Sır

3.6K 113 1
                                    

Sinem sabah kalkarak kahvaltıyı hazırladı serkanda kalktı bugun karısına daha ılımlıydı. Kadını şakaklarından öperek sofraya oturdu sinem tavada pişen sucuklara yumurta kırıp sofraya koydu..
Kahvaltı yapıldı Serkan işe gitmek için hazırlandı sinem mutfagı toparlarken yanına gelerek arkasından sarıldı.
Ellerini karnına koydu
Benim güzel kızım
Diyerek kadının karnını sevmeye başladı. Sinem tepkisiz Bi okadar da heyecanlı bekledi.
Seni ve kızımı cok seviyorum
Diyerek kadını öptü..
Kızıma iyi bak annesi
Diyerek işe gitti neydi bu adamın hali bir iyi bir kötü...
Sinem Mutfagını topladı. Gizemle görüşmek için hazırlandı. Ablasının ve muratın resimlerinin oldugu kutuyu da alıp yola cıktı. Avm de buluscaklardı..
Gizem sinemin geldiğini görünce ayaga kalktı sinem gizemin yanına giderek selam verdi.
Hoşgeldin
Hoşbulduk
Tesettür cok yakışmış
Teşekkür ederim
Bebiş nasıl sen nasılsın
İyiz şükür olsun
Sen nasılsın
İyim bende ev felan
Gizem sinemden önce evlenmesine rağmen cocugu olmamıştı belkide kıskanclıgı buydu.
Neydi benimle konusmak istedin şey.
Gizem abla ben İstanbuldaki evde Bi kutu buldum ablamın odasında.
Eee canım
İçinde resimler bikac takı vardı.
Sonra resimlere baktım eskiden yeniye dogru geliyordu.
Durumu anlayan gizem Eee diyerek bekledi.
Sinem cantasından kutuyu cıkardı masaya koydu içini açarak resimlerden birini eline aldı.
Bu adam ablamı nezaman dır tanıyor gizem abla....
Gizem biraz sessiz kalsada dogruları söyliycekti.
Canım, Nilay ve murat uzun zamandır tanısıyor 6 senedir
Nasıl yani
Şöyle Nilay ogluna dogum yaptıktan sonra  biliyorsun enişten ile sorun yasadılar.
Sonra Nilay ve ben dıyarbakır a gelmiştik
Evet abla hatırladım
İşte ozaman muratla tanıstılar sonrasında nilayı cok uyardım yapma etme diye ama olmadı ne murat ne Nilay dinlemedi.
Murat eşinden nilayda enişten den ayrıldı.
Düğün gecesi de o yüzden aniden İstanbula giderek evlilik kararı verdiler..
Çünkü ikiside boşandıktan sonra Nilay cesaret edip dıyarbakıra gelemedi...

Ablan hep bahar ı yaz ı isterdi hayatında...
SONBAHAR oldu...

Sonbahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin