15

752 55 16
                                    

Louis'nin ağzından

Harry'nin o gün söyledikleri ve birkaç gün önce kendini affettirmek için söyledikleri çok içten geliyordu ama ya hepsi bir oyunsa, beni kandırmak içinse diye düşünmeden duramıyordum. Bunun için de uzun süre düşündükten sonra aklıma bir fikir geldi. Eğer ona, bana yaşattıklarının aynını yaşatırsam hem hatasını daha iyi anlardı, hem de vereceği tepkiye göre bana ne kadar değer verdiğini görmüş olurdum.

Belki küçük bir kaltak gibi davranmam gerekecekti ama sonuç pahabiçilmez olacaktı...

O son günden beri Harry'le hiç konuşmamıştık, bulunduğumuz her ortamda bana bakıp ona bir tepki vermemi, onunla küçük bir iletişim kurmamı istiyordu. Bense çoğu zaman o yokmuş gibi davranıp, göz göze geldiğimiz zamanlar kaşlarımı çatıyordum. Geçirdiğim günler bana çok sıkıcı geliyordu, planımı uygulayacağım günü iple çekiyordum.

Birkaç gün sonra, tüm okulun katılacağı bir parti olacaktı. Herkes bir miktar para vererek partiye girecekti, toplanan paralarla parti masrafları karşılanacaktı. Kocaman bir villa kiralanacağını ve partinin orda yapılacağını duymuştum. İşte o gün planımı uygulayacaktım...

Harry'e mesaj atmaya karar verdim, partiye geleceğinden emin olsam iyi olurdu, planımın mahvolmasını göze alamazdım.

louis: Hey Harry, partiye geliyorsun değil mi?
harry: Evet, sen?
louis: Geliyorum:)

Harry'nin ağzından

Louis kaç gün sonra bana yazınca çok sevinmiştim, sanırım iyice düşünmüştü ve cevabı olumluydu. Bir daha asla böyle bir hata yapmayacaktım, onu tekrar kaybetmeyi göze alamazdım.

Louis'nin ağzından

Niall ve Zayn'e tüm olanları bugün anlatmıştım, onlara şimdiye kadar anlatmadığım için bana kızmışlardı. Zayn'e planımı söyleyince, tam bir sürtük olduğumu söyleyip gülmüştü, Niall ise biraz abarttığımı Harry'nin pişman olduğunu ve bu kadar uzatmamam gerektiğini söylemişti. Ona Harry'nin beni kandırıp kandırmadığından ancak bu şekilde emin olabileceğimi söylemiştim.

Çocuklar da partiye geleceklerini söylemişlerdi. Zayn, Niall ve bana, bir süredir Harry'nin en yakın arkadaşı olan Liam'ı kestiğini ve onu çok beğendiğini itiraf etmişti. Niall ve ben bunu beklemediğimiz için önce çok şaşırmış sonra da partide Liam'ı tavlaması gerektiğini söylemiştik.

Çocuklarla partide ne giyeceğimiz hakkında konuşuyorduk, Zayn ve Niall kot, tişört ve kapşonlü giyeceklerini, çok büyük bir parti olmadığını ve abartmamam gerektiğini söylemişlerdi. Onları dinleyip ben de sıradan giymeye karar verdim.

düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın, hepsini okuyorum:) oy verirseniz çok mutlu olurum<3•

Poor Babe | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin