Louis'nin ağzından
Gözleri bendeydi, ellerinin dokunuşları inanılmaz zevk veriyordu. Aldığım zevkle kalçamı kımıldatırken istemsizce arkamdaki erkekliğine sürtünüyordum. "Ahh, bebeğim" diye inleyip beni daha hızlı okşamaya başladığında aynadan gözlerine bakıp durmadan inlemeye başlamıştım. Arkamdan bana yaslandığında oldukça sertleşmiş olan erkekliğini hissettim. "Şu an seninle farklı bir şey denemek istiyorum" diye kulağıma fısıldadı, aklıma gelen düşünceler fazlasıyla tahrik ediciydi. Aynadan soran gözlerle ona baktığımda elini belime koyup beni odanın diğer ucundaki komodinin önüme getirdi. En üstteki çekmeceyi açtığında gördüklerimle nabzım daha da hızlandı.
Kelepçeler, ipler, dildolar ve adını bilmediğim bir çok seks oyuncağı vardı. Dudağımı ısırıp ona baktığımda tepkimi görmek ister gibi beni izliyordu, utanmıştım. Tekrar gözlerimi çekmeceye indirip "Şeyy..." diyebildim, "Eğer istemezsen anlarım, sorun değil" ona bakıp "Hayır istiyorum" dedim birden. Kelimeler ağzımdan birden dökülmüştü, yanaklarımın kıpkırmızı olduğuna emindim.
Bana yavaşça yaklaşıp, endişemi yok etmek ister gibi dudaklarımı öptü. Kelepçeleri görünce aklıma gelen şeyler daha da sertleşmeme sebep olmuştu, dudaklarımızı ayırıp gözlerine baktım. "Harry" evet, bunu yapmak istediğimden emindim, "Kelepçeyi denemek istiyorum" dedim. Bana hafifçe gülümsedikten sonra çekmeceden bir kelepçe ve bir ip çıkardı. Onları komodinin üstüne koyduktan sonra "İlk önce üstünü çıkaralım" dedi ve şortumu indirdi.
Karşımda durmuş bana bakarken ben de ona bakıyordum "Bunu istediğinden eminsin değil mi bebeğim?" kafamı salladım. O da beni kafasıyla onayladıktan sonra yatağa geçebileceğimi söyledi, o da yatağa çıkınca "Yüz üstü mü olmak istersin, sırt üstü mü?" diye sordu. "Şey...yüz üstü" dedim, "Peki, uzan bakalım" yüzüm yatağa dönük uzanıp ellerimi demir yatak başlığına doğru uzattım. Harry iki bileğime de birer öpücük kondurduktan sonra kelepçeyi taktı, daha sonra eline aldığı ipin bir ucunu kelepçeye bir ucunu da sıkıca yatak başlığına bağladı. Tanrım, onu şu an deli gibi arzuluyordum, içime girmesine ve beni doruğa ulaştırmasına ihtiyacım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poor Babe | LS
Teen Fiction•TAMAMLANDI• Harry ve Louis aynı lisede okuyan iki kişidir. Harry'nin biseksüel olduğunu herkes bilirken, Lou'nun gay olduğunu kimse bilmemektedir. İkisi gay barda karşılaşana kadar... bir #bottomlinson hikayesidir. +18 alert!