Burak
Aramızda geçen konuşmanın ardından annemle teyzemin yanına manisaya gitmek zorunda kalmıştık. Teyzemin durumu kötüydü ve son zamanlarında yanında olmak için bir haftadır buradaydık. Efsunu deli gibi özlemiştim. Tam anlamıyla aramızdaki durum yerine oturmamıştı o konuşmadan sonra ve sadece gün içinde bir kere konuşuyorduk. Bugün dönecektim ben annem ise bir kaç gün sonra gelecekti. Efsunu öyle özlemiştim ki dayanamıyordum artık.
Süpris yapmak hemde tepkisini görmek için haber vermeden geldim geri. Okul çıkısında onu almak için araba da beklerken kapıdan çıktığını gördüm. Dalgalı sarı saçları beyaz teni üzerindeki klasik giyimi ile bile çok seksi ve güzeldi. Işıl ışıldı. Arabadan inip görebileceği yere geçtiğimde hemen beni farketti. Gözleri öyle parladıki koşarak Burak diye üzerime atladı.Geldin dedi sımsıkı boynuma sarılmış beni koklayarak öperken. Bu kadar çoşkuyla karşılamasını hiç beklemiyordum hele hele okulun önünde tüm herkesten bizi saklayan oyken.
Belini sımsıkı sarıp kokusunu bende çektim. Seni çok özledim dediğimde hele ben varya ölüyorum özleminden dedi. O kadar içtendi ki gözlerini görmek için biraz çekildim yüzyüzeydik. Bakışı içimi ısıttı öpmek için yaklaşınca birden bahçede olduğumuzu farkedip burada seni öpmek ve hiç bırakmamak istiyorum ama hiç uygun bir yer değil dediğimde nerde olduğumuzu farkedip benden yavaşça ayrıldı. Elini sımsıkı tutup hadi dedim arabaya doğru yürüdük. Arabaya ikimizde binip yola çıktığımızda bana doğru dönüp. Aşkım neden haber vermedin bende seninle bugün hiç konuşamadığım için mutsuzdum. Seni çok özledim Burak bu kadsr ayrı kalmamız iyi bişey değil. Hemde aramızda duvarlar vardı sanki beni istemediğini bile düşündüm bir ara diyince ona bakıp asla böyle düşünme ben sensiz hayat düşünmem bile dedim. Huzurla önüne dönünce eve varmıştık. İçeri girip eşyalarımızı bırakınca yüzüme aşkla öyle güzel bakıyorduki. Aç mısın hazırlıyım mı bişeyler dedi. Ne kadar basit bir soru ama ondan bana gelmesiyle ne kadar anlamlıydı duygularımın tarifi yoktu. İyice yaklaştık güzel gözlüme. Yüzünü ellerimin arasına alıp yaklaştım. Sana açım deli gibi özledim diyip yapıştım dudaklarına anında karşılık verip ağzını açtı dilimi değdirdiğimde titreyek inlemesi ve bana kendini bastırmasıyla bende inledim. Alt dudağını emip kalçalarından kaldırıp kucağıma aldım. Belime bacaklarını sarmasıyla öpüşerek yatak odasına ilerledik duvara yaslayıp kalçalarını sıkarak üstümede sürtünmesini sağlıyor ve dudaklarımızı ayırmıyordum. İnlemelerimiz odayı sarıyordu. Nefrs nefese kalmış dudağımı ayırdığımda boynuna geldim önce o şarhoş eden kokusunu çektim içime. Sonra o sevdiğim ipek tenini öpüp emdim. Nasılda özlemiştim. Bu kadına tapıyordum. Yere ayaklarını basmasını sağlayıp üstündeli gömlekten ve altındaki pantolonu çıkarmasını sağladım. Aynı şekilde oda benim üstümden tişortümü ve pantolunumu çıkardı. Eli titriyordu. Onu çıplak bırakıp yatağa taşıdığımda üstüne çıktım. Gögsüne gelip ortasını öptüm kokusunu çekip iç geçirdiğimde eli saçlarıma gitmişti. Dudaklarım şehvetle göğüs uçlarına gelip dudaklarımın arasına aldım.İnleyerek bana yükselmesi ile sertleşmiş erkekliğime sürtündü. Hırlayarak ısırdım ucunu çığlık atışı adımı inlemesi daha da beni yakıyordu. İki göğsünüde emip ısırıp tadına vardım. Göbeğine kadsr galayıp kadınlığına ulaştığımda miss gibi kokusu ve ıslaklığı ile bende adını söyleyerek inledim. Onu boşaltacak kıvama getirene kadar emdim. Elleri saçımda kendine bastırıp sürtünüyordu tam gelmek üzereyken dilimi çektim itiraz dolu inleyişi ile dudaklarına yapıştım. Öpüşüme şehvetle karşılık veriyordu. Erkekliğimi o sırılsıklam olmuş kadınlığına sürtüyordum günlerdir onu deli gibi özlemişken uzatmak istemiyordum ama tadına vars vara olsun istiyordum. Dayanamayan efsun inleyerek yavlvardı. Lütfen Burak dayanamıyorum.
- ne istiyorsun sevgilim dediğimde hala babız gibi atan erkekliğini onun sularına bulanmış kadınlığına sürterek çenesini emip ısırıyordum. İçime gir lütfrn diye inledi. O kadar şuh ve şehvetli arzu doluyduki sesi dayanamayıp aniden girdim. İçini yardığımı tamamen sonuna kadar beni aldığını hissediyordum. Öyle bir çığlık attı ki kıpırdamadan üzerinde durdum. Gözlerine bakıp çok mu canını yaktım dedim. Baygın bakışları gözlerime geldiğinde şütfen haraket et burak ahh diye inledi. Bu isteğe asla karşı gelemezdim. Elinin birini elime geçirip yatağa bastırdım.
Parmaklarımız birbirne geçmiş içinde hızlanharaket ederken ikimizde bu anda inliyorduk sadece.Boşalmak üzereydi hissediyordum ve dudaklarına bir milim boşluk bırakarak aniden içinden çıktımZ şaşkınca ve itiraz ederek inleyip gözlerime baktığında "evlen benimle " dedim. İyice şok olarak baktığında dudaklarına hafif hafif kışkırtıcı öpüşlerimi bıraktım. Zaten kadınlığının ucunda olan sertliğim beni de zorluyordu. Elime alıp hafifçe sürttüm bana cevap ver efsun cevabına ihtiyacım var. Bana sürtünürken eveet ahhh burak evet lütfen devam et dediğinde ikimizide daha zorlamadan içine tekrar girip sertçe haraket ettim. Doruğa ulaştığında bende içine kendimi bıraktım. Rahatlamayla üzerine attığımda kendimi ikimizde nefes nefeseydik. İçinden çıkıp kendimi yana bırakınca onuda kendime taraf döndürdüm. Hala kendine gelememişti. Gözlerini bana çevirip gözgöze geldğim yeşillerine hayran hayran bakınca. Derin bir nefes çekip ciddisin dedi sorarcasına burnunu öpüp hemde çook dedim. Gülümseyip böyle evlenme teklifi mi olur ya off burak diyip sinirlice bakmaya çalıştı elini elime çektim ve dudakalrıma götürüp tek tek parmaklarını öptüm bir parmağını ağzıma alıp emmeye başlayınca istemsiz inlemesi kulağıma doldu. Tekrar üstüne çıkıp öpüşmeye başladığımızda evet cevabını bilmeye ihtiyacım vardı telafi edeceğim bunu diyip tekrar tekrar sahip oldum. Bu kadın benimdi. Benim herşeyimdi.