6

864 73 20
                                    

Louis'nin ağzından

David de fırsat bulup Harry'nin suratına bir yumruk geçirdi, Harry hiçbir şey olmamış gibi David'e vurmaya devam ederken yere kan sıçradığını gördüm. Hemen Harry'nin omuzlarından tutup onu durdurmaya çalıştım "Harry, yeter. Lütfen dur artık" kapıdan kargaşanın sesini duyan Isabelle'in koşarak içeri geldiğini gördüm, Isabelle de hemen ayırmaya çalıştı, en sonunda Harry'i David'in üzerinden alabildim. David'e baktığımda burnu ve dudağı kanıyordu. Harry'i kaldırır kaldırmaz karşısında durup tekrar saldırmasını önlemeye çalıştım "Yeter bu kadar, şu haline bak" Harry'nin yanağı yediği yumruk yüzünden kızarmıştı, tam elimi yüzüne doğru uzatırken birden ne yaptığımı farkedip elimi hemen geri çektim.

Isabelle "Yeni sevgilin ve sen bizden uzak durun!" dedikten sonra David'i alıp gitti. Harry'e baktığımda bana bakıyordu "Sen iyi misin?" diye sordum. Kafasını salladı "Benimle gel, buz almam lazım" dedi ve birlikte soyunma odasından çıktık.

Ders zili çaldığında Harry'le spor salonundaydık, David ortalıkta gözükmüyordu. Acaba müdüre gitmiş midir diye düşünürken Harry konuştu "Louis, merak etme. Şikayet etse de bir şey olmaz. Burada her gün kavga oluyor" "Keşke ona hiç vurmasaydın, buna gerçekten gerek yoktu. Onu zaten hayatımdan çıkartmıştım, her şey bitmişti" dedim "Yemekhanede yaptığı hareketten sonra gerek vardı. Sana bulaşmaya devam edecekti, zaten kimsenin seninle o şekilde konuşmasına izin veremem. Yani...kimse bir kişiye sırf gay diye böyle davranamaz demek istedim" "Evet haklısın ama benim yüzünden başının belaya girmesini istemiyorum Harry" "Merak etme Lou başımın çaresine bakarım" hocanın gelmesiyle sıraya geçtik...

Teneffüs olduğunda Harry yanıma geldi "Seni almaya geldim" yüzümü saklayarak gülümsedim "Nereye" diye sordum "Hiç arkadaşın kalmadı, belki bizimle takılmak istersin diye düşündüm" şimdi Harry'nin bir de düşünceli olduğunu öğrenmiştim "Çok isterdim ama dersim kimya, üstümü değişmem ve kitaplarımı dolabımdan almam lazım. Zaten kimya sınıfımda ara sıra konuştuğum iki kişi vardı, yalnız değilim" diyip ona gülümsedim. "Tamam o zaman. Eğer herhangi bir şey olursa Almanca sınıfındayım"

Kimya sınıfında dört kişilik masalardan birine oturdum, biraz sonra Niall ve Zayn'de gelip masaya oturdular Zayn "Hey Louis, görüşmeyeli nasılsın dostum?" dedi, Niall kahkaha atıyordu. "Hey, Niall'ın neyi var?" diye sordum Zayn "Ah her zamanki hali, endişelenme. İki teneffüs önce yaptığı şakaya gülüyor" diye cevap verdi. Niall birden gülmeyi kesince ikimiz de ona döndük "Çocuklar canım pizza çekti sanırım" diyince bu sefer Zayn ve ben gülmeye başladık.

Dersin sonlarına doğru hoca serbest bırakınca dersin başından beri planladığım konuşmayı yapmaya karar verdim. "Hey çocuklar, size bir şey sormak istiyorum" ikisi de bana bakıp söylememi beklediklerinde devam ettim "Eşcinsellere nasıl bakıyorsunuz?" ikisine baktığımda düşünüyorlardı, Zayn konuşmaya başladı "Biliyorsun ben biseksüelim, yani benim için insanların hangi cinsiyetten hoşlandığı değil nasıl biri olduğu önemlidir" Zayn biseksüelim dediğinde çok şaşırmıştım "Ah, senin biseksüel olduğunu duymuştum ama şaka olduğunu sanmıştım" Niall'a baktığımda ellerini havaya kaldırıp "Bana bakma ben heteroyum" diyince hepimiz güldük.

Ortam tekrar sessizleşmişti ama çocukların böyle düşünmesi içimi çok rahatlatmıştı, onlara rahatça kendimi açıklayabilirdim. En sonunda direk söylemeye karar verdim. "Ben gayim" Zayn ve Niall beni hetero sandıkları için çok şaşırmışlardı ama çok iyi davranmışlardı. Zayn ve Niall'ın asıl dostlarım olması gerektiğine o an karar verdim.

duyuru: mesajlar kısmını e-mailim sorunlu olduğu için kullanamıyorum, herhangi bir şey için yorumlara yazabilirsiniz<3•

Poor Babe | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin