Sabah uyandığımda yatakta tek başımaydım. Duşta olabileceğini düşünüp hemen o gelmeden üstümü giydim. Sonra kapıya kulağımı dayadım ses gelmiyordu kapıyı tıklattım yine ses yoktu baktım kimse yok çantamı alıp aşağı indim orada da kimse yoktu. Saate baktığımda 9 bucuktu demekki işe gitmişti. Hemen evden çıkıp eve geçtim. Duş alıp üstümü değiştirmiştim. Havalar sıcaktı ama ben boynumdakiler açıklamamak için balıkcı yaka kolsuz badimi ve mini boy pileli eteğimi giydim. Hazırlanıp evden çıkıp hastaneye vardığımda telefonum çaldı arayan sinandı. Adını görünce heycanlanmıştım hergün mi istiycekti beni yani hem öfke hem heycan arasındaydım. Telefonu cevapladığımda efsun evden ayrılmışsın dedi direkt. Evet hastaneye dememle telin kapanması bir oldu. Baktım şarjım bitmiş neyse diyerek yukarı çıktım. İremi çok merak ediyordum. Odasına girdiğimde anneme önce sarıldım irem şuan tedavi odasındaymış. Annemle konuşurken içeri mahalleden annemi en yakın ahbabı sevgi teyze geldi. Ve yanında oğlu burak. Kapı açık içeride selamlaşıyorduk ki burak birden bana yakınlık göstererek kolunu belime atıp beni kendine çekerek yanaklarımı öptü nasılsın derken. Şaşkındım biz burakla arkadaş bile değildik. Geri çekilip teşekkür ederim iyiyim sen dediğimde içeri girenin arkamda olmasına rağmen sesiyle tanıyıp titredim. Merhaba hanımlar merhaba efsun diyince kafamı çevirip ona baktım. O ise bana ve kolunu belime geçirmiş burağa öfkeli bakıyordu. Yutkunarak merhaba sinan bey. Şey sizin burada ne işiniz var derken buraktan ayrıldım. Geçerken bir uğrayayım kardeşini göreyim istedim dedi sesi sertti. Annemle tanıştırdım ve sonra sevgi teyze ve burağı tanıttım. Burağın elini kırarcasına sıktığını görebiliyordum. Annemle sohbet ettikten sonra ve annemin sürekli teşekkürleriyle sohbeti sonlandırıp beni koridora iş konusmak için çağırdını söyledi ve çıktı. Anne ben gelirim diyip orada bırakıp dışarı çıktım ileride öfkeyle ileri geri giden Sinanın yanına yaklaşınca durdum. Beni kolumdan tutup boş bir tuvalete çekti.kolumu sıkıyordu canım acıyordu ama beni tuvalette ortada bırakıp ileri geri olta atmaya devam etti. O herifle aranda ne var efsun derken öfkeyle yüzüme bakıyordu. Korkmuş ve şaşkındım. Biri bizi duyacak diye korkuyordum en çokta. Omuzlarımdan tutup bana cevap ver efsun diye sert bir tonla bağırdı. Anında kendime gelip avucumun içini ağzına koyup lütfen sus duyacaklar dedim. Avcuma bakıp gözlerini yumdu ve sakinleşmek ister gibi nefes alıp verdi bende elimi çekince şimdi söyle kim o herif. Neden sana sarılıyor. Sakin ol. O mahalleden bir arkadaş hem sen neden karışıyorsun sanane. Sen beni 2 haftalık satın aldın yatağına. Hayatına almadın neyin hesabı bu diye öfkeyle soludum. Gözleri daha da öfkeyle bakan sinan. Efsun bir daha sormayacağım aranızda ne var o itle. Düzgün konuş diye yükseldim. Üzerime yürüdü ve beni kapıyla arasına sıkıştırdı. Efsun sabrım yok sen söylemiyorsan ben gidip o itin kollarını kırayım sana sarılmak neymiş görsün. Sonra kendi kendine konuşarak. Evet evet ben gidip ağzını burnunu kolunu kırayım sana ne soruyorsam diyip beni kenara çekip kapıyı açmaya çalışınca anlık bir hareketle kolundan tuttum. Sinan dur diye. İsmimi seslenmemle bana yandan baktı bırak efsun kolumu. Bir an panik oldum herkes benim rezaletimi öğrenecekti ve onun öfkesini nasıl durduracağımı düşünürken bırak kolumu efsun diye yineledi. Ani bir hareketle omuzlarına kolum çıktı ve sinan o hiçkimse sakin ol diyerek yaklaştım iyice ve ona doğru yükselip dudagına küçük bir öpücük koydum. Gözlerimi açıp nefes kadar mesafemiz kalınca beni tekrar kapıyla arasına sıkıştırarak saçlarımdan tutup kendine bastırarak öpmeye başladı. Öpüşü o kadar hırçındıki nefes alma ihtiyacı hissettim. Bir an ayırdı dudaklarımızı ve beni bir kabine çekerek tekrar dudaklarıma yapıştı. Eteğimi sıyararak kalçalarıma ulaşınca tutup kaldırdı ve bacaklarımı beline sardım ani haraketle. Pantolonundan bile hissettiğim sertliğine değince inledim. Çeneme yönelip emdi ısırdı. O it sana sarıldı Efsun. Boynuma gelince badiden dolayı rahatsız olunca crop badimi alltan sıyırdı ve gögsüme yapıştı. Südyensizdim çünkü uçlarım acımıştı hassastı diye bir an çığlık atmak istedim acı ve zevkle ama elimi ağzıma götürüp kendimi sıktım beni bir an indirip fermuarını açıp erkekliğini çıkaran sinana şok olarak baktım elini tutup durdurmak isterken elim erkekliğine değdi sinan siktir diyerek inledi. Dur napıyosun sinan delirdin mi hastanedeyiz hızlı olucam bu sinirimi atamazsam o herifi öldürürüm efsun dedi elimi bırakmadı ve erkekliğini kavramamı sağladı elime sığmıyordu öpüşleri öyle derindiki beni kıskanıyormuydu yani anlayamadığım duygu seliyle kendimi ona bıraktım ve tekrar eteğimi kıvırıp çamaşırımı kenara çekti erkekliğini girişime dayarken elimle ağzımı kapadım ve gözlerim kapandı bu çok yoğundu. İçime girince kalçalarımdan tutup kaldırdı ve hareket etmeye başladı nefesimiz sıklaşmıştı kendimden geçmek üzereyken kapı açıldı erkekler tuvaletiydi burası ve içeri giren kişi telefonda konusuyordu sanırım çünkü ondan başka sesi çıkan yoktu. Hala içimde hareket eden sinana öfkeyle baktım ama gözlerim kayıyordu inlememek için zor dururken birden tuvaletteki kişinin adımı söylemesiyle kalakaldım. Oğlum efsuna aylardır yanığım gördüğü yok beni tam kardeşinin durumunu bahane edip yakınlaşmak istedim patronu burdaydı çıktılar diye söyledi. İçimde harekleri duran sinanında bu konuşmaları duyduğunu anlayınca ağzımdaki elimi onun ağzına koydum ve lütfen dedim dudaklarımı kıpırdatıp o kadar öfkeli bakıyorduki bakışıyla yakabilirdi beni. Öfkeyle solurken ben korkuyla yutkundum. O sırada annem alttan arıyor gideceğiz sanırım efsunu tekrar göremeden gitmiyim gidip ona bakınıyım diyip çıktı tuvaletten. Kapı kapanır kapanmaz Sinan içimden çıkıp gitmek ister gibi beni indirmeye çalısınca içimde onu sıktım ellerim omuzlarından ensesine geçirip kendime çektim şuan giderse öldürürdü bu öfkeyle burağı. Bu istekli yaklaşmama kayıtsız kalamayan sinan öfkesini dudaklarımdan ve içimden çıkarırca beni tuvalette becerdi. Dayanamadığım noktada sessizce inleyip boşaldığımda içimde hala kazık gibi erkekliği rahatlayamamıştı ve çıkmamıştıda. Dudağına yaklaşıp sana ait oldum ben ilk burakla aramda bişey yok sakin ol diyip dudağını ısırdım ve sinan hırlayarak içimden çıkar gibi yapıp kökledi ve hem zevk hem acıyla inledim. İçime boşalırken omzuma dayamıştı başını. Nefesi düzene girip bittiğinde içimden çıktı. Beni yere bırakırken bir an ayaklarım yerinden kesildi. Toparlanıp üstümü düzelttim oda kendine çekidüzen verince kabinden ilk o çıktı arkasından ben. Aynaya bakınca dağılmış durumdaydım ama ona bakınca hala seksi duruyordu. Sinirlerim bozuldu bu haksızlıktı. Ve bunu dıştan dile getirmiş olduğumu sinanın bana gülümseyip alnımdan öpüp sen hep harikasın güzelim demesiyle anladım. Utanmıştım. Akşam seni ofiste bekliyorum iş çıkışı saatinde gel. Ve o it herif birdaha yaklaşırsa sana sikerim belasını haberin olsun. Uzak tut dedi ve çıktı tuvaletten. Kendimi toparlayıp kapıdan beni kimse görmeden çıktım. Annemin yanına gelip benim mesai kalmam gerek burdan eve gidip üstümü değişip işe gidicem dedim annem de burak seni arıyordu o bıraksın eve gitmediler dedi. Tam o sırada içeri burak girdi beni görünce gülümsedi. Annem hemen söze girip efsunda eve geçiyor sizle gelsin dedi. Seve seve diye kabul edince ben gerek yok desemde kabul edilmedi. Bundan sinanın haberi olmazdı nasılsa diyerek burakla arabaya ilerledik. Annesi ablasına gitmiş o yüzden arabada ikimiz kalmıştık. Bana sürekli soru sorup konuşmaya çalısan buraga tek düz cevaplar veriyordum. Tam evin önünde durunca inmek üzereyken ban ayaklaştı ve yanağımı öptü yine görüşelim mi dedi hala yakınımdayken. Panikle çok yoğunum dedim. Çok güzel kokuyorsun efsun beni redetme ne zaman hazır hissedersen burdayım diyip yerine yerleşince teşekkür edip arabadan indim.
Eve geçip bişeyler yiyip duşa girdim hızlı bir duş ve alıp boynumu çıkmayan fondöten le kapatıp beyaz yazlık elbisemi giydim içimde sadece alt çamaşırım vardı. Gögüslerim dolgun olduğu için giyinmezdim genelde zaten.