Boynumda gezinen dudaklarla rüya gördüğümü sanıyordum. Gözlerim kapalı anın tadını çıkarırken gülümsedim.
Benim gülümsememle boynumdaki dudaklarda gülümsedi. rüyamda düşündüm sinanı gülümserken görmüyordum ki. Çeneme çıkıp ısırınca inledim. Dudaklarımın aralanmasıyla dudaklarıma yapıştı. Üzerime yerleşip sertliğini sürtünerek öpüşüyorken gözlerimi açtığımı sandım. Rüya görüyorum sandım ve en büyük hatamı yapmıştım. Sinanı Burak sanarak burak dur ahh diye inleyince. Aniden üzerimde bir duraksama oldu. Gözlerimin kapalı olduğunu üzerimdeki kişinin sık ve öfkeli nefes sesinden anlıyordum. Gözlerimi açıp sinanı bana öfkeyle baktığını görünce yıkıldım. Kendime gelince ellerimle yüzünü avuçladım. Yemin ederim onu düşünmüyorum hayal etmiyorum bilmiyorum nasıl söy— cümlemi bitirmeden üstümden kalktı. Yatakta çıplak uyumuştuk ve onun altına boxerını giyinip bana öfkeyle dönmesiyle korkuyla titredim. Ben nasıl böyle bişey yapmıştım. Ama üstümün farkında bile olmadan ayağa kalkıp titreyerek Sinan a doğru yürümeye çalıştığımda sakın diyerek durdurdu beni Sakın bir adım daha atma. Seni öldürürüm Efsun o iti de seni de öldürürüm. Ağlamaya başlamıştım. Yemin ediyorum onu düşünmüyordum neden ağzımdan çıktı bilmiyorum. Allah kahretsin Sinan lütfen benden uzaklaşma diyerek yanına gitmek istediğimde bana öfkeyle bakıyordu. Sonra gözleri vücudumda dolaştı öfkeyle gözlerini kapayıp açıp Efsun git giyin ve defol burdan. Görmek istemiyorum seni diyerek kendini banyoya attı.
Neden burak demiştim. Allahım ne yaptım ben. Sadece bir an çıktı ağzımdan onu düşünmüyordum bile ağlamaya başlayıp odada ileri geri olta atarken sinanın yanına gitmeye karar verdim. Banyonun kapısını açıp duşa kabinde arkası dönük ellerini duvara dayamış üzerinden su akan Sinanı görünce öfkesini dindirmeye çalıştığını anladım. Arkasına gidip kollarımı karnına sardım ve dudağımla sırtına öpücük kondurdum. Buz gibi suyu açmıştı donuyordum. Ama onun bu yaptığım hareketle tüm vücudu gerildi kas katı oldu. Kafamı yan çevirip daha da sımsıkı sardım. Sinan benim aklımda senden başkası yok. Ben sadece seni istiyorum seni sevi- sus efsun diye gerilmiş bedenine ragmen sakince söyledi. Sus sana inanmıyorum çünkü. Kollarımı çözdü bana doğru döndü. Soğuk sudan donuyordum. Ama yine de gözlerine af dileyerek baktım. Suyu kapatıp iyice bana yaklaştı yüzüme o kadar yakındı ki gözlerimden yaşlar akıyordu. Günlerdir Efsun günlerdir beraberiz. Sana dokunuyorum sen benim altımda adımı sayıklayarak inliyorsun sana be-benimsin diyorum o kadar öfkeli kısık sesle konuşuyorduki ölmek istedim bunu ona yaşattığım için ölmek istedim. Elim titreyerek kalktı yüzüne dokunmak istedim parmaklarım kirli sakallı yüzüne değince bende ona yaklaştım dudaklarımız arasın da santim bile yoktu. Seninim dedim. Ben sana aitim sana aşığım seni seviyorum diyerek dudağına yapıştım. Karşılık vermedi dudağını ısırdığımda öfkeyle karşılık verip duvara yasladı beni hırçın öpüşü acı veriyordu ama ona ulaşmak istiyordum. Nefes nefese uzaklaştığında benden bana inan ben seninim dedim. Bana uzak olma derken ellerim omzundan ensesine gitti kendime çektim. Seni seviyorum özür dilerim. Ama sinan beni dinlemiyordu. Hırsla bir anda çıktı duştan soğuktan mj yoksa sinan ın bana tavrından mı bilmiyorum titriyordum. Sıcak suyu açıp hızla ısıttım kendimi. Hemen çıkıp havluyu sarınıp içeri geçtim sinan giyiniyordu. "Nereye gidiyorsun" dedim kırgınca. Yüzüme bile bakmadan geldiğimde seni görmek istemiyorum. Umarım açık olmuşumdur. O kadar katıydıki. Ben utanıyordum yaptığımdan onu kaybetmekten korkuyordum. Eğer beni dinlemezsen gitmeyeceğim bil dedim yanına kadar gidip. Koluna dokunduğumda gözü elime kaydı. Dinlemek istemiyorum. Benimle nasıl oynadığınıda bilmek istemiyorum git diyorum sana. Şu saatten sonra sana güvenir miyim ben. O bebek doğduğunda dna testi yaptırıcam o zamana kadar senin yüzünü görmek istemiyorum dedi. Her şey bir anda nasıl da bu duruma gelmişti. Şuan öfkelisin sinan lütfen kendimi anlatmama izin ver. Beni tanıyosun ya sen beni tanıyosun ben senin efsununum seni seviyorum sus efsun seviyorum seni kaybetmek istemiyorum sinan dinle beni. İnan aklımda bile yoktu o nasıl çıktı ağzımdan bilmiyorum anlamadım. Onunla birlikte olmadım derken yüzüne bakmıyor kalbime doğru baktım. O geceki olay yaşanmaması gereken durumdu onu söyleyemezdim söylesem tamamen kaybederdim sinanı sert göğsüne ilerleyip yüzümü gömdüm kokusunu çekerken kaskatı olmuştu. Sadece seni seviyorum dedim gözlerimden yaşlar akıyordu. Kollarımdan tutup beni uzaklaştırdığında gözlerime kırgınlıkla baktı bu sefer. Keşke inanabilsem git efsun elimden kaza çıkmadan git diyip hızla odadan çıktı. Kaybetmiştim onu bana inanmazdı artık. O kadar utanıyordum ki hızla giyinip evden çıktım ilerde otobüsü görünce hızla koşmaya çalıştım karşıya geçerken şiddetli bir korna sesiyle o tarafa dönmek isterken büyük bir acıyla yere düştüm.....Arkadaşlar ne kadar baş karakter sinanı yapmak istesemde hep burağa elim gidiyor nedense. Burakla güzel ikili olurlar siz ne düşünüyorsunuz???
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.