5

5.2K 53 8
                                    

O günün sabahı sinan yine işe gittiği için eve geçip üstümü değiştirip hastaneye geçmiştim. İremi odaya almışlardı annem perişan görünüyordu maaşım son çalısmalarımın dün yatmıştı. Anneme para verip eve taksi ile gitmesini söyledim akşama kadar dinlen anne. Sonra gelirsin dedim. İrem iyiye gittiği için kabul etti gitti. İrem henüz 14 yaşındaydı okuldan hep geri kalmıştı bu yüzden çok mutsuzdu. Liseye başlayamadan bu rahatsızlıkla karşılaşınca ev hastane hayatından hep bunalmıştı. Ona bir süpris yapmak bişeyler almak istedim ama ne yapabileceğimi hangi bütçe ile düşünürken elinde çiçek ve paketlerle sinan girdi. Onu görünce şaşırmıştım sinan yani sinan bey hoşgeldiniz beklemiyordum diyince çiçekleri odadaki masaya koyup irem için geldim dedi. Nasılsın bugün prenses. " çok sıkılıyorum sinan abi" diyince belki bunun işin bişeyler düşünmüşümdür diyip elindeki paketten bir kaç tane roman bir tane telefon çıkardı. Şimdilik bunlarla sıkılmazsın di mi diyince irem sevinçle gülümsedi çok teşekkür ederim abi telefonum mu oluyor benim yani diyerek sarıldı sinana güçsüzce. Sinan alnından öpüp güle güle kullan dedi. Onları öyle görüp sonra bana bakan sinana hayranlıkla bakıyordum. Biraz sohbet ettik üçümüz. O sırada giren doktor kontrolunun ardından 10 gün sonra hastaneden çıkabileceğini söyleyince çok mutlu olduk. 10 gün sonra bizimde anlaşmamamız bitiyordu sinan ile. Hem hüzün vardı içimde hem kardeşim için sevinç. Sinan bize veda edip gidince kardeşimle oturup telefonu kurduk. O telle uğraşırken bende biraz uyumuşum. Uyandığımda saat 6 ya geliyordu. Telefonu alıp anneöi tam arayacağım sıra annem ve burak hastane odasından içeri girdi. Onu görünce bana olan hislerini bildiğim için tedirgin oluyordum. Sinan görse duysa mafederdi onuda benide.  Annem ben artık kalırım sen git eve kızım diyince akşam yüksel ihtimal sinan çağıracak düşüncesi ile tamam dedim. Burak hemen bende mahalleye geçiyorum beraber geçelim diyince istemsizce kabul ettim. Yolda sohbet ettik. Üniversiteyi oda matematik öğretmeni olarak bitirmiş dersanede öğretmenlik yapıyormuş. Eğer kendi branşını yapmak istersen sana da yer ayarlamaya çalısayım dedi bir an çok sevindim. İşsizdim ve işe ihtiyacım vardı. Beraber vakitte geçirebiliriz hem dedi sen bana cv at numaramı vereyim dedi. Kaydedip çaldırdım. Eve geldiğimizi bile anlamamıştım güzel sohbetli biriydi ve zaten iş konusunda heyecanlanmıştım. Arabadan inmeden önce bana yaklaşıp öptü yanağımdan ama çok derin bir öpüştü kokumu çekerek. O an irkilip teşekkür edip indim. Eve gelince yemek hazırladım kendime bişeyler yedim ve odama geçip pc de cv mi günceledim burak'a da cv mi gönderdim. Tam işim bittiğinde saate baktım 9 a geliyordu ama hastaneden sonra sinan aramamıştı ve bekledim 10 gibi pes edip yatağa girdim. Aklımda bir sürü şey acaba sıkıldımı acaba başka biride mi var derken kapı çaldı. Kapıyı açıp sinanı görünce şok oldum. Mahalleden biri gördüyse fena olcaktı napıyorsun ne işin var dedim. İçeri girdi işleri başıma yıkıp gittin anca bitti işlerim napalım arayıp sormuyorsun bile bende geldim sensiz bir gün bile geçirmem diyince kimse görmeden içeri aldım. Ben öyle içeri alınca sarıldı bana ve saçlarımı kokladı. Özledim efsun hep gözümün önündeydin ama inadı bırakıp gelmiyorsun geri iş yerinden iken seni özlüyorum. Sinan bana boşa ümit verme sıkılacağını benden biliyoruz senin yanında kısa süre çalışırken bile kaç kadın geçti hayatından beni böyle sözlerle diyip sustum. Devam et dedi ya ben sana böyle yaptığın için aşık olursam ya ben kalp kırıklığı ile kalırsam. Şurda kaç gün kaldıki sonra zaten beni bırakıcaksın. Bişey demeden dudağıma yapıştı ve öpüşerek ilerledik hangisi odan diye sorunca işaret ettim oraya kadar kucağına alıp götürdü. Yatağa bırakıp kendisi soyunmaya başlayınca konuşmanın bitip asıl işe geçmenin zamanı geldiğini anladım. Üzerimdeki askılı geceliğimi çıkarınca siktir diyerek küfür savurup yapıştı dudağıma heryerimi öpüp ısırıp içime işlerken defalarca sahip oldu o gün hem öfkeli hem duygusal hem nazik hem sert sevişmeleriyle beni tüketene kadar birlikte olduk. Yorgunluktan tek kişilik yatağımda sarmaş dolaş uyuyakalmıştık.

EfsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin