Sinem gizem ile vedalaşıp avm de tek kalınca derin düşüncelere daldı. Nedemek uzun yıllardır tanışıyolar Nedemek bu yüzden ayrıldılar ablası yuvasını bir hic ugrunamı yıkmıştı. Ne demişti gizem baharı yaz ı istiyordu hep sonbahar oldu....
Sinem kafasındaki herşeyi attı kendini toparladı bebegi ve kendinden başka kimseyi düşünmiycekti ha, birde kocasını.
Telefonu eline alarak serkanı aradı. Acmayınca üst üste aradı..
Sinem artık bu durumdan rahatsız olmaya başlamıştı memoyu aradı
Tarlaya gitmek İcin ayrıldık diyince sinem artık içten içe serkanın kaybolmalarına anlam veremiyordu..
Sinem kalktı biraz gezinme iyi gelir diyerek. Avm de magazaları gezdi. Artık cinsiyeti belli olduğuna göre bikac parca kıyafet almak güzel olur diye düşünerek bir bebek magazasına girdi. Burada rengarenk bebek kıyafetlerini görünce kendinden geçti. Elini karnına koyarak
Biraz ciciler almaya başlasak mı benim güzel kızım
Diyerek magazayı gezindi.
Aldıgı birkac parçayı kasaya gelerek ödemeyi yaptı.
Kendinede 1 2 parca hamile kıyafeti alarak eve gectı..Aradan 4 saat geçmiş Serkan ne aramış ne sormuştu sinem aradığında ise bakan yoktu iyice telaşlandı sinem..
Telefonundan berfe yengesi ni aradı serkanın buğün konaga gidip gitmediğini sordu.. Gelmedi cevabını alınca hal hatır sorarak kapattı telefonu.
Neyse düşünüp strese girmek istemiyordu nasılsa gelirdi..
Sinem yatakta uzanmış uyuya kalmıştı. Aradan kac saat gectıgını bilmeden gözlerini actı hava kararmış ışıklar kapalıydı hemen dogruldu gözleri Bi an kararınca eliyle yatakda telefonunu aradı. Saat e baktığında saat 10 Du evde ne ses ne bişey vardı. Kalktı ışıgı actı salona geçti. Kocasını aradı aradı ulaşamadı.Saat 1 e geliyordu sinem iyice gerildi sinirlendi meraklandı insan Bi arar mesaj atar Dı.. Kapı sesini duyunca hemen kapıya dogru koştu. Kapıyı acan adam sarhoştu....
Sinem geri çekildi
Ooo sinem hanım ayakta
Diyen adama baktı ayakta duracak hali yoktu.
Neredesin sen arıyorum bakmıyorsun insan geriye döner Serkan öldüm meraktan
Merak etme iyim.
Gec otur sana Bi kahve yapıyım
Sinem yaptığı kahveyi alarak salondaki adama götürdü Serkan kahveyi ictkden sonra elini yüzünü yıkadı biraz daha kendindeydi sinem yerdeki çeketini alıp asıcaktıki burnuna gelen kokuyla donakaldı...Kadın parfümü mü o??
Yok canım daha neler..
Evet, evet kadın parfümü
Daha da yaklaştı cekete kokuyu icine cektı asla serkanın kokusu degildi..
Bi kadın parfümüydü ama nerede nasıl bukadar derin sinmişti üzerine..
Sinem soruları gerisin geri içine attı bundan sonra gözü serkandaydı.Günler haftalar boyunca serkanı takip etti, hastaneye kendisi hep tek gitti bebegi 5.ayını doldurmuş 6 aya dogru gidiyordu. Serkan sinemin dogum gününü bile kutlamadı iyice uzaklaştılar.. Sinem artık dayanamıyordu hem ona zorla sahip olmustu bırakmamıstı arkasından bebek olunca sinemden cok istemişti peki şimdi noldu da uzaklaştı.. 19 yasına giren sinem kendi kendini teselli etti..
O gece Serkan eve gelince konusucaktı, artık boşanmak burdan gitmek istiyordu sinem. Kapı acıldı adam geldi salona gecmiş sinem yinede yemek yedinmi diye sormuştu. Yedim diyen adama dahada boş oldu kadın. O evde beklerken yemek İcin o yedim diyordu kimle yedi nerede yediğini bilmeden....
Seninle bişey konusmak istiyorum diyen kadına tabi dedi.
yanına oturdu sinem.
Uzun zamandır birbirimize soguk davranıyoruz biliyorum bu Bi sebep degil ama biz konusup anlaşamıyoruz da ne ben senin sıkıntını bu şekilde soguk davranmamı anlıyorum nede sen benim üzüntümü.
Eline karnına koyarak
Ben kızımı saglıklı Bi şekilde büyütmek istiyorum. Dikkatle dinleyen adam sonunu merak ediyordu..
Sıkıntısız stressiz
Düşündüm cok düşündüm ve karar verdim boşanmak istiyorum...
Adam Bi an buz kesti kadının dediğini idrak etmeye çalıştı. Ne diyordu boşanmak mı....
Öfkeyle kalktı adam koltukta eli karnında duran kadına dönerek bagırmaya başladı.
Nedemek boşanmak istiyorum
Bu halinle bunu nasıl söyler istersin
Kafayımı yedin sen
Öfkesinden korkan sinem dahada küçüldü karşısında.. Hamileydi sonucta zarar vermez diye düşündü...
İstemiyorum artık bu evde seninle yaşamak, aradığımda acmıyosun merak edip geriye dönmüyorsun demekki senin İcin olsakta bir olmasakta
Diyen kadına.
Sen bu eve hayatıma kalbime birkere girdin sinem cıkış yok...
Bu lafına sinirlenen sinem ayaga kalkarak
Seni istemiyorum artık aradığımda bakmadıgında eve gelmedinde kimleysen ona söyle bu lafları benden kızımdan uzak dur bitti bu evlilik....
Diyerek arkasına dönüp giden kadını antrede yakalayarak kolundan tuttugu gibi tokat ı attı. Noldunu anlamayan sinem elini yüzüne koyarken sanki serkanın gözü dönmüştü. Sinemi itmiş kakmış yere düşürmüştü..
Yerde kalan kadına acımadan defalarca vurdu. Eliyle karnını koruyan kadın.
Napıyosunnn.
Diyebildi.
Boşanmak he boşanmak. Diyerek kolundan tuttuğu kadını kuş gibi kaldırarak yüzüne defalarca vurdu. Sinemin dudagı patlamış burnu kanıyordu. Yüzü kan olan kadın korkuyla dahada şidettli aglamaya titremeye başladı. Eliyle sacından tutup yatak odasına götürdü kadını. Dış kapıyı kitlemek İcin odadan cıktı yataga fırlattığı kadın kalkarak arkasından odanın kapısını kilitledi...
Zira öldürebilir Di öfkesinden.
Kapıya gelen adam sinirle kapıya vurarak
Aç kapıyı sinem
Ses gelmeyen kadının sadece hıckırıkları geliyordu.
Aç lan kapıyı
Sinem Bi eli karnında Bi eli eline Aldıgı tülbentle burnunda ydı. Korkma bebegi korkma annecim sakin beni bırakma. Diyerek
Nolur git yalvarırım sakinleş.
Diyen kadın daha fazla dayanamadan bayıldı. İçeriden ses duyan Serkan dahada öfkelendi kapıya bir vurdu 2 vurdu 3.kırarak actı. Sinem i komidinin orda agzı yüzü kan icinde yerde görünce öfkesi korkuya döndü hemen yanına gitti.. Sinemmm
Ses yok..
Aç gözlerini
Diyen adam kafasını eline aldı..
Yüzü gözü kan icinde olan avuç ici kadar suratı olan kadına baktı naptım ben diyerek hemen doktor olan arkadasını aradı. Sinemi kucakladı yataga yatırdı..
Yarım saat sonra kapı caldı kapıyı acan serkan kadını içeri alarak sinemin yanına götürdü..
Noldu burda
Diyen kadına.
Tartıştık kendimi tutamadım
Naptın Serkan sen bu kadın hamile haline bak mahfetmişsin kadını üstelik bu kadın sana nasıl dayansın bu cılız haliyle...
Serkan Bi an göz yaşlarını tutamadı..
Kadın hemen sinemi muayene etti şükür kanaması yoktu bebekte iyiydi elindeki kucuk aletten kalp atışlarını dinledi. Ama sinemin üstü yırtılmış Dı ayak darbeleri heryer ini kıpkırmızı mosmor etmişti bile..
Çürütmüşsün kadını resmen yazık günah. Diyen doktor arkadası sinemin yüzünü temizledi..
Agrı kesici Bi igne yaparak odadan cıktı...
Dikkat et kıza sakin üstüne gitme bu aylar cok tehlikeli erken dogum olursa annede bebekde riske girer. Zaten nasıl dayandı bukadar ona bile şaşkınım.
Diyen kadın cıkarak gitti. Serkan ellerini yüzüne kapayıp Allah belamı versin diye söylenmeye başladı. Hem sinemi aldatmış üstüne birde dövmüştü....
İşteeee kendi ağzıyla itiraf etmişti sinemi aldatmıştı.
Sinem onu arayıp merak etti zamanlar aklına geldi. Heyecanla ona cinsiyet i söyliyecegi günü aklına getirdi kac kere sofra hazırlamış Serkan gelmeyince uyuya kalmış Serkan gelince sofrayla karşılaşmıştı. Kimbilir kac gece ac uyudu....
Serkan hemen odaya giderek sinemin yanına oturdu elini tutarak
Affet beni, Nolur affet ve sakın bırakma..Sabah oldugunda sinem ağrılarla inliyerek uyandı..
Yanında yatan Serkan tüm gece uyumamış kadının elini tutarak beklemişti. Kafasını yan tarafa çevirdi kadın.. Yüzü gözü mosmor yara içindeydi.. Elini tutan adamdan elini kurtardı dogruldu ama canı cok yanıyordu.
Ayaga kalkarak lavaboya gidicekti..
Nereye.
Banyoya.
Kıyafetlerini aldı banyoya gitti.
Artık karnı bariz belliydi bir top hatta toptan daha buyuk...
Duşa giren kadın hıckıra hıckıra kendini sıkmadan ağladı.. Sinem hıçkırdıkca Serkan kahroldu..
Mutfaga gecen Serkan kahvaltı hazırladı. Kadın üzerini giymiş saclarını kurutmus Du. Aynaya baktığında acınası bir hali vardı sinemin..
Yatak odasına gectı yataga oturdu elini karnına koyup kızıyla konuştu.
Tam o sırada içeri Serkan girdi.
Kahvaltı hazırladım.
Sinem sanki onu duymuyormus gibi oturdu.. Bi süre sonra
Aç degilim.
Sinem gel hadi diye elini kaldırınca kadın korkudan kendini çekinerek sakındı. Vurmıycanı anlayınca elini agzına kapatarak aglamaya başladı..
Serkan, Serkan bitti o an kadınını bu hale o getirmişti güzel sevimli sessiz sakin kadını o bu hale getirmişti.. Serkan yataga yanına oturdu siyah uzun sacları acıktı kızın. Dipleri öyle acıyordu ki dünkü tutmasından dolayı. Acık olan saclarını kokladı sarıldı kafasını öptü.
Özür dilerim
Sinem öylece durdu canı cok yanıyordu..
Serkan elinden tuttu mutfaga götürdü elleriyle kahvaltısını yaptırdıktan sonra. Sinemi yataga yatırdı.
Sinem yatakda acısıyla uyuya kalınca Serkan dışarı cıktı.
Eczaneye giderek kremler aldı. Marketten sinemin en sevdiği yiyecekleri alarak eve geldi.
Sinem hala uyuyordu.. Mutfaga girdi aldıklarını dolaba yerleştirdi. Kremleri alarak yatak odasına gitti.
Sinem de uyanmış yatakta öylece duruyordu..
Serkan yanına oturdu elindeki kremleri göstererek
Hadi kalk şunları sürelim
Sinem sessizce kalktı hiç konusmadan.
Serkan badisini cıkardı iç camasırı yoktu içinde..
Pijamasınıda cıkardı bacakları sırtı mosmordu kim bilir nasıl canı yanıyordu.
Bi an gözünün önüne dün gece sineme vururken ki hali geldi..
Sinem sırtınına kremi sürdü yataga yatırdı bacaklarına sürdü. Karnı büyümüştü artık karnını öpüceklere boğdu
Özür dilerim, kızım cok özür dilerim..
Sinem sessizce akıttı göz yaşlarını sinem ağladı Serkan kahroldu.
Bacaklarına kremi sürdü üstünü örttü.
Bugun işe gitmiycek sinemle ilgilencekti...Sinem gün boyu yatagından cıkmadı. Uyudu dinlendi. Akşam oldugunda ise Serkan karısını kollarına alarak uyudu.
Sabah Serkan erkenden kalkmış karısına tepsiyle kahvaltı hazırlamıştı sineme kahvaltısını ettirdi. Kremlerini sürdü. Üzerini giydirdi.
Kendide duş alarak giyindi.
Hiç Bi iş yapma yat dinlen, ben sana dışarıdan yemek yollıycam.
Kadın sadece kafasını salladı.
Sinemi aşkla öpen adam evden cıkarak gitti.Arkasında darmadağın kadını bırakarak..
Neydi bu şimdi kendim bozar kendım düzeltirim mi..
Bu adamın neden öfke kontrolu yoktu...
Sinem gününü yatarak TV izliyerek gecirdi..
Serkanın yolladığı yemeği yedi.
Aksam Serkan elinde koca bir demet gül ile gelince sinem hem şaşırdı hem mutlu olur gibi oldu.. İçi buruktu, kırgın Dı bu adama.
O gece Serkan arkasından sarıldı gı kadının kokusunu ceke ceke uyudu..