8

4.3K 55 0
                                    

Sinan...

Efsunun evine gittiğimde kapıda ikisini sarılmış görmek beni deli etmişti. Gidip o iti öldürmemek için zor tutuyordum kendimi. Bunların arasında kesin ilişki vardı. Bu kadar samimi olmaları imkansızdı. Beni kandırmış aralarında bişey olmadığına ikna etmişti ama yalanmış meğerse. Tam bu sırada çalan telefonla babamın kalp krizi geçirdiği öğrendim. Annem öldükten sonra babam burada değil amerikadaki işimizin başındaydı. Arayan babamın asistanı akifti. Sinan bey acil gelmeniz lazım babanız serdar bey kalp krizi geçirdi diyince bir telefona birde efsuna baktım. Onları mahallede sarmaş dolaş bırakıp hemen havaalanına yol aldım.

Şimdi ise aradan günler geçmiş babam normale dönmüştü. Artık geri dönüp Efsunla görüşmem gerekiyordu. Ama keşke dönmeseydim diyeceğim bir görüntüyle karşılaşmak benim için iyi olmadı. O itin duştan yeni çıkmış çıplak hali ve efsunu öpmesi. Efsunu öptü oda izin verdi.
Öfkeyle yanan gözlerim efsunun beni görüp donup kalmasıyla ona takılı kaldı.
İlk kendine gelen efsun oldu ve hızla evine ilerlemeye başladı. Arabadan inip önünü kestim. Efsun dur
Kolunu tutup kendime çevirmemle dengesini kaybedip düşmesin diye kendime çektim. Bu hareketimle saçları savrulup kokusu burnuma dolunca iç çektim. Aynı anda ismimizi söyledik
Efsun
Sinan
Konuşmamız gerek diyince öfkelendi efsun. Bunca zaman aramayıp şimdi mi konuşmamız gerek diyorsun. Geçti sinan bey ben konusmak istemiyorun artık dedi. Efsun beni delirtme gel benimle hemen
Zorla arabaya çekiştirdim
Anneni ara gecikeceğini söyle diye komut verdim.
Öfkeyle bana bakarken ne kadar güzel göründüğünü biliyor muydu,
Evime vardığımızda arabadan indim oda arkamdan inip alışık olduğu bu eve giriş yaptık.
Koltuğa oturduğumda oda öfkeyle oturdu. Nasılsın efsun ?
Sanane diye bağırdı. Eşkiya mısın sen be neden geldim ne oldu yine. Sıkılmıştın hani benden diye birsürü söz sarfetti. Sonunda ayağa kalkıp yanına gidip ellerini tuttum. Efsun sakinleşir misin konuşmak istiyorum sadece dedim. Gözlerime bakıp yutkundu. O herifle aranda ne var bana doğruyu söyle diye sordum. Arkadaşım diye cevapladı. Peki sen arkadaşlarınla öpüşüyorsun yani derken sinirlenmeye başlamıştım daha ilk soruda yalan söylüyordu. Utanarak bana baktı. Gözlerini kaçırdı. Bunlar beden seni ilgilendiriyor.
İlgilendiriyor Efsun bana dürüst olursan dürüstçe cevabı alırsın.
Dudağını kemirmeye başlamıştı gözlerime bakmıyordu. Bu haliyle bu öfkeme ragmen onu arzulamama sebep oluyordu. Bir anda ağzımdan. Onunla yatıyor musun cümlesi çıktı. Bana öyle bir baktı ki öfkeyle. O bakışa tutunup öyle birşey olmamasını istedim diledim bu olmamalıydı o benim efsunumdu. Ne saçmalıyorsun sen. Diye bağırınca sakin cevapla bana herşeyi anlat. Bir an öfkeliyken ayağa kalkıp yüksekten bana bakarak. Bana bak sinan hayatımı mahfettin. Hala da etmeye devam ediyorsun senin yüzünden geçirdiğim o 15 azaplı gün yetmemiş gibi senden sonra da senin yüzünden azap çekiyorum. Sanane benim hayatıma kim girdi kim çıktı. Sen alacağını almadın mı mafetmedin mi hayatımı. Hadi ben cahildim aptaldım sen benimle birlikte olurken neden korunmadın neden bana da bişey demedin. Görmedin mi hayatımda ilkimdin. O stresle aklıma bile gelmiyordu. Para karşılığı kiralanmış fahişeden demesiyle ayaklanıp dudağına yapıştım. Susturmak istiyordum o kelimeyi kullanmasın istiyordum. Şaşkınlıkla karşılık vermedi ama sonra bir anlık sadece kendini bıraktı ağzını açınca dilimde araya girdiğinde ikimizde inledik. Ve o abda kendine gelip beni itti. Öfkeyle nefes nefese soluyordu. Aghhh nasılda özlemişim. Her gün kokusu burnumdayken tadını unutamamışken. Hatırladığımdan daha iyiymiş onunla öpüşmek. Sakın birdaha kendine o kelimeyi söyleme. Özür dilerim efsun. Anlatmak istedim sana ama inanmıyorsun anlatacağımda tek istediğim dürüstçe o cocukla birlikte misin değil misin öğrenmek. Seni kaybettim mi etmedim mi bilmek istiyorum. Yüzüme şaşkınca bakıp birlikte değiliz. Ama olmayacağımız anlamına gelmiyor. Bana değer veriyor çok iyi biri ve beni seks için sadece istemiyor. Her halimle severek sayabilecek biri o. Sözlerini bitirdiğinde içimde fırtınalar kopuyordu. Hamile misin peki diye sordun öfkeyle. Bilmiyorum yarın öğreneceğim dedi. Peki bu gece burdasın yarın beraber gidip öğreneceğiz. Ve efsun diyip dibine girdim. Sen kimseyle birlikte olamazsın sen benimsin benim oldun öylede kalacaksın. Gözlerimi kapatıp öfkemi dinmesini bekledim. Gözlerimi açıp ona özlemle baktım. Elimin tersi ile yanağını okşadım. Gözlerini hemen kapattı. "Ahh be bebeğim bize neden bunu yapıyorsun dokunmam bile yetiyor bana birşeyler hissettiğini biliyorum" dedim kulağına yaklaşıp fısıldayarak. Titredi. Boynunu öptüm. Efsun seni çok özledim derken daha da ileri gidiyordum. Boynundan aşağı gögsünün dekoltesine kadar koklayarak öptüm. Tekrar boğazından çenesine ve dudağına gelene kadar öptüm ve öp beni efsun dedim. Öp beni bu 10 gündür sana olan özlemim dinsin. Hergün rüyalarıma girip özlemekten kurtar beni. Beni iste efsun ben seni sadece istiyorum. Bir anda dudağıma yapışması ile anında ensesinden tutup çektim kendime. Öyle açtım ki ona o gün sabaha kadar defalarca kez birlikte olduk. Her anında baştan vücudunu keşfettim. Altımda inlerken o kadar seksi güzeldi ki. Asla benden başkasına izin vermezdim o benimdi. Benim güzelimdi. Gözleri yarım açık adımı çığlık çığlığa boşalma sonrası titrerken artık ikimizde tükenmiştik. Üstüne kendimi atıp sonra yanına sıyrıldım. Kulağına yaklaşıp uyandığımda bu yatakta olmazsan seni sürükleyerek getiririm. Kollarımda uyan efsun a sakın kaçma diyip öptüm ve sarmalayarak uykuya teslim ettim ikimizide.

EfsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin