Serkan bir türlü Tuğba dan kurtulamamıştı aslında kurtulmanın yollarını biliyordu ama karşısında ki kadındı...
Tabi bu inceliğini sinem i döverken düşünemiyordu...
Sinem artık hamileliginin sonuna yaklaşmış uyku nedir bilmiyordu. Doguma 3 Hafta vardır. Bugun gül geliyordu.
Sinem sabah kalktı kocasıyla beraber gül ü Havalimanından alıp konağa kahvaltı yapmaya gececeklerdi..
Kadın yataktan cıktı hazırlanmaya başladı. Hamilelik nasılda yakısmıs tı Aldıgı 8 kılo üzerinde cok guzel duruyordu.. Serkanda uyandı karısını öperek banyoya gectı. Sinem hazır Dı kocası da hazır olunca yola cıktılar. Havalimanı na geldiklerinde dışarıda bekleyen cifte dogru gelen gül ü gördüler.. Sinem yavas hareket ettıgınden fazla kıpırdayamadı..
Serkan genc kıza dogru giderek sarıldı öptü. Valizi alıp bagaja koyarken gül ve sinem coktan sarmaş dolaş olmuştu. İki elini yana açan gül
İnanmıyorum ya şuna bak kocaman olmuş sende dahada güzelleşmişsin diyerek sineme birdaha sarıldı elini karnına koyup.
Halacım merhaba dedi.
Serkanın talimatıyla arabaya binip konaga gittiler.
Berfe hanım mükellef bir sofra hazırlamıştı. Konaktan içeri giren gül e yegenlerı kosarak sarıldı. Sonrada sineme.
Şunlara bak amcayı gören yok diyen Serkan cocuklara takılarak abisinin yanına vardı elini öptü sofraya oturdu.
Hep birlikte güzel Bi kahvaltı yaptılar akşamada beraberlerdi.
Serkan gün boyu Tuğba dan gelen tehdit mesajlarını okudu.
Akşama Mustafa bey kendi elleriyle mangal yapacaktı hava hafif karardı mangal yandı Serkan da abisinin yanındaydı. Kadınlar mutfaga girmiş yardımcı sema ile mezeleri salataları hazırladı.
Sofraya oturdular sohbet muhabbet derken saat 11 e geldı.
Gül serkanlarda kalıcaktı bir süre sinemi yanlız bırakmamak adına..
Vedalaşıp Konaktan cıktılar.
Eve geldiklerinde gül bebege Aldıgı hediyeleri verdi sinem herzsmanki gibi mahcup olmustu. Bebegin odasını görünce genc kız duygusallaştı Serkan hadi gec oldu yatalım
İyi geceler diyen gül salona gecerek sinemin hazırladığı yataga yattı..Sabah oldugunda Serkan erkenden kalkıp Tuğba ile konusucaktı. Kadın geldi arabaya bindi Serkan önce güzellikle anlattı durumu kadın arsız cıkıp anlamayıp serkana yanaşmaya kalkınca Serkan eliyle itti. Kadın agıza alınmayacak hakaretler edince serkanda da ip koptu..
Kadını bayag bir hırpaladı arabadan attı. Agzına yüzü mahfolan kadında bunu istiyordu zaten.
Bunu yanına bırakmam
Diyerek arabasıyla giden adama baktı.
Serkan köye giderek pamuk tarlasına girdi calıstı..Kızlar uyanmış kahvaltı hazırlıyolardı
Kahvaltılarını yaptılar.
Cantaları hazırlıyalım bugun de kafam rahat etsin diyen sineme olur diyerek yanıt verdi gül.. Kahvaltı sohbet muhabbet eşliğinde bitti. Sinem mutfagı toplarken gül duş alarak cıktı.
Sinem bebegin kıyafetlerini ütüledi Cantaları el birliği ile hazırladılar. Beşikleride yaptılar artık Jersey hazırdı. Gül kahve yaptı saat 1 e geliyordu. Karşılıklı içerken kapı çaldı.......Kapıyı açan gül karşısında sarı saclı yuvarlak kadını görünce.
Buyrun dedi
Serkan bazikinin evi degilmi
Evet
Sinem hanım buradamı
Evet de siz kimsiniz?
Sinem Bi eli karnında Bi eli belinde kapıya geldi.
Merhaba
Merhaba
Tanıyamadım?
Ben Tuğba serkanın sevgilisi
..............................................................