42

1.6K 161 23
                                    


באותו לילה, דניאל כבר נרדם, אבל ריף שוכב ער בניגוד אליו- נלחם בשינה ומסרב להיכנע לעייפות- מנסה להישאר ער מהפחד לחלום על כל מה שהוא לא רוצה לדבר עליו..

אבל הוא נרדם בסוף בלי לשים לב- מותש.

והפעם הוא לא מנמנם כמו שהוא עשה ברכב של דניאל- הוא נרדם ונכנס לארץ החלומות- האויב הכי גדול שלו.

דניאל מתעורר למשמע צרחות מקפיאות דם,
לוקח לו זמן להבין איפה הוא ומה קורה- אבל כשהוא נזכר, הוא מתיישב במיטה ומביט לצידו הימני, על המיטה של ריף וקם מיד, צופה בבחור שלידו בוכה וצורח מתוך שינה, מזיע, מתחנן שמה שקורה בחלום יפסק .

דניאל מפחד להעיר אותו ולהבהיל אותו- הוא מנער אותו בעדינות.

"ריף, תרגע" הוא מדבר לאוזנו בקול רם, לא צועק ומשתדל להישאר קר רוח.

ריף ממשיך להתהפך במיטה שלו ודניאל משתדל להישאר רגוע, נושם עמוק לפני שהוא מניח יד על הראש של הבחור המבועת שלידו.

"ריף, תתעורר" הוא מבקש כמעט בצעקה- מספיק בשביל להיכנס כנראה לחלום של ריף.

ריף מפסיק לזוז לרגע, הצרחות שלו נחלשות מעט והמצח שלו מתקמט-

דניאל נושם עמוק שוב, עכשיו מנער אותו קצת יותר חזק ומבקש ממנו להתעורר בקול רם ברצף- יודע שאם הוא יתעורר- הוא לא יתעורר מבוהל כל כך.

וריף באמת פוקח עיניים- לא מבוהל, אבל נראה עייף ומותש.

"צעקתי.. נכון?" הוא שואל בקול רועד, הגרון שלו כואב כתשובה לשאלה שלו.

"קום להתקלח, אני אחליף לך מצעים" דניאל מנשק את מצחו המזיע- מפתיע את ריף שמרים אליו מבט משואל שוב.

"הכל בסדר ריף.. אתה תעבור את זה" דניאל מביט את השיער הספוג בזיעה מפניו של ריף בלי פרצוף נגעל- הוא נראה כל כך רגוע והחיוך שלו כל כך נחמד.. שריף מרגיש איך הוא נרגע בעצמו, מהנהן אל דניאל והולך למזוודה שלו שפתוחה על הרצפה ומרים אחת מהחולצות הישנות שלו.

"תעזוב את זה, לך למקלחת, אני אביא לך חולצה שלי כדי שיהיה לך חם" דניאל ניגש לריף ולוקח ממנו את החולצה שבידו, כורך סביבו את זרועו ומוביל אותו למקלחת בלי שום מילה.

ריף מופתע- הוא לא שואל אותו שום דבר- הוא לא חטטני, הוא פשוט תומך, הוא שם בשבילו..

ריף בחיים לא חשב שמי שהוא יוכל להתייחס אליו ככה..

"לך להתקלח, אני אכנס עם בגדים עוד רגע, אז אל תעשה שטויות.. בסדר?" דניאל מדבר בקול הרך הזה שוב שגורם לריף להנהן מיד.

וכדניאל מהנהן אליו בחזרה והולך לכיוון המיטה של ריף, ריף נשאר להביט בו לכמה רגעים- בוחן אותו, סקרן לגביו שוב..
ריף מסתובב ונכנס למקלחת, בוחר סבון ושמפו ופותח את המים החמים, נותן למים החמים לשטוף לו את הזיעה ואת הדמעות שעוד שהוא תוהה....

איך בחור כל כך נחמד אוהב דווקא אותו?
השבועות האחרונים לא הוכיחו לו שהוא מביא רק צרות?

-------------

נעשה סיפור ארוך קצר-
הניתוח היה קשה יותר מההערכה שהייתה לי לפני, אני עם מלא תפרים, כואב לי, ואני לא מצליחה לשבת ולכתוב...
מקווה שהגוף שלי יתאפס על עצמו,
אבל בכל מקרה,
תהנו מהפרק וספרו איך היה 😁

🦋Blue Butterfly 🦋 ( Hebrew )Where stories live. Discover now