Chenle İle Hayal Et

1.6K 39 36
                                    

Pazar sabahı kafana göre kalkmayı severdin.yine güzel bir pazar sabahı olacağına emindin bile taaki saat 7 sularında evinin yanındaki dozer sesini duyana kadar. Uyanmamak için yastığı kafana da geçirsen yorganın altınana da girsen kulak tıkayıcını da kullansan fayda etmiyordu.
Nöronların tavan yapmıştı bi kere. Hızla kaplumbağalı terliklerini giyip kendini dışarı attın. Dozere talimat veren adamın yanına gidip...

Sen: afedersin ama sabahın 7 sinde aptal falan mısın? Ne tür bi insan bu saatte dozer çağırır. Bugün pazar olduğunu ve mahalledeki bir çok insanın uyuduğunu bilmiyor musun?

   Adam bir süre seni süzdü ve gülmemek için kendini tutamıyor gibiydi. Bi kendine bakınca nedenini hemen anladın gumball baskılı pijamaların bi an seni susturdu.

Chenlee:özür dilerim ama bu eve en yakın zamanda taşınmam gerek bu yüzden bu dozer bugün burda.

Hızla arkanı dönüp eve geri girdin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hızla arkanı dönüp eve geri girdin.
Aradan 4 saat geçti ve dozer gitti. Sende kahvaltı için dışarı çıkmştın. Tam sandalyeyi çektin ki masanın diğer ucundaki sandalyeyide birinin çektiğini gördün.
Yine sabahki seni gıcık eden çocuk

Elini hemen sandalyeden çekip başka bir masaya oturdun. Ardından yanına bir anda eski sevgilin geldi. Seninle barışmak istiyordu.istemediğini söyledin ve sürekli nedenini soruyordu. Arka masadan sakince kalkıp sanki kapıdan yeni geliyormuş gibi gösteren chenle birden beline sarılıp,

Chenle : çünkü artık benim sevgilim dedi.

Şok olmuş bakışlarla chenleyi izlerken  yüzleriniz çok yakındı ve sen heyecanlanmıştın.
Chenle yavaşça beline vurdu

Sen: ah-ahh evet doğru söylüyor. Onunla birlikteyim. Lütfen artık git

Eski sevgilin hızla oturduğu sandalyeyi geri iterek gitti.

Chenle hala dibinde duruyordu.
Gözlerin ona kilitlenmiş gibiydi. Kafasını sana çevirince göz göze geldiniz. İşte o an.. Aşkın sana geldiği andı.

Hızla kalkıp eve koştun. Yatağına girip olanları düşündün. Aslında bugün yaşadıklarından değil de sana aniden gelen bu histen etkilenmiştin.
Birden kapı çaldı ve eski sevgilin sarhoş halde kapıda dikeliyordu. Kapıyı açıp ona gitmesini söyledin.. Ama sana sarılıp öpmeye çalışıyordu. Bağırma seslerini duyan chenle hızla açık kapıdan içeri girdi ve eski sevgiline vurmaya başladı. Bayıltana kadar devam etti. Tabi soluğu karakolda aldınız. Chenleyi tutuklamışlardı. Demir parmaklıklar ardında ona sürekli üzgün olduğunu söyleyip, özür diliyordun. Chenle birden ellerini demirlerin Arasından uzatıp yüzüne yakınlaştırdı. Vevseni öptü.
İlk öpücüğün hapishanede olması nedense önemsiz gibiydi çünkü ona hissettiğin duygu sayesinde çok daha etkileyici bir durumun içindeydin.
Chenle yavaşça geri çekildi ikinizde kızarmıştınız. Bu beklenmedik olay karşısında ne söylenebilirdi ki?

chenle o geceyi nezarette geçirdi.
Sende parmaklığın diğer tarafında ona yaslanmış bir şekilde uyuyakalmıştın. Chenle sabah seni o halde görünce çok duygulanmıştı.eve gitmeyip onunla kalmak senin değil kalbinin tercihi olmuştu.
Aradan 3 gün geçti. Chenle evine tamamen taşınmıştı. Artık yan komşun olmuştu ve neyseki dozer sesi duymayacaktın artık ㅋㅋ

Aniden kapı çaldı ve chenle elinde abur cubur dolu poşetle içeri girdi
 
   Onun gelmesi seni heyecanlandırmaya yetmişti.
Birlikte romantik bir film izlemeye başladınız. Filmdeki çift öpüşmeye başladığında ikinizde utanmuştınız ve kafalarını başka yöne çevirmiştiniz.sen aniden kalkıp mutfağa gidecekken chenle elinden tutup seni kendine çekti ve Bi anda kucağına düştün. Evet şimdi daha da utanç verici bir andı.

Bir süre boş boş şaşkın halinizle kaldınız
Ama ilk hamleyi yapan chenle oldu. Ellerini saçlarına götürüp yüzünü tuttu.

Chenle : sana aşık oldum. Tüm hallerin beni delirtecek gibi. Sürekli sana bakarken buluyorum kendimi. Gece sen ışıkları kapatıp uyuyana kadar seni bekliyorum. Bu bir hafta içinde aniden dünyanın en mutlu ve şapşal adamı oldum. Hayatına gelebilir miyim?

 Hayatına gelebilir miyim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen : hoşgeldin sevgilim.

Umarım chenle severler için iyi bir bölüm olmuştur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Umarım chenle severler için iyi bir bölüm olmuştur.
Bir sonraki hayalde görüşmek üzere.
Hayalde kalın~
♡✧。 (⋈◍>◡<◍)。✧♡

 FİRST DREAMS NCT 2020 (hayal et/tepki) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin