Prodüktör : ne işin var burada Nct pratik odasında hemen git bir an önce dans pratik videosunu çek sonra editi yap editi bitirmeden hiçbir yere gitme. Gerekirse o pratik odasında sabahlayın ama yarına hazır olsun
Sen: tamam gidiyorum hemen
1 yıldır sm de fotoğrafçı olarak staj yapıyordun. Üniversiteden mezun olduktan sonra iş arayacağını düşünmüştüm. Ama mezun olduğun hafta sm den teklif gelmişti. Şirkete girdiğin ilk gün onunla karşılaştın
Üniversiteye aynı yıl başlayıp mezun olmuştunuz. Adı kun. Onu gördüğünden beri kalbinin Çok hızlı attığının farkındaydın ama ona yaklaşma cesatetini hiç göstermedin.
Sana ilk gelen oydu. Sürekli sana adres soruyordu. Gerçekten mi adres soruyor yoksa seninle konuşmaya mı çalışıyor emin değildin ama iyi bildiğin çok net bir şey vardı. Ondan uzak durmak zorundaydın. O ünlü bir şirkette şarkıcıydı. Ünlü şarkıcının sevgilisi diye haber olmak istemiyordun. Erkeklerden korkuyordunda biraz. Hep çok sessiz ve kendi halinde bir kız olmuştun. Kimseyi üzmemeye önem verirdin. Hiç arkadaşında yoktu zaten. Gününün çoğunu ağaç altında resim çizerek geçirirdin. Hatta tüm çizimlerini ağaç kabuğunun içinde saklardın. Kimse bilmezdiBir kaç defa yanına gelmeye ve seninle konuşmaya çalıştı ama hiç konuşmadan yanından kaçtın hep.
Kimseyle konuşmazdın zaten.Prodüksiyon şefinin sana verdiği görevi yapmak için pratik salonuna indin. Üyelerin bir çoğu oradaydı. Diğerleri de sen kamerayı ayarlarken geldiler.
Ama.....
Kun!
Gözünün senin üzerinde olduğunu farkediyordun.. Derin bir nefes alarak çekime devam ettin.
Work it, 90's love ve resonance çekimi bitmişti. Menajer gelip wayv ın bad alive çekimi de yapacağını söyledi.
Diğer dans pratik kayıtlarını aktarıp. Yeni bir kayıt a başladın. Diğer üyeler yurtlarına gitti. Sadece wayv kaldı onlarda mola vermek için bir süre dağıldılar. Salonda sadece kun ve sen kaldın. Doyoung da resim çektikten sonra salondan çıktı
Kun: beni hatırlıyorsun
Cevap vermedin
Kun: hala mı? Hala mı tek soru soran, tek konuşan ben oluyorum? Neden seninle hiç konuşamıyorum?
Kafanı önüne eğidin ve gözlerini kapattın
Kun: ben kötü biri değilim. 5 yıldır görüyorsun beni. karşılaşıyoruz bir şekilde kendimi sana atmaktan yorulmam. Sana kendimi göstermek için çabalamaktan yorulmam.
Senin de beni görmeni bekliyorum.Sen: benimle konuşmayın. Sadece işimi yapmak istiyorum. Konuşursak bir şeyler olur
Kun:olsun. Bir şeyler olsun istiyorum. Lütfen izin ver olsun artık