20

692 41 10
                                    

Louis'nin ağzından

Birkaç gün önce partide olanlar yaşadığım en harika şeydi, Harry'le o günden beri aramız daha iyiydi. Okulda sürekli görüşüyor, bazı akşamlar onun evinde ders çalışıyorduk, bazen dersten biraz fazlası oluyordu. Bugün okul çıkışında Harry beni sürpriz olduğunu söylediği bir yere götürecekti, yarın da okul olmasına rağmen, orda kalıp okulu asıcaktık. Son dersten sonra çıkış zili çaldı ve sınıftan çıktım, koridorda ilerlerken belimde bir el hissettim ve anında tuvalete çekildim. Harry'dir diye düşündüğüm kişinin eski arkadaş grubumdan Mike olduğunu görünce çok şaşırdım. "Mike?"

Beni duvarla arasına sıkıştırmıştı, yüzüne anlamaya çalışır gibi bakarken birden dudaklarıma yapıştı. Elleri belimden hızlıca kayıp kalçalarıma ulaşmış, dudaklarımı koparmak ister gibi hızla öpüyordu. Duvara yapıştığım için geri çekilecek bir adım yer bile yoktu, ben bedeninin altında çırpınırken o nefes nefese beni öpmeye devam ediyordu. En son çare olarak dudağını sertçe ısırdım, inleyip geri çekildiğinde dudağından kan akıyordu, dudağını yalayıp, iğrenç şekilde gülümsedi ve konuştu "Aylardır bir sürtük olduğunu nasıl farkedemedim?" bana doğru bir adım attı.

Yerim varmış gibi geri çekilmeye çalıştım "Ne! Sen neden bahsediyorsun?" Hızlıca bedenini bedenime yapıştırdı, o kadar yükleniyordu ki canım yanmaya başlamıştı. "Partide Tristanla odaya çıktıktan sonra sizi duydum Louis, inliyordun, sonraki günlerde de Harry'le gezip onun evine gittin" tanrım bu salak ne saçmalıyordu, "Defol git Mike!" diyip onu itmeye çalıştım.

Kafasını boyun girintime sokup gülümseyerek konuştu "Fena bir sürtüksün Louis, inkar etmeyi kes. Benim sürtüğüm olmanı istiyorum, o götünü en başından beri sikmek istiyordum. Şimdi tam sırası ha?" gözlerim dolmaya başlamıştı, canımı yakıyordu, sürtük olduğumu söyleyip duruyor, bana zorla dokunuyordu. Gözümden bir damla yaş geldiğinde hala onu itmeye çalışıyordum ama gücüm yetmiyordu, birden beni ters çevirdi göğsümü soğuk duvara yapıştırdı. Arkamda sertleşmiş erkekliğini hissediyordum, bütün vücudunu olabildiğince bana bastırıyordu.

Ön tarafını bana doğru daha da ittirip inledi "Ahh, tanrım. Harika kalçanı birazdan fena şekilde düzücem" o sırada telefonum çaldı, Harry hala beni bekliyor olmalıydı, telefon çalıp çalıp sustuktan sonra Mike'ın fermuarını indirdiğini duydum. "Mikee, yapma lütfen" sesim neredeyse çıkmıyordu "Hadi ama Louis, yoksa para mı istiyorsun. Harry ve Tristan'a da öyle mi verdin? Başka kim seni becerdi söylesene?" Pantolonunu ve boxerını indirdikten sonra beni tekrar çevirdi, dışarı çıkardığı erkekliğiyle karnıma sürtünürken dudaklarımı tekrar öpmeye başladı. Vücudu benimkinden o kadar büyüktü ki, hiçbir hareketim ona engel olmuyordu.

Poor Babe | LSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin