Çaresizlik

6.4K 156 2
                                    

Herkes dagıldıkdan sonra Sinem perişan haldeydi aglamaktan gözleri şişmiş kendinden geçmişti daha düne kadar ablası yanındaydı gülüp eglenıyordu, peki ya cocuklar onlar nolcaktı ablasının emanetleri nolcaktı. Eniştesi olcak adam cenazeye bile gelmemişti. Omzuna konan elle irkildi Sinem serkanın
Biliyorum Cok zor ama hadi artık eve gidelim hava karardı
Ablamı bırakamam üşür korkar o karanlıktan diyerek aglamaya başladı.
Aglamaktan bayılırmı insan sıkıntısını dısarı ataöadından bagıra bagıra aglıyamadından bayıldı genc kız.
Sinem gözlerini actıgında serkan İn evinde yatak odasında yatıyordu hızla kalktı salona gectıgınde serkanın uyıdugunu gördü esya larını sessizce toplayıp ayakkabılarını eline alarak evden cıktı.
Siteden cıktıgında karşıdaki taksi durağına yürüdü hızla sıradaki taksiye bindi Havalimanına lütfen
Dedi. Şöför arabayı Havalimanına sürerken Sinem çantasını actı kına günü bahşiş verilen Bi tomar para vardı cantasında birde serkanın aldıgı telefon telefonu komple kapattı cantasına attı. Ablasının esyalarının oldugu cantayı açtı kıyafetleri ve cuzdanı vardı ne telefonu nede kelebekli kolyesi vardı.
Cuzdanını actı icinden bir miktar para kartları ve aile resımleri cıktı kız kendini tutamadı aglamaya basladı Şöför arkasına dönerek
Bacım iyimisin dedi.
Kafasını sallayarak iyim diyebildi.
Esyaları topladı Havalimanına girmişlerdi müsait yerde para tomarandan 200 lira uzatarak üstünü almadan indi.. Hızla içeriye girdi serkanın onu bulmasından korkuyordu Bi anda. Hemen İstanbula ilk ucuşu olan firmadan biletini aldı ilk ucak 15 dk sonra kalkıyodu.
Bu sırada serkan uyanmıs evde sinemi bulamamış tı esyalarını da aldıgını görünce kesin İstanbula gidicek ti memo yu aradı hemen Havalimanına bakmasını istedi. Bu kız cebinde bes kuruş para olmadan nereye gidicek ti. Hah kına günü verilen bahşiş sinemi en az 3 ay idare ederdi.
Serkan hemen arabasına atlayıp gizeme gitti telaşlı hali herkesi şaşırttı.
Sinem ucaga bindi kalkmasını bekledi 10 dakika sonra ucak havalandı. Memo aradı taradı bulamadı aradıgı kadın üstünden ucakla gıdıyordu.
Serkanın telaşlı hali gizemide panikletti serkan olanları anlattı tabi kıza zorla sahip oldugunu atlayarak
Gizemden evin adresini alarak kendi evine döndü. Nasılsa adresi almıstı memo yu hemen adresi ve bir miktar para vererek memoyu İstanbula sinemin peşine yolladı.
Serkan erteledi işlerini halletmek icin şirkete gitti.
Sinem den uçaktan inmiş hızla Bi taksiye binerek evin yolunu tuttu memoda Havalimanında ucaga binmek icin hazırlanıyordu ahhh memooo ucaga hic binmedi icin korkuyordu genc adam.
Sinem eve vardığında memoda havadaydı arada bir Allah Allah desede korkusunu dusa vuramıyordu.
Sinem eve vardı anahtar elinde öylece kalakaldı..

Sonbahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin