Sabah sinem kalktı icinde farklı Bi heyecan ile. Serkana dönerek.
Saat 9 hadii uyan
Diyerek elini yüzünü yıkamak için lavaboya gitti. Yatakta dogrulan adam komidinin üstündeki saatine bakarak uyandı.
Sinem yatak odasına gelerek
Kahvaltı yapıp mu gitsek yapmadan mı
Diye adama sordu
Gömleğinin düğmelerini ilikleyen adam mayısık Bi halde.
Yapmadan gidelim, belki tahlil felan ister sonra ederiz.
Sinem tamam Diyerek dolaba yöneldi.
Kıyafetlerini aldı. Tam odadan cıkacak ken serkan bileğinden tutarak.
Neden yanımda giyinmiyosun.
Alışamadım daha
Korkmam yemem seni, hem ilk defa cıplak kadın görmiycem.
Diyerek kadını odaya cekti.
Sinem içten içe sinirlensede belli etmedi..
Nedemek ilk defa cıplak kadın görmiycem. Daha önce kackere görmüştüki. Hoş böyle adamın hayatından kim bilir kimler gecmişti.
Serkana inat odaya girdi. Pijamalarını cıkardı.
Serkan kadına alıcı gözüyle baktı. İnce belli kıvrımlı hatları adamı harekete geçirdi.
Bembeyaz vücüdü vardı ne bir iz ne leke yoktu pürüsüzdü. Mor çamasır takımı bu kadını daha albenili yapmıştı . Sinem tam pantolonunu giyecekken Serkan arkasında sarılarak kendine çekti. İrkilen sinem bişey demeden pantolonunu giymeye çalışınca Serkan.
Bırak diyerek uyardı.
Bırakan kadına dahada da sarıldı sinem bu durumdan hoslanmıyordu onunla istegi dısında beraber olmak genç kadına acı verıyordu.
Anlaşma, dokunmak yoktu istemeden..
Elleri kadının vücüdünda gezerken dudakları ensesi ve boynunu öpüyordu. Sinemnde Bi an ici hoş oldu ama randevular a 10. 30 duuu.
Serkan kadını arkasından sarılı şekilde dolabın karşısına çekti. Aynadan kendilerine bakan cift sinemin utanmasıyla başı yere indi
.
Çok güzelsin, bembeyaz cicek gibi kokuyorsun. İyiki benimsin benim kadınımsın.
Diyerek elleri kadının karnına indi
Bana bu hayatta en güzel hediyeyi vericeksin. Sinemin karnını okşayan adam kadını cevirerek şehvetli sıcak öpüşünü kadına verdi. Genc kadın kendinden gectı. Adam dudaklarını cekip.
Hadi hazırlan, yoksa cıkamıycaz.
Diyerek odadan cıktı.
Sinem Bi an icinde keske devam etse dedi. Sonra hemen dönerek kıyafetlerini giydi. Hafif Bi makyaj yapmak İcin aynalı komidini actı. Malzemeleri cıkardı dolabın üzerine koydu.
Gözü Bi an altın kesesine kaydı. Keseyı alarak yatagın üzerine bıraktı.
Makyajını eşarp ını yaptı. Keseyi alarak adamn yanına gitti.
Elindeki Keseyi göstererek
Napcaz bunları?
Ne o?
Altınlar, düğünde kınada takılanlarr
Adam Keseyi aldı koltuga oturarak keseyide boşalttı.
Sinem Bi an şok olmuştu. Altın, para herşey vardı.
Serkan bilezikleri alarak sineme verdi..
Bunları al adettir takarsın.
Altınları bozduralım sana Bi hesap acayım oraya yatırırım.
Parayı sayan adam tam tamına 23 bin lira saydı. Sineme dönerek.
5 bini uzattı.
Sende kalsın acil bişey olur, istedin bişey olur.
Tamam
Diyen kadın parayı alarak yatak odasına gitti. Srrkan büyük küçük altınları ve parayı alarak temiz Bi poşete koydu.
Odaya giden sinem cuzdanını cıkardı. Serkanın öncedende verdiği paralarla 7.600 lira para vardı. Sinem Bi an gülümseyerek ablasının ona bazen haftada 50bazen ayda 300verdıgı gunler aklına geldi. Şimdi ise cuzdanı doluydu. Serkanın kartı da ondaydı.
Sinem toparlandı cantasını alarak evden cıktılar. Hastaneye vardıklarında sinem yerine sığamıyodu. Serkanda Bi okadar heyecanlıydı, çaktırmasada...Hastaneye giren cift kadın dogum bölümüne dogru yürüdü doktorun odasının önüne geldiklerinde sinem karnı burnunda hamile kadınları görünce daha Bi heyecanlandı. Zamanla sinemde böyle olacaktı..
Doktorun asistanı cıkarak, sıradaki hastayı aldı. Sineme beklemek zor geliyordu.
Serkanın elini tutarak
Çok farklı seyler hissediyorum anlam veremiyorum.
Sakin ol, anlıyorum seni bende heyecanlıyım ama sonucta bebegımızı istiyoruz.
Evet diyen kadını rahatlamıstı adam Serkan sinemin bu bebegi istemediğini düşünüyordu. Hasta odadan cıktı arkasından asistan.
Sinem Baziki diye seslendi.
Sinem ve Serkan ayaga kalktı
Doktor hanım sizi bekliyor sinem hanım.. İçeri giren cift doktor hanımla merhabalaştıkdan sonra doktorun verdiği kagıdı doldurdular. İlk gebelik
İlk dogum
Annenın yaşı
Kan grupları
Herhangı Bi hastalık
VS derken serkan ile doldurdular formu.
Doktorun sinem hanım test yapmamız lazım demesiyle sinem i korku saldı.
Kötü bişey mi var
Hayır hayır rutin
Tamam ama ben zaten 2 hafta önce yaptırmıştım.
Yanınızda ise bakayım
Diyen doktora sinem kayıtları uzattı.
Değerleriniz cok düşük tahlilleri yapalım sonuclara göre ilaclarınızı ayarlıyalım. Ama önce buyurun Bi ultrasonda bakalım. Diyen kadına heyecanla tamam diyen cift. Ayaklanarak ultrason odasına gectıler. Hemşire hanım sinemi hazırladı. Serkanda ayak ucunda bekliyordu. Doktor geldı oturarak sinemin karnına jel sıktı uktrasonu alarak karnına koydu baktı baktı veee.
İşte burada...
Ekrana bakan Serkan bişey anlamasada o karartıyla bile cok heyecanlandı. Bıraz daha yaklaştırınca daha yeni yeni şekil almaya başlayan bebeklerini net olarak gördüler. Sinem duygu değişimi yasıyordu. Gözlerinden yaşları tutamayarak aglamaya başladı.
Doktor hanım gülerek aglama annesi gayet iyi görünüyor. Sineme son adet tarihini sorarak ekrana yazdı
6 haftalık hamilesiniz sinem hanım. Gayet iyi durumda görünüyor diyerek bebeklerinin ultrason görüntüsünü alarak cifte verdi.
Kalp atışlarını dinlerken Serkan sanki hipnoz olmuştu. O minik şeyin kalbi nasıl bu denli güclü atabiliyordu.
Sinem zaten kendini bırakmış aglıyordu iicndeki miniğini görüp sesini duyunca ona dahada baglandı.
Toparlanan sinemi Serkan elinden tutarak kaldırdı. Tahliller İcin doktora teşekkür ederek cıktılar. Sinem lan vermekten korktuğu için Serkan karısının elini sıkıca tuttu. Merdivenlerden inerek labaratuvara gidiyorlardıki arkalarından bir ses
Serkan diye seslendi...
Bu sesi tanıyan cift arkalarını döndün
Burcuuu... Yılan burcu fesat kıskanc burcu.
Sinem burcuyu görünce kocasının elini dahada sıkı tuttu.
Hayırdır napıyosun hastanede diyen serkana annemin iğneleri var onu yaptırıyoruz. Sizin neyiniz var diyerek sineme acır gibi baktı. Yoksa hastamısın sinem diyerek.
Durumu anlayan sinem kocasına bakarak adeta gözleriyle sen cevap ver dedi.
Serkan aile icinde fazla samimiyeti asla sevmezdi. Bu yüzden de pek kimseye gelip gitmezdi sinemin de boyle olmasını istiyordu.
Serkan burcuya bakarak.
Yok hasta degil hamile onun ıcın geldik diyince burcunun tosalak suratı kıpkırmızı oldu.
Nasıl yani diyen burcu ama daha yeni düğün oldu diyince Serkan durumu nasıl kurtarırım diye düşündü. Çok yeni zaten sinemin agrıları olunca gelmek durumunda kaldık.
Anladım diyen burcu tabikide inanmadı.
Hayırlı olsun dedi dişlerini sıkarak.
Kac haftalık
Sinem atılarak bilmiyoruz ögrencez yeni geldik daha ulstrasonla bakılınca fark ettik 2 haftalık felandır dedi.
Evleneli 1 ay olmamıştı daha..
Serkan yengeme selam söyle işimiz cok burcu diyerek ayrıldı karısınında elini tutarak. Arkalarından bakakalan burcu
Kesin yenidir yeni gebesindir kim bilir nezaman yattın Serkan İn altına diyerek annesinin yanına gitti. Olanı biteni anlattı
Birde yeni diyorlar siz kimi kandırıyorsunuz diyen burcuya.. Bizene kız alan razı veren razı diyerek susturdu. Ama burcu köye dönünce dedıkoduya baslardı..
Sinem kan vermiş cıkmıslardı 2 saat sonra cıkar dedikleri İcin Serkan sinemi alarak yakınlar da biyere gidip kahvaltı yaptılar. Serkan sineme dönerek.
Vaktimiz varken altınları bozduralım hesap actıralım sana.
Aslında senin kartın bende onu kullansam
Olmaz oda dursun sende diyerek ayaklandılar. Kahvaltıları bitmişti nasılsa
Bankaya gittiler önce sineme hesap actırdılar. Kartı eve gelecekti.
Bankadan cıktılar gidicekleri kuyumcu buraya uzaktı. Serkan ben hallederim gun icinde dedi.
Sinem adamın elini tutup yüzüne bakarak.Mutfaga masa ve sandalye istiyorum dedi
Serkan gülerek tamam bakalım
Dedi. Niye gülüyorsun ya
Sen iyice ev hanımı oldun ona gülüyorum sinemin hoşuna gitmişti aslında böyle mutluydu evi karnında bebegi yanında kocası.Magazaya girdiler burası 3 katlı ev İcin herseyın oldugu Bi magazaydı. Sinem ve Serkan mobilya katına inerek masa sectıler ceviz rengi olan masayı aldılar. Sinem serkana vaktimiz var daha biraz gezelimmi diyerek cekiştirerek yukarı cıkardı. Üst katta mutfak esyaları vardı. Sinem mutfagı İcin bişeyler aldı. Kasaya gelerek ödemeyi yaptılar. Sinem salonu icinde 2 tane buyuk yuvarlak ayna aldı masanın oraya koyarım diyerek. Kadın hep kadındı...
Aldıklarını arabaya bırakan cift hastaneye gelerek tahlil sonuçlarını almak İcin doktorun yanına cıktı doktorun. Bazı degerler hala dusuk kan ve vitamin ilaclarınızı yazdım. Beslenmenize ve uykunuza dikkat edin. Ağır kaldırmayın diyerek receteyı kadına uzattı. Cinsel hayatınıza devam edebilirsiniz fazla zorlanmadan diyince sinem kıpkırmızı kesildi kafasını sallayıp teşekkür ederek odadan cıktılar 3 hafta sonra tekrar gelmek iicn..
Serkan
Duydun doktoru Bi mahsuru yokmus
Offfff lütfen diyerek önden gitti sinem..
Yetişen kadına
Tamam tamam sinirlenme güzellik
Diyerek elinden tutarak arabaya gittiler.
Seni eve bırakayım bende işlerle ugrascam akşama gec kalmam.
Evde eksik bişey varmı
Aslında sebze ve bişeyler almam lazım
Tamam ilerde marketten alırız
Diyerek markete girdiler sinem eksiklerini aldı eve dogru yollandılar.
Serkan poşetleri eve bıraktı tam cıkıcakken masa ve aynalar geldi. Serkan içeri girdi adamlar masa ve saldayeyı mutfaga bıraktı aynaları monte edip gitti.
Serkan karısına sarılıp öperek hadi bende gittim diyerek evden cıktı.
Sinem odasına gec tı üzerini degiştirip bir bardak meyve suyu alarak TV nin karşısına gec tı ayaklarını uzattı 1 2 saat keyif yaptı. Sonra kalkarak işlerine koyuldu etrafı toparladı yemek yaptı. Aksam saat 6 Serkan geldi..
Yemeklerini mutfak masasında yiyen cift sohbete devam edıyolardı.
Serkan artık amcalarıyla işlerini ayırmıs abisi ve kuzeni ile iş yapacaktı. Böylelikle hem muratın kardeşleri hemde amcalarından kurtulmuş tu.
Altınları bozdurudm 160 bin tuttu
Napcam ben okadar parayı
Hesabına koydum lazım oldukça alırsın.
Tamam
Salona gecip caylarını içen cift sinemin
Uykum geldi demesiyle yataga yollandılar...Zamanın ne getireceğini bilmeden...