocaman gülümsemesiyle beni izliyordu.

Şortu giymiştim ve gerçekten çok kısaydı, umursamamaya çalışarak merdivenlerden aşağı indim. Ben inerken Harry bacaklarımdan gözünü alamıyordu, suratını izlerken alt dudağını ısırdığını farkettim, yanına gelince sonunda gözlerini bacaklarımdan alabildi. "Tamam, hadi başlayalım o zaman" dedi ve yanıma biraz daha yaklaşıp masadaki kitabı açtı, o kitaptaki konuyu okuyordu ben de o sırada kağıda ödevde lazım olacak kısımları yazıyordum. Harry'nin bacağı sık sık bacağıma sürtünüyordu ve bu alt bölgemin sızlamasına sebep oluyordu.

Yaklaşık iki saat çalışmıştık ve ödevin daha çok az bir kısmı bitmişti, yarın haftasonu olduğu için şanslıydık. "Harry, ben yoruldum. Biraz ara versek olur mu?" dedim, Harry'de "Tabii, biraz dinlenelim. İstersen koltuğa uzanabilirsin, ben mutfaktan biraz atıştırmalık getireceğim" dedi. Bugün, futbol takımında olduğum için okul sonrası antremanlara katılmıştım ve oldukça yorgundum, o yüzden Harry'i dinleyip biraz uzandım.

Tavana bakıp bir şeyler düşünürken Harry atıştırmalık tabağıyla içeri girdi, önce bacaklarıma sonra yüzüme baktı.  "Yanlış anlama ama, o şortla çok seksi gözüküyorsun" diyince ne diyeceğimi bilemedim ve "Sağol" dedim. Koltukta dikelip oturur pozisyona geldim, Harry de yanıma oturup getirdiği tabağı ortamıza koydu. Masaya uzanıp kumandayı aldı ve televizyondan bir film açtı. Atıştırmalıkları yiyerek filmi izlerken, birden korkunç bir canavarın çıkmasıyla gözlerimi sıkıca yumup kafamı kendi omzuma gömdüm. "Harryy! Neden korku filmi olduğunu söylemedin!" Harry kıkırdayarak televizyonu kapattı, "Sakin ol sadece bir canavar vardı" "Canavarlardan nefret ediyorum!" dedim ve koltuğun yastığını alıp yüzüme bastırdım.

düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın, hepsini okuyorum:) oy verirseniz çok mutlu olurum<3•

Poor Babe | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin