(biasın İle Hayal Et 2)

2.9K 56 15
                                    

Artık çekimler bitmişti. Ve bu yüzden biasın şirkette değildi.
Ertesi sabah birlikte kahvaltı yaptınız ve seni şirkete bırakıp eve döndü.
Şirketteki işlerini tamamladım ve öğlen yemeğine çıktın. Ve birden karşına minjae oturdu.

Minjae - selam!! Birlikte yersek bir sorun olur mu?

Sen - şş-ey hayır tabi

Biraz tedirgindin. Çünkü senden hoşlandığını söylemesinin üstünden daha 1 gün geçmişti.onunla ilgileniyor gibi görünmek istemiyordun. Ama onu kırmakta sana göre değildi. Basit bir yemek gibi düşünüp umursamadın.

Sonra birlikte şirkete döndünüz.
Minjae sürekli yanına gelip sana gerekli gereksiz Herşeyi soruyordu
Ondan uzak durmaya çalışsan bile bir şekilde seni bulup yanında bitiyordu.

Akşam eve gittin ve biasın seni aradı
Sana geleceğini söyledi.
Birlikte güzel bir akşam yemeği yediniz. Kahve yapmak için mutfağa geçmiştin. Biasın içerde televizyon izliyordu Ve birden telefonuna mesaj geldi.
Biasın göz ucuyla baktı ve mesajın minjaeden geldiğini görünce baktı.

Mesajda /
(adın) yarında birlikte öğlen yemeği yiyelimmi? Bildiğim güzel bir yer var

Telefonu kapatıp aldığı yere geri koydu.o sırada sende kahveleri getirmiştin.
Biraz sohbet ettiniz. Ve biasın sana dönüp..

Biasın - (adın) bugün öğlen yemeği için neredeydin?

Sen- hep gittiğim yerde yedim. Neden sordun?

Biasın - hiiç öylesine. Yalnız yemek çok sıkıcı olmuştur.

Sen - aslında...

Biasın- aslında???

Sen - ee-evet sen olmadığın için biraz sıkıcıydı.

Biasın bir şey söylemedi ve kahveyi içtikten sonra eve gitti.
Ona gerçeği söylersen ne tepki vereceğini bilmiyordun. Bu yüzden ona söylemedin.
Sabah evden çıktığında minjaenin kapıda seni beklediğini gördün.

Minjae- (adın) birlikte gidelim

Kabul ettin ve gittiniz.

Ama seni işe götürmek için gelen biasınnın sizi gördüğünden haberin yoktu.

Biasın çok daha sinirliydi.
Dünkü mesajdan sonra birde seni almaya gelmesi onu deli etmişti.
Öğlen saatlerine yakın biasın şirkete geldi.
Sen arşivde eski modelin dosyasını ararken. Arkadan kapının kilitlenme sesini duydun. Ve kapıya doğru ilerleyip minjaenin sana doğru yaklaştığını gördün.

Sen- minjae? Ne oldu? Neden kapıyı kilitledin?

Minjae - konuşmamız gerek!

Sen - tamam. Ama dışarıda konuşalım.
Bu şekilde olması doğru değil.

Minjae- benim ol!

Sen- ne??

Minjae - sadece beni sevmeni istiyorum. (biasın) terket ve benimle ol

Minjae seni zorla öpmeye çalışıyordu. Bağırmaya başladın. Ve ağlama sesini duyan asistan hızla patronun odasına koştu. Biasın ve patronun birlikte toplantı yapıyordu.

Asistan-efendim biri arşivde bağırıyor ve kapı kilitli.

Birlikte arşivin olduğu yere gittiler ve biasın senin sesini duyar duymaz kapıya vurmaya başladı. Yumrukları lan içinde kalmış ama umurumda değildi. Sonunda kapıyı kırdı ve senin yanına koştu.
Sana sarıldıktan sonra minjae ye döndü ve kavga etmeye başladılar.
Minjae bayılana kadar kavga ettiler.
Bşr kaç saat sonra evde biasının morluklarına krem sürerken birden kolunu tuttu ve

Biasın-Neden onunla yemeğe çıktın?
O pisliğin senden hoşlandığını biliyorsun.. Neden bana söylemedin?

Sen-özür dilerim😟
Ben sadece onu kırmak istemedim.

Biasın - sen kıramazsan ben kırarım işte böyle...

Sen- yha şu halde birde dalga mı geçiyorsun?

Biasın - (adın) attığın her adımı bilmek istiyorum. Gittiğin her yeri bilmeliyim ki seni koruyabileyim. Seni kendi şirketime aldırmak istiyorum. Böylece hep gözümün önünde olursun ve seninle daha çok vakit geçiririz.

Sen-bu harika, tüm gün ultra yakışıklı üyelerin resimlerini çekeceğim 😂

Biasın - hey o şirkette benden başka yakışıklı yok canım hem düşününce ben seni kıskanırım. Sen en iyisi benim özel fotoğrafçım ol.

[bu bölümün devamı olmalı mı. Aklımda birşeyler var ama emin değilim. Eğer sıkıldıysanız başka bir konu bulup yeni bir hayal et yazabilirim ve bir kaç gün içinde paylaşırım.okuyan herkese çok teşekkür ederim. ❣️ Hayalde kalın<3

 FİRST DREAMS NCT 2020 (hayal et/tepki) ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin