11

3.9K 36 2
                                    

Kararımı verdiğim için daha huzurluydum. Sanki üzerimden tonlarca yük kalkmıştı. Bunu paylaşmak için bugün ki derslerimin bitmesini bekledim. Burak bugün gelmemişti işe onu merak ediyordum ama arayamadım. Uzak durmam gerekiyordu.
Sinan için bugün daha özenli hazırlanmıştım.

Beyaz eteğim ve siyah gömleğimle şık ve sade duruyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beyaz eteğim ve siyah gömleğimle şık ve sade duruyordum. Dersler bitip eski iş yerim olan ofise doğru yol aldım. Anneme bu gece gelmeyeceğimi arkadaşlarımda kalacağımı söyledim. Eski çalıştığım binaya girince kendimi garip hissetmiştim kısa süre önce hergün buraya geliyordum işim için. Asansöre binip sinanın olduğu kata tuşladım beklerken heyecanlanmamak için kendimi telkin ediyordum. Asansör kapısı açıldığında sinanı görmemle kalbim o kadar hızlandıki sesini sinan bile duyabilirdi. Beni görünce gözleri ışıldadı adeta. Minik bir tebessümle bakarken yanındaki kadının akşam görüşelim sinan arayı açma diyip yanağından bir anda öpmesiyle kalakaldım. Kimdi bu kadın bir yerden hatırlayacağım ama çıkaramadım. Elimdeki küçük deri çantamı öfkeyle sıktım. O kadının öpüşü çok tahrik edici şekildeydi. Kulağına bir şey söyleyip ayrıldığında sinan ona ifadesiz olarak bakarken kadın göz kırpıp asansöre bindi. Bende birleşen gözleri ile Efsun geldin demesi içimi ısıtmıştı ama o kadının öpüşü aklımdan çıkmıyordu. Geldim işin çok var mı dediğimde yanıma yaklaşıp yanağımdan kokumu çekerek öptü. Sen varken işi düşünen kim gel toparlanıyım çıkarız diyince ofisine doğru yürüdüm. İçeri geçer geçmez kapıya yaslanmam ve dudaklarıma kapanması bir oldu. Biraz önceki kıskançlığımla bu adam benim dercesine öpüşüne şevkle karşılık verdim dudağını ısırıp dilimi devreye sokunca sinan inleyerek hararetle öpmeye devam etti. Eli belimden kendine bastırıyordu. Nefes alma ihtiyacı ile ayrıldığımızda alnını alnıma dayadı. Bu çok hoşuma gitti. Beni senin ilk öpmen diyip dudağıma küçük bir buse kondurdu. Biraz uzaklaştığımızda bu mesafeye dayanamadım ve gidip bende onu kısa ıslak bir öpücük bıraktım.
Bebeğimmm seni çok özledim dediğinde bende açık oldum. Bende seni özledim sinan diyince bugün beni mutluluktan öldürmek istiyorsun sanırım dedi. Gülümsedim hadi işlerini bitir çıkalım dediğimde tamam yavrum sen otur şöyle dedi. Herşeyi halledip toparlanınca elimi tutarak ofisten çıktık. Asansörde ve yol boyunca pek konuşmadık. Eve gittiğimizde aç mısın diyince aç olduğumu hissettim evet biraz açım diye cevapladım. Hergün düzenli evine temizlik yemek için biri gelir ve giderdi. Beraber masayı hazırlayıp yemekleri ısıtıp yedik.
O kadar normal gibiydi ki hersey sanki rutinimizdi ve biz çifttik böyle. Kahve yapayım oturup konuşalım mı dedim tamam bende üstüme rahat bişey giyineyim dedi. Kahvelerimizi alıp salona geçtiğimde sinanda altında eşorfmanı üstünde tişortü gelmişti. Gözlerimi ondan alamazken. Bana çapkın sırıtışıyla bakıyordu. Dudağımı ısırıp hadi gel yanıma konuşalım dedim. Oturdu yanıma evet bebeğim seni dinliyorum diyince cesaretle evet dedim kabul ediyorum evlenelim beraber bebeğimizi büyütelim bir aile olalım diyince efsun diyerek kollarına alıp sımsıkı sardı beni. Güzelim beni çok mutlu ettin seninle kuracağımız aileye ölürüm ben derken başımı öpüyor sımsıkı sarmıştı. Önce annemle tanışmıştın ama artık sevgilim derken utandım yani erkek arkadaşım olarak tanıştırmam gerek. Hamile olduğumu onlara söyleyemem şok olurlar ona göre de tarih ayarlarız olur mu diyince olmaz mııı diyip dudaklarıma yapıştı. Beni kucağına çekince bacaklarımı açıp üstüne yerleştim. Nefes nefese kalmışken öpüşmemizi yarıda kesip seni seviyorum lütfen beni üzme mutlu olalım dedim. Dudaklarıma tekrar yapışıp arzuyla öpmeye devam etti. Altımdaki sertliğe sürtününce inledim dudaklarımı bırakıp boynuma geldiğinde kendimi yay gibi germiş ona yer açmıştım ve inleyerek sürtünüyordum bir anda kalbimin üstüne kadar yalayarak ve emerek geldiğinde ellerini eteğimden içeri sokup çıplak kalçama yerleştirip sıktı ve beni sabit tutturdu ona bakarken başını görüyordum sadece kalbimin üstünü öpüp seni isteyerek asla üzmem efsun ben sana aşığım dedi daha çok kalçalarımı sıkıp kendine bastırırken. Seni seviyorum efsun. Ensesinden saçlarına parmaklarımı geçirip biraz çektim başını geri. Gözleri o kadar yoğun bakıyordu ki. Seni seviyorum dedim dudaklarına yaklaşırken öpüşmemiz derinleşip arzuyla yandığımda odamıza geçelim dedi nefes nefese sinan. Yeni bir başlangıç yapacağım bu adama aşıktım. Hem arzuluydum hem utanıyordum. Tamamen soyunduğumda oda soyundu yatağa uzandığımda üstüme çıkıp gözlerime yoğunlaştı bakışı. Gözlerimi öpüp yanağıma yöneldi yanağımı öpüp burnuma yöneldi öylece öperek sevgisini gösteriyordu adeta. Dudaklarıma geleceğini hissettiğimde istekle dudağımı araladım. Yavaş yavaş öpmesi beni kıvrandırıyordu çıplak tenlerimiz birbirine değiyor kendimi ona sürtmemek için zor tutuyordum. Dudaklarımdan çeneme boynuna göğüslerimin uçlarına göbeğime kadar yavaşca emerek ilerledi. İnliyordum Sinan kadınlığıma gelip kokumu çekince sinan ahhh diye inledim. Benimsin dedi. Benimsin herşeyinle diyip dudaklarını kadınlığıma değdirdi. Arzuyla dolmuştum. Elim saçlarına gitti ve bastırıyordum her dil hareketi ve emişleriyle yüksek sesle inliyor yükseliyordum kıvrılarak. Nabız gibi atıyordum boşalma ihtiyacıyla yanıyordum sinan lütfen siye inleyişlerim arasınsa sertçe çarşafı sıkıyordum. Dilini içime sokup sonra ısırmasıyla haykırarak boşaldım. Ağzı hala kadınlığımda olan sinan tüm zevk sularımı yaladı. Nefes nefese kalmıştım kafasını kaldırıp bana baktığında gözlerim kaymıştı. Ama o kocaman kalın erkekliğini görünce içimde istedim. Hafifçe yükselip dudaklarına yapıştım ağzında kendi tadımı alarak öpüşürken elim titreyerek erkekliğine ulaştı. Damarlarını hissediyordum. Zevkten şiştikçe şişiyordu dudağını ısırıp içime gir sinan içimde istiyorum seni dedim bir anda beni ters çevirip dizlerimin üstünde durdurdu arka taraftan erkekliğini kadınlığımın girişine getirip sürtündükçe inliyor ıslanıyordum. Kadınlığımın dudakları onun her hareketi ile açılıyor içine girmesi için yol gösteriyordu. Sırtımı gögsüne yaslamıştım ikimizDe terlemiştik. Bir elinde erkekliğini bana sürterken diğer elim göğüs ucumu sıkıp avuçluyordu. Dayanamıyordum daha yeni orgazm da olsam istiyordum ve yalvarmaktan gocunmadım. Lütfen sinan seni istiyorum dediğimde omzumu ısırdı. Beni öldürüyorsun. İçine girmek için yanıyorum dedi. Bir anda içime aletini sokmasıyla çığlık attım. Aşırı güzel bir histi ihtiras tutku ne varsa hissediyordum şuan. O doluluğa kendimi alıştırdığımda iki eli göğüslerimi sıkıp omuzumu emip ısırırken alttan hızla girip çıkıyordu. Zevkten delirmiş gibi inliyordum. O kadar iyi geliyordu ki adını sayıklıyordum hep. Bir anda beni yatağa yüz üstü itti ve içimden çıkmadan arkamda uzanarak devam etti. Onun yanan vücudu benim yanam vücudum kollarımı başımda birleştirip haraketlerini hızlandırdı sertçe. Sinan dayanamıyorum ahhhh lütfen geliyorum diye inlerken bırak kendini efsun hadi güzelim demesiyle kendimi bıraktım. Benim orgazmımla sinanda bir kaç kez hareket edip sertçe içime girip sıcaklığını akıttı içime. Yan tarafıma düşüp beni kendine çekip sardı göğüslerimi okşayarak omzumu öptü. Çok güzeldi seninle yaşadığım her an gibi ve sana asla ama asla derken hala içimde olan sertliğini hafifçe haraket ettirdi inlediğimde omzumu ısıırıp göğsümü sıktı doyamayacağım efsun. Sen benimsin güzelim. Seni hiç birşeye değişmem dedi. O kadar bitmiş durumdaydım ki kıpırdayamadım bile gögsümdeki eline elimi koyup dudaklarıma çektim öperek sadece seninim dedim. Kendimi kollarında huzurla uykuya bırakırken doğru kararı verdiğimi biliyordum.

  Kendimi kollarında huzurla uykuya bırakırken doğru kararı verdiğimi biliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
EfsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin