Hechan İle Hayal Et

2K 50 54
                                    

Haechan ile çok mutlu bir ilişkiniz vardı.. Yaklaşık 8 aydır birlikteydiniz.
Tek başına Alkol kullanmasını sevmezdin.çünkü ne dediğini bilmez ve genellikle saçma şeyler söylerdi.bu yüzden senden gizli alkol kullanımıyordu . O gece arkadaşlarıyla dışarı çıkacağını söyledi. Sende evde film izliyordun.
Kız arkadaşın seni arayıp çalıştığı iş yerine gelmeni istedi. Onu kırmayıp gittin. Ve gittiğin barda Haechan ve arkadaşları oturuyordu. Tam Haechana selam vermek için hareket ettiğinde arkadaşlarına senden bahsettiğini farkettin.

Haechan: (Adın) çok duygusal o bana kıyamaz..hem anlamaz bile Hadi arayın kızları gelsin biraz eğlenelim.

Mark:saçmalama Haechan  (adın) aldatıcak mısın??

Haechan:bu aldatmak sayılmazki güzel bir gece geçirmek istiyorum sadece. Hem dedim ya (Adın) bana aşık!

Taeil:sen iyi değilsin! Saçma sapan konuşma hadi gidiyoruz..

Haechan:ufff ne korkaksınız. Eğlenelim diyorum size

Teail ve mark haechanı iki kolundan tutup kaldırdığı sırada arkada seni ağlarken gördüler. Haechan seni gördüğü anda söylediklerini duyduğunu anlayıp sana sarılmaya çalıştı
Ama koşarak oradan çıktın.
Haechan da arkandan geldi. Taksiye binip eve gittin.
Haechan eve geldi ve kapıyı çalıp duruyordu.

Haechan : (adın) konuşalım lütfen.. Hayatım dinle beni. Özür dilerim..

Sabaha kadar kapının önünde beklerken uyuyakalmıştı. Ve uyandığında kapının üzerinde ki anahtarı gördü.
Hemen içeri girdi ve eşyalarını toplayıp gittiğini farketti.
Hızla evden çıkıp delirmiş gibi her yerde seni arıyordu.
Japonyaya gitmek için uçak saatini bekliyordun. Burada kalmanın bir anlamı yoktu artık. Tam uçak saatin geldiğinde mark ve taeil 'in sana seslendiğini duydun.

Mark : (adın) lütfen bizi dinle. Gitme!

Söyleyecekleri şeyi duymak istesen bile artık Haechan ı terk etmek üzereydin.

Ve arkanı dönüp uçağa bindin.
  Bir hafta geçmişti...
Ve bu bir haftada Japonyaya alışmıştın.herşey iyiydi. Taaki
Haechanı karşında görünceye kadar.

Hızla sana doğru koşup kolunu tuttu.

Haechan : (adın) lütfen dinle beni..
Sana ihtiyacım var.

Haechan kolunu tuttuğu anda bileklerini gördün. Kesilmiş ve yara izi yeniydi.bir anda markın sana gönderdiği mesajı düşündün

-Markın mesajı /(adın) Haechan çok kötü. Bileklerini kesmiş.günlerdir alkollü ve sürekli kırıp döküyor lütfen buraya gel. -

O zaman markın söylediklerine inanamadın ve Koreye dönmen için oyun oynadıklarını düşünmüştün.

Haechan baktın ve Bir kafeye gidip onu dinlemeyi kabul ettin.

Haechan : biliyorum duydukların seni çok üzdü ve benden nefret ettin. Ama ben senden başka birini aklım başımdayken nasıl düşünebilirim?

Sen: aklım başındayken?

Haechan : o gece çok sarhoştum. Ve ne dediğimi bilmiyordum. Biliyorum sen yokken içmem doğru değildi. Mutlaka sana söylerdim. Ama gerçekten sadece bir kadeh içmiştim. Saçma sapan şeyler söyledim ve aklımı kaybetmiş gibiydim.
Lütfen beni affet. Sensiz hayatın bu  kadar berbat olduğunu bilmiyordum.sen olmadığında o evde can çekişiyorum.
Sürekli anılarımızı görüyorum. Sadece iki yolum var.. Bana geri dönmen ya da seninle dolu o evi içinde kendimle birlikte yakmak

Haechanın söyledikleri yutkunurken zorlanmana sebep oldu. Onun sargı benziyle sarılı bileklerini tuttun ve...

Sen: hadi evimize dönelim

Dedin..

Koreye geri döndünüz ve ev için alışverişe çıktınız çünkü Haechan evde kullanılabilir bir eşya bırakmamıştı....

[umarım okurken keyif almışsınızdır. Lütfen istekleriniz olursa bana bildirin.. Hayalde kalın

♡\( ̄▽ ̄)/♡

 FİRST DREAMS NCT 2020 (hayal et/tepki) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin