Sadece kurgu denemesi bölümü bunu mu istiyorsunuz yani size uyacağım madem burakla yıldızınız uyuşmadı ama ben burağı sevmiştim üzüyorsunuz da beni. Bol aksiyonlu ve eğlenceli burak bölümleri de olabilir. Kavgalı barışlı 😁 ne yapayım hadi yorumlara bekliyorum yoksa ben bu app i silmeyi düşünüyorum çünkü hayal gücüm yerle bir oluyo😔
Sinan.
"Kendimi hangi kadının kollarına bıraksam olmuyordu hangi kadın yatağıma girse olmuyordu. Kimseyle unutamıyordum efsunu. Efsun beni unutmuş yoluna devam ederken ben onu düşünmeden bir an bile geçiremiyordum. Biliyordum aslında içten içe bebeğimizi kaybettiği için kendini oyaladığını ve beni affetmemek için onunla birlikte olduğunu. Yatakta oturmuş beni bekleyen esraya baktım. Haftalardır gözüme girmek için herşeyi yapıyordu. Ondan başka kadınlarla da birlikte olduğumu bildiği halde gitmiyordu ısrarla kazanmaya çalışıyordu beni ama nafile. Ben kabullenmiştim hatalarımı. Kabullenmiştim efsuna olan aşkımı. Nasıl olacak bundan sonra diye düşünüp beni istememesinden korkuyordum. Şimdiye kadar hiçbirşeyden korkmayan ben bundan korkuyordum. Çok geç olmadan onu tekrar kazanmalıydım geçmişe sünger çekmeliydik. Şuan napıyor acaba diye düşünürken o güzel yüzü gözlerimin önündeydi. Asistanımken masasında bana yetişmek için kafasını işten kaldırmayan efsun. İlk defa benim olduğundaki zevkten gözleri kayan efsun. Adımı inleyip çığlık atarken ki efsun ahhh birde delirip kızdığı zamanlarda hesap sorduğundaki efsun herhaliyle seviyordum ben bu kızı. Ama neden şuan benimle değildi. Yaptığım hatalar çok fazlaydı. Efsun haklıydı kendini değersiz hissetmekte.kıza ne zaman gerçekten duygularımı gösterip yol almıştım ki. Esrayı bugün evine geri gönderecektim Efsun için elimden gelenin fazlasını yapıp geri kazanacaktım. Onu ikna etmem gerekiyordu beni seviyordu efsun benim efsunum o. İçim içimi kemirsede umarım geç kalmamışımdır diye düşünüyordum."