Son iki gün kalmıştı anlaşmamızın bitmesine. Günlerdir öfkeli bir sinanla birlikteydim. Sadece sevişiyordu ve gidiyordu. Kendi hayatımı uzaktan seyrediyordum sanki kim nereye çekerse oraya gidiyordum. Bu arada burakla arkadaş olmuştuk. Bazen msjlaşıyorduk ve bana anı unutturan normal bir hayatım olduğunu düşündüren tek insan Buraktı. Sinan'a hissettiğim gibi değil arkadaş gibi hissediyordum Burak için. Onu kırmamak için uğraş annem farketmesin diye uğraş kardeşim iyleşsin diye uğraş derken Sinanın beni aşırı yoran seks durumumuz ile kendimi çok yorgun hissediyordum. Bu gece son kez buluşacaktım çünkü yarın annemler eve dönüş yapıyordu bir gün için ortalığı yıkmazdı herhalde. Bunu düşünürken evimizi temizliyordum. Kardeşimin odasını düzenleyip evin heryerini onun için steril etmek için uğraştım. İşim bitince yemek yapmaya başladım. İrem sarma çok severdi zeytinyağlı sarma yaptım kalanla biber dolması ve onun için çikolatalı pasta yaptım. Tuzlu ve tatlı kurabiyelerde yapınca yorulduğumu farkedip hepsini dolaba yerleştirip duş almaya çıktım. Odama çıkıp telefona bakınca sinandan gelen msjı gördüm. Akşam 8 de gelicem hazır ol. Çok emrivaki konuşuyordu ve beni deli ediyordu. Saate baktım saat 6 hemen duşa girip yorgunluğumu atacak kadar sıcak suyun altında durdum. Duştan çıkıp bakımlarımı yapıp üstüme kıyafetlerimi geçirdim.
Omuzları düşük siyah badim ve desenli mini eteğimle işe gidiyor gibiydim ama hep öyle giyinmeye alışmıştım ve dolabımda bu şekildeydi.
Saat 7 çeyrek gibi hazırdım hafif makyajım ve saçlarımı doğal açık bırakmıştım. Bişeyler kendime hazırlayıp yemek istedim. Mutfağa geçip dolma ve yoğurt aldım tam yiycekken kapı çaldı daha yarım saat vardı gelmesine Sinanın. Kapıyı açtığımda burağı görmemle şaşırdım. Beni görünce böyle giyinik hayranlıkla karışık şaşırarak baktı. Çıkıyor muydun Efsun. Kendimi toparlayıp bugün sinan beyin toplantısı var asiste edicem o yüzden dedim. Anladım dedi ve sevinçle bakıp işe alındın dedi. O kadar çok sevindim ki sevinçle bir anda boynuna sarıldım burağın. Burakta kolunu belime dolayıp sıkıca sarılmıştı bana. Gerçekten mi inanamıyorum Burak bu harika.Çook çok teşekkür ederim derken hafif ayrıldım boynundan. Yüzyüze çok yakındık ve Burağın bakışları çok derindi. Bir an panikle ayrılıp birazdan çıkıcam ama açsan dolma yaptım yermisim dedim. Olur dedi içeri geçti ona da dolma koyup oturduk konuşarak yedik. Haftaya işe başlayabileceğimi söyledi. Çok heycanlıydım. Ben bugün Sinan beye işten ayrılacağımı söyleyeceğim çok teşekkürler burak dedim. Sinanın gelmesine 5 dkka vardı. Ben saate bakınca ben kalkayım dedi. Bende cıkıcam tekrar teşekkürler burak dedim. Burak bende teşekkür ederim eline sağlık muhteşem olmuş dedi. Kapıdan çıkarken bana sarılıp yanağımdan öpüp gitti. Bende mutfaktaki tabakları toplayıp makinaya koyup çantamı ayakkabımı aldım. Sinandan msj geldi kapıdayım diye. Çıkıp arabaya bindim. İyi akşamlar dediğimde çok soğuk bir şekilde sana da dedi. Şaşkındım sinirli haline birde soğukluk eklenmişti. Demekki sıkılmıştı benden. Bu düşünce ile kalbim ağrıdı. 2 hafta da sıkılırdı o kiminle bir kaç geceden fazla birlikte oluyorduki zaten. Hem üzgün hem öfkelenmiştim kendisi 2 hafta demişti kendisi sıkılmıştı. Bende onun gibi somurtarak önüme baktım ve hiç konuşmadan evine doğru yol aldık.