Tepki 1 (nct 127)

6.5K 90 71
                                    

[ biasınla nişanlısınız ve uzun zamandır görmediğin arkadaşın(erkek) seni ziyaret etmek için Koreye gelir.arkadaşının geleceğinden haberin yoktu. Bir kaç gün sizde kalacaktır. Ve biasın sizi mutfakta yemek yaparken görür. tepkisi....]

Doyoung / anahtarı ile kapıyı açıp içeri girdiğinde mutfaktan gelen gülüşüme sesleri adımlarını hızlandırdı ve sizi görünce bağırdı.
Ben yokken eve başka adamları mı alıyorsun?? Ne zamandır beni kandırıyordun söyle dedi... ve gerçeği anlatıp ona sarılınca arkadan arkadaşına dil çıkarır sessizce bu kız benim der (duygusal oynayan erkek modunda)

Haechan💋/eve girer girmez sizi görünce sinirlenir ve çocuğu bir güzel hastanelik ederdi. Ve anlattığın hiçbir şeyi dinlemez o çocuğu ülkesine geri gönderirdi. (kaba velet)

Yuta/ önceki resimlerden ikinizin arkadaş olduğunuzu biliyordur ve sakin görünmeye çalışıyordur. sizi mutfakta görünce kıskanır ve yanına gelip seni öpmeye başlar. Beline sarılır ve arkadaşına sinsi bakışlar atar(oyun sever tip)

Jaehyun / o çok anlayışlıdır hatta o kadar anlayışıdır ki çocuğun üstüne tencereyi düşürür muz kabuklarını tuzak olarak kullanır ve yemeğinin içine uyku ilacı koyar. Yastığına kaşıntı tozu döker tabiiki bunları kasıtlı yapmıyor😂kısacası çocuk evden gidene kadar her türlü pisliği yapar.

Taeyong/arkadaşınla senden daha yakın arkadaş olur ve asıl sen onları kıskanırsın. Sürekli aralarına girmeye çalışırsın ve en son taeyongu arkadaşınla maç muhabbetinde deli gibi bağırırken görürsün.

Johnny/direk çocuğun üstüne yürür evinde ne işin var? Kimsin derdi. sen olanı biteni anlatırken Johnny çoktan onu kapı dışarı etti. Evde başka bir erkeği kesinlikle kabul edemez
(dediğim dedik tip)

Mark / Mark arkadaşının geleceğinden haberi vardı. Bilmeyen tek kişi sendin. Evde sizi gülüşürken görünce kıskandı ve arkadaşını senden uzak tutmak için onu otele götürdü.

Jungwoo/ sizi o halde görünce direk çocuğa bir yumruk geçirdi. Ve arkadaşın olduğunu söylesen bile ikna olmuyordu çocuğun yakasından tuttuğu gibi dışarı attı

Taeil /arkadaşınla önceden tanıştığı için onun iyi biri olduğunu biliyordu. Ve ikisi iyi anlaşıyordu. Sende kaldığı süre boyunca teil de sende kaldı. Arkadaşını tanımış olsa da kimseye güvenmiyordu. Ve seni kıskanıyordu.
Arkadaşın ülkeye döndükten sonra bile taeil kendi evine gitmedi çünkü seninle yaşamaya alışmıştı

Hadi herkes biasını yoruma yazsin. Size özel bir bölüm yazmak istiyorum...

 FİRST DREAMS NCT 2020 (hayal et/tepki) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin