✨istek tepki✨
[Hamilesiniz gece sacınız gelir ve sessizce ağlarsınız sizi duyan biasınızın tepkisi]Yuta/
Yatakta uzanırken senin olduğun tarafa baktı
Seni sessize ağlarken görünce panik oldu ve hızla yanına geldi
Yuta: canım iyi misin? Sancın mı var?
Sen:çok Sancım var yuta dayanamıyorum artık
Yuta seni kucakladığı gibi arabaya bindirir yol boyunca arabayı dikkatli sürmeye özen gösterir arada aynadan seni izler ve sen sancı yüzünden bağırdıkça o da sessizce ağlamaya başlar. Seni acı içinde görmek onu mahveder. Hastaneye gelirsiniz ve sen hemen doğuma girersin.yuta da doğumhanede elini tutuyordur. Ve son kez kendini sıktığın sırada yutanın parmaklarından katır kutur sesler duyuldu (y/n tüüüüü kırdı çocuğun parmaklarını)
Ve aniden bir ağlama sesi duyuldu minicik bebeğinizin yuta kadar güçlü bir sesi vardı mübarek tüm hastanede yankı yapmıştı djfmfj
Ve o anda yuta ya dönüp
Sen:aşkım bu bizim bebeğimiz
Yu-yuta?Yuta yerde tabi çocuğunuzu görür görmez olduğu yere bayıldı..
Annesi Türk babası japon çocukta koreli oldu👏🏻👏🏻👏🏻
Haechan /
Pudu bey salonda maç izlerken sen odada koyameti kopardın ama gooool sesini duydukça sinirden sancında artıyordu 48338 kez yataktan o koca göbeğinle kalkmayı denesende kesinlikle hareket bile edemiyordun en son bi hamleyle kalktın ve zar zor kocan olacak o hyuck beyin yanına geldin tekrar gooool diye bağırdığı sırada yanında duran cips tabağını kafasına fırlattın. Ani bir sıçrama ile irkildi veHaechan : aşkım nr yapıyorsun yaa?
Sen : asıl sen ne yapıyorsun koydun buraya bu çocuğu naparsam yapayım mı ben? bana bak seni o futbol topuyla gebertirim hyuck! 50 saattir çığlık atıyorum ama beyimiz maç sesinden beni duyamıyor sen böle mi baba olacaksın yok ben doğurmuycam bu çocuğu. anlaşıldı sen yapamıycaksın bu babalık işlerini.