Herkese merhaba..
Bugüne kadar kitabı özenle okudunuz ve yorumlar yaparak görüşlerinizi bilmemi sağladınız. Tüm Czennie, wayv ve diğer famdomlarda olanlara minnettarım. Sayenizde aklıma çokça fikirler geldi ve yazma hevesi verdiniz. Burada olmayı çok sevdim. Benimle hayal edip, hayalde kaldığınız için çok teşekkür ederim. Kalbimde çok iyi yere sahipsiniz.
Kitabı burada bitireceğim. Yılın son 2 hayal et ini yazdıktan sonra 2021 in ilk günü yeni bir kitap ve yeni bölümlerle sizlerle olacağım. Sizden gelen istekleri mutlaka yazmaya çalıştım. Eğer unuttuğum varsa çok üzgün olduğumu bilin. Ve yeni kitapta isteğinizi yazacağımı da söylemeliyim..
Burada benimle olan ve beni ablası kız kardeşi yerine koyan herkese teşekkür ederim. Gerçek hayatımın aksine burada sizlerle daha iyiyim. Yalnız olmak çoğu zaman can sıkıcı olur ama sizin olduğunuzu bilmek, daha iyi hissetmemi sağlıyor.Birçoğunuzdan şöyle mesajlar alıyorum.
" Biasım olmasa bile yazdığın bölümleri okumak istiyorum. Çünkü güzel yazıyorsun "
İnanın bunu okuduktan sonra yazma isteğim daha da artıyor. Kitabıma verdiğiniz ilgiden dolayı çok minnettarım.
Umarım yeni kitap için mutlu ve hayalde kalırsınız.Hadi o zaman yeşillenelim
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
Yılın son 2 bölümü
- jaehyun hayal et
-tepki