Yuta İle Hayal Et

2.5K 59 25
                                    

Hafta sonu için heyecanlıydın. Çünkü yuta İle birlikte tatil planı yapmıştınız.
Alışverişten eve dönerken yuta seni aradı.

Yuta: hayatım nerdesin?yakınlardayım  İşin bittiyse gelip seni alayım

Sen:evet aşkım işim bitti mağazanın çıkışındayım.

Yuta:tamam bebeğim gördüm seni

Yuta ile birlikte arabaya binip eve gittiniz. Yuta  aldığı hediye paketini sana uzattı.
Şakınlıkla ona baktın ve kutuyu açtın..
Evet görür görmez  sana aldığı gecelikten daha da kırmızı olmuştun.
Yuta sana sinsi bakışlar atıp, gece hazır ol diye fısıldadı.
Elin ayağın birbirine dolanmış ne diyeceğini bilmiyor bir vaziyette saçmalamaya başlamıştın. Ve Yuta senin bu şapşal haline gülüyordu. Yarım saat sonra hazırlanıp evden çıktınız. Yaklaşık 1 saatlik bir tren yolculuğundan sonra otele geldiniz. Akşam olmuştu. İkinizde çiftler için yapılan alanda romantik bir akşam yemeği yediniz.
Ve güzel bir şarkı eşliğinde dans ettiniz.
Sahil kenarında el ele yürürken size doğru koşturan küçük bir çocuk elindeki dondurmayı üstüne düşürdü.
Yuta peçete almak için gittiğinde çocuğun abisi yanına gelip,

Ç. Abisi:çok afedersiniz bu çocuğu durdurmak çok zor

Sen:hayır hayır önemli değil çocuk sonuçta.

Yuta seni adama gülümserken görünce yumruğunu sıkarak yanına geldi. Sakince beline sarılıp

Yuta:hayatım, kim bu şerefs-(küfür edeceği sırada ayağına vurdun) eee kim bu arkadaş?

Ç. Abisi: az önce hanımefendiye çarpan çocuğun abisiyim. Özür dilemek için gelmiştim.

Yuta : bitmedi mi?

Ç. Abisi: ne bitmedi mi?

Yuta sert bir tebessüm eşliğinde kokunu ç. Abisinin ensesine koyup,

Yuta : özür dilediysen ikile hadiii!

Yuta kolundan tuttuğu gibi seni odaya götürdü..
Sinirli halini görünce itiraz etmeden sessizce odaya gittiniz.

Yuta uzun uzun söylendi ve arkasını döndüğü gibi yattı.
Sabah olduğunda onun için kahvaltı söyledin.
Ve yüzüne öpücükler kondurarak onu uyandırdın. Yuta dünü çoktaaağn unutup sana sarılmıştı bile.
Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra denize gittiniz..Yuta yüzme biliyordu sen bilmediğin için kıyıda onu izliyordun. Bir anda seni kucakladığı gibi denize attı. Onun beline sarılmış bir vaziyette bir süre denizde vakit geçirdiniz. Öğrenme gibi çaban yoktu zaten çünkü yutanın sırtında gayet keyfin yerindeydi.
Yuta atıştırmalık almak için denizden çıktı ve sende kıyıda ayaklarını denize uzatmış oturuyordun. Bir anda yanına dünkü ç.Abisi geldi.
Yuta sizi yan yana görürse sorun çıkartır diye düşünüp şezlonglarınızın yanına gitmek için kalktın ve aniden ayağına kramp girdi. Ç. abisi seni kucağına alıp şezlonga götürürken yuta sizi gördü...
Ve hızla koşarak adama iyi bir yumruk geçirdi. Kavga hızla büyüdü ve yutanın yüzü gözü kan içindeydi ve son darbeyi Yuta vurdu çocuk bayıldı..

1 saat sonra odada

Yuta sana çok kızgındı sakince ona seslendin. Yanıt vermedi.
Sonra yavaşça yanına sokulup karşındaki yaraya peçete bastırdın elini tutup geri arttı..

Yutaya tüm olan biteni anlatsan bile acayip mızmızdı. Seni çok seviyor ve dünyadaki herşeyden çok kıskanıyordu.
Bir elinle Yutanın ellerini tutup diğer elinle yaraya tekrar peçete koydun. Konuşacağı sırada dudağını öptün ve

Sen: ses yapmadan dur. Şu yarayı temizledikten sonra seni tanınmaz hale getireceğim. Hep böyle kıskanç ve mızmızsın

Yuta:senin yüzünden. Deli oluyorum sana.. Ben ne yapayım

Sen: sana ceza bu gece git başka bir o da oda bul kendine

Yuta :  başka bir odaya gitmek mi? bence bu akşam hiç olmadığımız kadar yakın olacağız birbirimize (yutadan sinsi bakışlar time)

Yuta sana daha da yakınlaştı ve nefesi yüzüne yüzüne çarpıyordu. Sanki sarhoş olmuş gibiydin. Ve Yuta sana sıkıca sarıldı. Birlikte öylece uyuyakaldınız...

tatlı bir okuyucumun isteği üzerine yazdım. Umarım tüm Yuta biaslılar beğenirsiniz.  sevdiğiniz ve  sevmediğiniz kısımları yorum olarak bana bildirin lütfen.. 🙏🏻 Tekrar görüşmek üzere^-^ hayalde kalın~❣️


 FİRST DREAMS NCT 2020 (hayal et/tepki) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin