Acı Nefret

7.1K 159 5
                                    

Adam kızın yanında uykuya daldı. kız ne gözünü kapattı nede kendine baktı bacaklarını karnına cekti üzerindeki çarşafla Bi süre sonra uykuya daldı. Sabah saat 12 Di adam yavasca doğrularak uyandı yanındaki kıza baktı öyle güzel uyuyorduki kıyamadı. Kalktı duş aldı etrafa baktı dagılmıştı, kızın uyandıgını görünce yanına gitti yataga oturdu ellerinden tuttu öptü kız ruh gibiydi. Konusmuyodu alnından öptü adam
Artık benimsin namusumsun diyerek odadan cıktı. Kız duşunu aldı temizlendi aynada kendınesıne bakamadı bakmadı. Odaya gecti yatagın üzerinde kıyafetleri vardı serkan koymustu üzerini giydi bacak agrısındaki acıyla salona gectı..
Koltukda oturmus telefonla konusuyodu serkan
Nasıl olmus nerde derken sinemde oturdu karsı koltuga telefonunu eline aldı ablasını aradı bakan olmadı 3 4 kere aradı üst üste.
Tamam diyerek kapattı serkan telefonu bunu sineme nasıl söylerdi bilmiyordu. Ablası murat ile kaza yapmış ikiside vefat etmişti.
Sineme hazırlanmasını söyleyerek kendıde hazırlandı nereye dedi Sinem
Seni konaga bırakıcam dedi adam
Alıcagını aldın şimdide bırakıcan öylemi diyen kız öfkeyle cantasını alarak dısarı ya yöneldi. Kosup tuttu serkan kolundan
Öyle degil Sinem söylemem gerekn bişey var ve yanlız olmanı istemiyorum dedi
Sinem iyice sinirlendi nedemek bu ne diyeceksen burda de sonrada beni bırak dedi Sinem. Sinirler arttı yükseldi serkan sineme laf anlatamayınca öfkeyle ablasının hayatını kaybettigini söyleyiverdi oldugu yerde kalan Sinem 2 3 dk icinde serkann kollarında bayıldı.
Serkan hemen kucagına alarak arabaya koydu hastaeye dogru yola cıkardı. Gizem leri haberdar etti haberi serkan gibi sabah alan gizem aglıyordu hemen hastanede serum takıldı müşade odasına yatırıldı gözünü actıgında serkan gizem ve eşi başındaydı Bi kız daha vardı ama tanımuyordu bu kız serkann kız kardesı gül dü.
Arkasındna rohat Mustafa Miray aslan isa da geldi. Genc kız yerinden dogrularak
Dogrumu gizem abla, ablam, ablam öldümü dedi.
Başını öne egen taze gelin aglayarak odadan cıktı.
Cıglık cıglıga aglayan kıza yüksek dozda sakinleştirici yapıldı.
Cenazeler yola cıkmıstı bile.
Evet ablası Nilay da dıyarbakıra defnedilcekti cunku İstanbulda kimseleri yoktu.
Sinem anne babasından sonrada son elinde kalan ailesini kaybetti. Yavas yavas kendine gelen sinemin yanında doktor u ve psikiyatri olan doktor hanım vardı sinemle sakin sakin konustu işe yaratmıştı sinemin kaderci tarafı agır bastı istemesede kabullencekti.
Serumu cıkarıldı bu arada cenazeler helikopter le gelmişti hastaneye Sinem son kez ablasını görmek istedi ama otopsi yapıldığı icin izin verilmedi
Serkan br dakıka bile yanından ayrılmadı aksam üstü cenzaler defnedildi. Herkes dagıldı...

Sonbahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin