Seulde bir şirkette çalışıyordun. Ve o sabah işe geç kalmıştın. Hızla hazırlanıp yola çıktın.ve aniden Arabanın tekeri patladı. Yedek tekeri zar zor çıkarıp değiştirmek için uğraşıyordun ama yüzün gözün motor yağı içinde kalmıştın.
Sonra yapamayacağını anlayınca otostop çekmeye karar verdin.
Ve sonunda siyah büyük bir araba durmuştu. maskeli adama yaklaşıp"beni merkeze bırakabilir misiniz? Tekerim patladı ve işe geç kaldım"
Dedin...
Adam başıyla onayladı ve arabaya bindin.
Hiç konuşmadınız ama adamı yol boyunca ara ara sana baktığını farkettin adam sessizliği bozdu ve"gideceğin yeri söyle lütfen"dedi.
"hayır hayır hiç gerek yok, hatta burada inebilirim" dedin.
"sadece adres söylemelisin" dedi
Daha fazla uzatmadın ve şirketin adresini verdin. Seni işe bıraktı ve arkandan geldiğini fark ettin. Bu seni biraz korkutmuştu.
Hızla üst kata çıktın ve toplantı odasına çıktın. Arkadan o kişi de odaya girdi.
Ne olduğunu anlamamıştın ki patronun ;"ve işte geldi. Bu ay katalog çekimi modelimiz (Biasın)"
Şaşırmış bir şekilde baktın ve ardından maskeyi çıkaran kişi çok iyi görünümlüydü.
Çekimler sırasında her zaman panik olurdun ve sakarlık yapardın bu yüzden yine elin ayağın birbirine gitmişti. Sürekli bir şeyleri kaybediyordun. Sonunda kaybettiğini sandığın fotoğraf makineni ararken birine çarptın ve düşecekken seni belinden tuttu.o sıra göz göze geldiniz. Gerçekten çok güzel bakıyordu. Sonra kendini düzeltip aramaya devam edrken,Biasın- "ne arıyorsun? "
Sen- " ahh fotoğraf makinemi arıyorum "
Birden bir kahkaha yükseldi
Sen - "ne oldu? Neden gülüyorsun?
Biasın -" boynunda duran makineyi başka bir yerde bulamazsın zaten "
Sen-" ah gerçekten çok aptalım"
Biasın- "bence çok şirin görünüyorsun"
Sen - ahaha yalancı
20 günlük Çekimler bitti
Ve tüm günlerde birlikte vakit geçirmiştiniz. Ve bu sizi yakınlaştırmıştı.
Hazırlanıp işten ayrılacağın sırada biri sana seslendi.İş arkadaşın kang minjae - "seninle biraz konulabilir miyiz?
Sen -" elbette.. Ne oldu? "
İş arkadaşın kang minjae-" bunu söylemek benim için çok zor. Bir süredir tanıyorum seni. Ve seni gördüğümden beri çok hoşlanıyorum. Ve benim kız arkadaşım olmanı istiyorum (adın).
Sen - ahh ş-şey gerçek şu ki...
Biasın - onun zaten bir erkek arkadaşı var.
ondan uzak dur ve ona baktığını bile görmeyeyim.Şok içinde başından beri orada dikilen ve sizi izleyen binasına bakıyordun.
Yanına geldi ve beline sarılıp, iş arkadaşına bakıp
"hala gitmiyor musun?" dedi..Ve sonra senin elini tutup, birlikte şirketten çıktınız. Uzaklaştıktan sonra elini bıraktın..
Ve tekrar elini tuttu.Sen- "artık uzaklaştık, yardımın için teşekkür ederim."
Biasın - "yardım etmedim! kıskandım"
Sen - "ondan hoşlandın mı? Acaba.... Gay misin?"
Biasın - "ahhh cidden 🤦🏻♀️ şu aptala kıza bir bak"
Sen-"n-ne neden?
Biasın-" hoşlandığım kişi sensin.elini her zaman tutmak istiyorum. Yanımda olmanı istiyorum. Benimle kalabilir misin?
Gülümsedin ve başınla onayladın.
Sonra sana bir adım daha yaklaştı ve sıkıca sarıldı.Kalbin kontrolsüz ve çok hızlı atıyordu. Bunu anlayan Biasın kafasını kalbine yasladı ve
"en az benim kadar heyecanlısın" dedi
Ve onun kalbine yaslanmanı sağladı ve seninkinden daha da hızlı attığını farkettin.
Gözlerine bakıp gülülsedin. Ve Seni alnından öptü.❤️❤️❤️❤️
Merhaba... Bu nct ile ilk hayal et ve tepki kitabım. Umarım beğenir ve keyifle okursunuz. Siz ne kadar çok severseniz o kadar sıkı çalışıp çok bölüm yazacağım. İsteklerinizi bana yazabilirsiniz mutlu ve hayalde kalın ☺️❤️🙆🏻♀️