3 Ay Sonra

3.6K 115 0
                                    

Sinemin karnı yavas yavas belli olmaya başlamıştı. Mide bulantıları geçmiş hamileliginin tadını cıkarıyor Du. Minik Fasülye 4. Ayına girmişti bile. Kendisini gizleyen minik Fasülye maalesef ki cinsiyetini hala göstermemiş ti..
Serkan işlerine yogunlaşmış eve de artık gec geliyordu. Sineme eskisi kadar zaman ayıramıyordu.
Bu duruma sinem üzülsede ara sıra konusmalar kavgaya dönüştüğü İcin sinem artık susmayı tercih ediyordu. Serkan evden işe gidip geliyor Du bazen kuzenleri ile ciftlige gidip mangal yakıp orada kalıyor eve gelmiyordu.
Sinem sabah coktan uyanmıs kahvaltısını yapmıştı. Serkan ise coktan cıkmıştı. Eline karnına koyarak
Baba gitmiş annecim yine tek kaldık napalm bizde beraber takılırız
Diyerek karnını sevdi. Bu sevmesine karşılık minik bir kıpırtı ile karsılık verdı minik Fasülye.
Sinem nasıl heyecanlandı eli karnında
Hareket ettin sen, sen, sen hareket ettin.
Diyerek bagırdı.. Tepkiler bikac saniye sürdü sonra minik Fasülye sessizlge büründü.
Sinem kahvaltısını yaptı evini temizledi. Bugun doktor kontrolu vardı Serkan işleri nedeniyle gelemiycekti. Ama Serkan normalde napar eder gelirdi böyle olmasına sinemde anlam veremedi. Sinemi seviyor Du bundan süphesi yoktu. Ama bu hali neydi nezaman gecerdi genc kadın bilmiyordu.
Sinem hazırlandı hastaneye gitmek İcin yola cıktı taksiye binerek hastaneye geldi.
Doktorun odasına girerek sohbet etmeye başladılar..
Sinem bugun bebeğinin hareket ettini söyledi doktordan artık bu hareketlerin zamanla sık ve daha guclu olucagını duyunca dahada heyecanlandı..
Ultrason da bakıldı küçük Fasülye kendini sakladı sakladı en sonunda gösterdi......

Gözünüz aydın, Kızınız oluyor...
Sinem hem çok sevindi hem cok şaşırdı. Ultrason kagıdını aldı gereken testleri yaptırıp hastaneden cıktı.
Caddede yürürken acıktıgını fark edip Bi cafeye girdi.
Özledigi pizza dan söyledi.
Yemegini bitirince telefonunu eline aldı. Serkanı arıycaktı ama baktık ne aramış ne mesaj yazmış. Elini karnına koyarak
Merak etseydi o arardı dimi annecim demekki bizi merak etmiyor.
Diyerek hesabı ödedi ve kalktı. Aklına Bi fikir geldi serkana cinsiyeti sprız yapacaktı. Bir bebek magazasına girdi pembe patik ayakkabılar aldı..
Baska biyerden hediyelik kutu alarak eve gitti.
Üzerini degiştirip akşam yemeği İcin mutfaga girdi. Saat 7 olmustu...
Sinem kutuya patikleri koyup icine ultrason kagıdınıda koydu.
Telefonuna mesaj gelince eline alarak baktı.
.
Ben bugun geç gelicem, beni bekleme...
Buda neydi şimdi sinem okadar da hazırlanmıştı.
Mesajdan cıkıp kocasını aradı. Serkana.
Napıcaksında gec geliceksin diye sordu..
Sinem işim var
Bende ne işin varda geceye kadar yoksun diyorum
Uzatma de haydi işim var
Diyerek telefonu kapattı bu duruma sinirlenen sinem kalkarak mutfaga gitti kendine yemek koyarak salona eli tepsiyle geldi. Yemegını yedi. TV izledi aylardan eylüldü artık. Balkona cıkıp hava aldı.
Saat 12 e geliyordu uykusuna yenik düşerek koltukta uyuya kaldı..

Sabah olduğunda sinem uyandı ama Serkan yoktu neredeydi bu adam nerede kaldı naptı bilmiyor Du. Dogrularak telefonunu aldı. Kocasını aradı ama ulaşılamıyordu. Sinem iyice merak etti merakına yenik  düşerek memoyu aradı. 2 calıstan sonra telefon acıldı.
Alo Mehmet abi günaydın rahaızz ediyorum kusura bakma
Estağfurullah yenge buyur
Serkan eve gelmedi de işleri varmış şimdide telefonu kapalı.
Bi süre sessiz kalan memo. Yenge ciftlikte münirlerle alkol alıyordu belki sızmıstır ben bakar sana haber ederim.
Tamam abi  cok sagol.
Diyen kadın telefonu kapattı.. Gerçeklerden bir haber...
Kalkarak kahvaltısını yaptı salondaki patik kutusunu alarak yatak odasına koydu. Balkona cıktı. Balkonda Sibel i görünce karşıdan karşıya sohbet ettiler. Gecen zaman zarfında sinem ve Sibel arkadaş olmuştu cokda sevmişler Di birbirlerini. Sibel sinemi kahveye davet etti. Tamam diyerek ayaklandı sinem başını örttü yelegını gıyerek yaptığı pastadan alarak arkadasına gitti. Kahveler icildi sohbete devam edildi. Bu sırada Serkan eve gelmişti evde sinemi bulamayınca telefondan aradı. Telefonu acan sinem telaşla
Neredesin canım sen meraktan öldüm
Evdeyim sen nerdesın
Sibel ablaya gelmiştim gelirim şimdi
Tamam diyen adam telefonu kapatarak banyoya gitmek İcin döndü komidinde süslü kutu görünce eline aldı. Tam acıcakken sinem içeri girdi
Nerdesın sen Serkan işim var dedin kapattın sonra ulasamadımda.
Ciftlikte takıldık orda kaldım.
Bu ne
Sprizdi ama geçti.
Ne suprizi bosver
Söylesene kızım
Kızım?
Ne diyordu bu adam kızım felan sinirlenen sinem dönerek
Söyledin laflara dikkat etsene hic hos degil
Sinem eve geliyorum sen yoksun bu ne dıyorum cevap yok derdin ne
Benimmi derdim ne eve gelmeyen sensin aramayan sormayan sensin be dün bir başıma hastaneye gittim cinsiyet ögrendim ama sen yoktun. Gece bekledim gelmedin yemek yaptım gelirsin diye oda yok sabah aradım telefonun kapalı bende arkadaşıma geçtim ama şuan suclu ben odum öylemi...

Sesi giderek yükselen kadına elindeki kutuyu koyarak.
Ugrasamam senle işim vardı
Diyerek döndü banyoya girmeden
Kızımız olacak
Diyen sinemin sesiyle oldugu yerden döndü.
Kızmı
Evet
Sineme gelerek sarılmak istesede sinem iterek sen işlerine bak. Diyerek odadan cıktı. Üstüne varmak istemeyen Serkan banyoya gecip duş aldı.
Sinem çamaşırları serdi mutfaga girerek Mutfagını topladı. 2 hafta sonra sinemin dogum ğünüydü..
O aksam serkan bütün gün evdeydi akşam yemekleri yendi sinem in hafif bel ağrısı vardı yatagına giderek uzandı. Öylece uyuya kaldı..
Yarın gizem ile buluşup konuşucaktı icinde kiler i Bi nebzede sorup rahatlıycaktı...

Sonbahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin