17

3K 33 11
                                    

Evet evet evet ben söylemiştim şu an ilişkimizi kimse okulda bilmesin diyen ama ama bu kızlardan nefret ediyordum. Burağı bekar ve sevgilisiz olduğunu düşünen ona hayran kızlar. Öğrencilerimdi ama bu onları kıskanmadığım anlamına gelmiyorlardı. Burak 27 yaşında görünüşüylede her kızın kafasını çevirecek yakışıklılığı olan biriydi. Ona hayran olmalarına dayanamıyordum. Kızların kendilerini belli etmek için çabaları sürekli ona soru götürmeleri çıkışta beraber çalışalım mı hocam diyip göz süzmeleri delirmeme az kalmıştı. 2 haftadır beraberdik. Okuldan sonra beraber eve geçiyorduk. Anneme ilişkimizi söylemiştim ki buda bir hata olmuştu sevgi teyzeyle oturup evlenmemiz için baskı yapıyorlardı. Bazı akşamlar evden kaçıp burağa gidiyordum. Okulda beraberde olsak onunla yanyana düzgün gelemediğimizden çok özlüyordum. Hala elimi bile tuttuğunda heycanla kalbim güm güm atıyordu. Şuan kantinde masada etrafında üç çirkin( tamam güzel ve seksi kızlardı) soru ayağına onu tutmuşlardı. Gözüm üstlerindeydi ve öfkeli bakışımı farkeden birtek buraktı. Oda eğleniyordu piç kıskanmam hoşuna gitmişti. Öfkeyle yerimden kalktım ve kantinden çıktım burak çıktığımı görmüştü. Bilerek beni kıskandırıyordu hayvan. Öfkeyle yürürken bir anda kolumdan çekilip boş bir sınıfın kapısına yaslanmamla dudaklarıma yapışılması bir oldu. İnledim bu dudakları tanımamam imkansız özlediğim dudaklardı. Bir an her şey silindi ikimiz vardık. Elim ensesine gidip saçlarından çekerek öpüşmeyi derinleştirmesine izin verdim bana sürtünmesiyle hissettiğim sertlikle sesli inledim. Burak bir santim benden ayrılıp boynumu emdi. Şşş güzelim biraz sessiz okuldayız diyince kendime geldim. Onu omzundan itip seni öldüreceğim bak beni deli ediyorsun dedim. Gülüyordu gözlerimi kapatıp o gülerken çıkan gamzelerine kapılmamak için sinirimi korudum gözlerimi açıp komik mi burak? Neden gülüyorsun üzerine yürüdüm o kızlardan nefret ediyorum. Hala gülüyordu. Gülme burak beni delirtme uzak durdur şunları dedim. Kıskanınca çok seksi oluyorsun dedi. Emin misin cani de olabilirim dediğimde gülerek belimden tutup kendine çekti. Seni yerim kızım sadece gözlerim sende benim dediğinde hemen yelkenleri indirmemek için öyle görünmüyordu ama diye sitem ettim. Yoksa yanına gelip seninle ilgilenmeleri hoşuna mı gidiyor dedim kaşımı kaldırıp. Bu halime de tebessüm edince bir anda kendimi geri çektim. He hoşuna gidiyor yani. Güzelim diyerek elini uzatınca elimi kaldırıp dur işareti yaptım yavrum yapma böyle gülme sebebim kıskanman benim gözüm başkasına bakar mı sen benim gözlerimi alamadığım tek kadınsın. Tekrar yaklaşmaya çalıştığında mani olmadım. Yüzüme mahsun bir ifade takınıp. O kızları kendin den uzak tut burak yoksa ben uzak dururum kökten çözeriz dediğimde ahhh beni böyle tehtid edip kıskandığında aşırı seksi oluyorsun ve seni deli özledim. Dudağıma yaklaşınca öp beni dedi. Hipnoz olmuştum adeta ve karşılık vererek öptüm. Nefes nefese ayrıldığımızda ders bitince bana geçelim mi dedi. Tamam dedim alnımdan öptü ve sınıftan önce ben sonra o çıktı. Eve vardığımızda önce sana doyayım sonra seni doyurmak için yemeğe götürüyüm hatta akşam x barda  konser var oraya da gideriz diyince üstüne atladım önce ikimizinde birbirimize doyması gerekiyordu.   Bu birlikteliğimizde ilk başta o kadar hırçındım ki onun da bana sert yaklaşıp doyamayan halleri ile dokunuşu ile çığlık çığlığa boşalmıştım. İki kere beni yıldızlara çıkarınca elim ayağım iyice boşalmıştı. O kadar uzun sürüyorduki sevişmemiz ve boşalması o doyuma ulaşana kadar ben iki kere en az orgazm oluyordum. Burağı doyurmak imkansız gibiydi ama ben bu hallerine bayılıyordum.  İçimden çıkarken omzumu ısırdı. Gece yi iple bekliyorum diyince gülümsedim. Burak duşa girince bende biraz daha dilendim. Kendime biraz daha gelince kalkıp hızlı bir  duş bende alayım dedim Burak çıkınca benim gireceğimi görünce bende geleyim mi dedi çapkın bakışıyla çıplaktım ama onun altında havlusu vardı bana doyamayan bakışıyla hayır beyfendi benim de dinlenmeye arınmaya ihtiyacım var çıkarmısınız lütfen dedim gülerek. Dudağımın üstünden öptü sonra alt dudağımı alıp ısırıp emdi beni kendimden geçirirken çekildi ve sen öyle istiyorsan öyle olsun sevgilim diyip odaya yürüdü. Pislik ona olan zaafımı kullanıyordu. Hemen banyoya geçip yıkandım. Havlu sarınıp odaya geçtiğimde burak tüm yakışıklılığı ile duruyordu karşımda. Altında ona tam oturan koyu jean pantolonu ve üstünde gömlekle gözlerimi kapatıp açtım. Ben bu adamla ne yapacaktım bu kadar kıskanç olduğumu bilmiyordum ama eline koz vermemek için umursamaz görünmeye çalışarak dolaba yürüdüm. Birazda o delirsin isteyerek havlumu çözdüm ve ayaklarıma düştü. Bilerek yavaş hareket ediyordum. Siyah Tangamı alıp eğilerek giydiğimde kendi kendine küfrettiğini duydum. Kendim den emin giyip dik duracağım sırada karnımdan tutup kendine bastırmasıyla kalakalmıştım. Yavrum ateşle oynuyorsun çıkamayız bak evden dedi. Dokunuşu vucudumu yakıyordu ama yine de kendimden emin durarak elime südyenimi aldım ve ona döndüm. Ama ben yemek yemek istiyorum ve eğlenmek dedim gözlerine bakıp. Ona uzatıp takmama yardımcı olur musun dediğimde elimden aldı oyun oynadığımı anlamıştı gözlerini kapatıp açtığında koyulaşmış gözlerini ile bir an çekmedi üzerimden eli boynumdan ilerleyip tek gögsüme gelip işaret parmağı ile ucunda gezinince gözlerimi kapatıp inlememek için savaş verdim dudaklarımı ısırıyordum dokunuşundan etkilenmemem imkansızdı ve baş parmağınıda ekleyip ucunu kıstırınca istemsizce inledim. Yüzüme yaklaşıp gün bitip evimize geldiğimizde benden çekeceğin var efsun dedi. O kısık sesle söylediği her kelimeyi duydum ama sadece sesine odaklanmıştım titreyerek tamam dedim. Bu kadardı işte ona o kadar kapılmış durumdaydım ki her hareketi tüm kanımı alevlendirip heyecanlandırıyordu.  Ona daha söylememiş olsam da deli gibi aşık olmuştum. Yine yıkılmaktan korkuyordum ama korkumun bu anların önüne geçmesine engel olmak için savaşıyordum. Burak beni hiç bırakmamıştı. O beni terketmezdi. Giyinip evden çıktığımızda kurt gibi acıkmıştım. İtalyan restaurantına gidip yemek yedikten sonra caddedeki canlı konsere gittiğimizde o kadar eğlenmiştik ki. İyiki yarın dersimiz yoktu. Sarhoş olmuştum ve çok eğlenmiştim. Enerjim hala vardı. Eve girer girmez birbirimizin üstüne atladık. Her birlikteliğimiz ayrı bir yoğunluk barındırıyordu. O kadar yoğun hissettiriyordu ki  tam boşalmak üzereyken seni seviyorum diye haykırdım. İçime aniden tekrar duvarlarıma kadar sertçe giren Burak hırlayarak deli seviyorum dedi. Hem kalbim hem vücudum rahatlamıştı. Kollarında uyuyakaldığımda kendimden duygularımdan emindim her anlamda.

EfsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin