26

648 42 1
                                    

Harry'nin ağzından

Louis'yi belinden tutup domalttım, tanrımm, şu an önümde bu pozisyonda durması bile boşalmama sebep olabilirdi. Hemen şortum ve boxerımdan kurtuldum, daha sonra Louis'nin de boxerını indirdim. "Hazır mısın bebeğim?" derin bir nefes verdikten sonra "Hazırım" dedi, önce sırtında ve belinde ellerimi gezdirirken kalçasına ıslak öpücükler bıraktım. Arada sırtına doğru öpücüklerimi çıkarırken erkekliğimi kalçasına sürtüp bastırıyordum. Bundan çok fazla zevk aldığı belli oluyordu, altımda kıvranıp kalçasını kelepçenin izin verdiği kadar bana bastırıyordu. Nefes nefeseydi, ona her sürtünmemde inleyip beni istediğini söylüyordu. Benim de durumum ondan farklı değildi.

Louis'nin ağzından

Tanrımm, erkekliğini her kalçamda hissetmemde içim kıpır kıpır oluyordu, ona kendimi iyice bastırmak ve onu tamamiyle hissetmek istiyordum ama bunu her denediğimde kelepçe bileklerimi acıtıyordu. Bileklerim sızlamaya başlamıştı ve ben artık deli gibi Harry'i arzuluyordum, bana son kez sürtünüp inledi "Louis...bebeğim" "Hahhh, Harry. Artık içime gir, lütfenn!" diye ona yalvardım. Kalçamı tekrar arkaya ittiğimde bu kez kelepçenin acısıyla inledim. Harry arkamdan komodine uzanıp bir kondom aldı ve hızlıca taktı. Penisinin ucunu deliğimde hissettiğim inleyerek ona tekrar yalvardım "Harrehh, lütfen" Harry birden erkekliğini içime ittirdi, deliğim hala alışkın olmadığı için acıyla inledim. "Devam etmemi ister misin?" "Evett" kalanını da içime soktuğunda büyük bir "Ohh" çekti. Her santimini hissedebiliyordum ve bu beni delirtiyordu, içimde git gel yapmaya başladığında acım gittikçe hafifliyordu. Bir süre sonra zevkten çığlıklar atmaya başladım, ağzımı yastığa bastırarak çok ses çıkarmamaya çalıştım. Bu mükemmel hissin daha fazlasını istiyordum "Daha hızlı" diye inlediğimde Harry'de bunu beklermiş gibi birden oldukça hızlandı. İkimiz de aynı anda inliyorduk ve gelmek üzereydik...Harry beni oldukça hızlı becerirken adını bağırarak boşalmıştım, benden birkaç saniye sonra o da gelmişti. O içimden çıkınca kendimi yatağa bırakıp gözlerimi kapattım, o da üzerime uzanıp bana sarıldı. O boynuma öpücükler bırakırken ben gülümsüyordum, "Sana asla doyamayacağım" dediğinde daha da gülümsedim. "Seni çözelim" dediğinde aklıma az önce yaşadıklarımız geldi, hayatımın en iyi anlarını bu adamla yaşadığımı farkettim. Önce ipi daha sonra kelepçeyi açtı, Harry bileklerime baktığında yüzünde oldukça şaşırmış bir ifade vardı "Louis, bebeğim...Ben...çok özür dilerim" yüzüme baktığında ben de başımı eğip bileklerime baktım. Ben de oldukça şaşırmıştım, bileklerim mosmordu.

yorumlarda görüşlerinizi bekliyorum:) beğendiyseniz oy vermeyi unutmayın x•

Poor Babe | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin