Serkan sabah uyanmış erkenden kahvaltı hazırlamıştı ne kahvaltıydı ama :) cayı koymus sucukları tavaya atmıstı sucukları kokusuna uyanan Sinem elini yüzünü ovusturarak kırmızı pijamalarıyla mutfaga geldi.
Günaydın
Günaydın canım
Napıyosun
Sucuklu yumurta
Sen ve sucuklu yumurta
Evet
Hadii elini yüzünü yıka kahvaltıya gel, fazla vaktim yok cıkıcam
Tamam.
Sinem elini yüzünü yıkamıs mide bulantısıyla salondaki kanepeye oturmus tu.
İyimisin
Midem bulanıyor
Ben ayarlıyımda Bi doktor bulalım en kısa zamanda, olurmu.
Bilmiyorum
Neyi bilmiyosun Sinem
Kararsızım ben Bi yanım istiyor Bi yanım istemiyor.
O ikimizin bebegı ve ben Cok istiyorum
İyi diyen Sinem ekmegı agzına attı.
Napcaksın bugun
Evde olurum napcam.
İstersen diğer eve git eksikleri al ama kendini yormadan.
Ciddimisin.
Evet
Buranın sahibiyle görüşüp bıkac gune evden cıkcamı söylerim zaten e diger evde hazır beklemeye gerek yok.
Tamam ozaman.
Cebinden para ve kredi kartı nı cıkaran adam uzatarak kadına verdi..
İstediklerini eksikleri al.
Tamam diyen kadın parayı ve kartı alarak yatak odasına gitti cantasına koydu.
Salona gelen kadına.
Memo senin le gelsin arabayla götürsün sonra iş yerine gelir oda onunla işim var
Tamam.
Hadi ben kactım dikkat et kendine bebegimizede.
Kadını alnından öperek evden cıktı adam.
Kadın elini karnına koydu kücük mücizem bana güç ver diyerek gerisin geri salona döndü.
Sinem etrafı toparladı yanına rahat kıyafetler alarak poşete koydu. Sibelin tabagınıda unutmadı. Tam Serkanı arayıp hazır oldugunu söyliyceltiki aklına Bı fikir geldi.
Hemen yatak odasına girdi. Nasılsa sadece özel esyaları yokmuydu bu evde birde sineme hediye edilen sandık.
Sinem yatak odasına girdi valizleri alarak önce Serkanın kıyafetlerini koydu diger valizide aldı kendi kıyafetlerini koydu. Ablasının kutusunu da unutmadı. Valizler hazırdı banyodan esyaları aldı ve komidinden de altınlarını makyaj malzemelerini. Altınlarını yatagın üzerine koydu. İcinden künyelerini ve kolyesini taktı..
Herseyı hazırdı sandık bos odada duruyordu.
Valizleri alarak kapıya koydu. Telefonunu aradı ve Serkanı arayarak hazır oldugunu söyledi.
Dolaba yöneldi icinde ki yicekleride aldı. Ne tuafdı bu kız onların olan hic bişey i bırakmadı bu evde.
40 dakika sonra kapı caldı. Sinem kapıdan baktığında memoyu görerek kapıyı actı memo 26 yasında bekardı saygılı Serkanın sag kolu kardeşim dedıği adamdı.
Yenge hazırsan cıkalım
Abi hazırımda bunlarda arabaya gidecek birde sandık var oda.
Tamam yenge
Diyen adam iki valizi alarak asansöre koydu posetleride alarak aşşagı indi Sinem eve baktı karısık duygular icindeydi. Umarım bundan sonra herşey güzel olur diyerek kapıdan cıktı. O sırada memo geldi sandık şu bos odada diyerek odayı gösterdi. Memo sadıgı alarak asansörle aşşagı indi. Agır olan sandık memoyu bayag zorladı.. Sinem kapıyı kapattı aşşagı inerek arabanın arka koltuguna oturdu. Eve varan Sinem memnun yardımıyla valizleri eve cıkardı sandıkta geldi. Yatak odasına koydurdugu sandığı bırakarak cıkan memo
Yenge ben aşşagı da beklıyorum
Tamam hemen geliyorum diyen Sinem yicekleride dolaba koydu cantasını alarak evden cıktı.
Nereye gidiyoruz yenge
Imm böyke yatak yorgan tencere tava alabılcemız bıyere gıdelım.
Tamam yenge diyen adam arabayı carsıya sürdü sıra sıra magazalar vardı burda.
Sinem arabadan indi memo arkasındaydı.
Sinem önce yorgan ve yastık almak icin Bi dükkana girdi cift kişilik yorgan battaniye aldı. Burdan cıkarak beyaz esya satan biyerde girdiler ütü elekrk süpürgesi mikser blender tarzı seyler aldı. Memoya dönerek abi sen bunları arabaya bırak ben şu karşıdaki yerdeyim..
Sinem magazaya girerek tencere bardak tabak borcamlar kasık catal takımı ne gerekliyse aldı. En son ütü masası kirli sepeti de alan kadın burdan cıktı.
Arabada yer kalmamıs tı birde bunları eve cıkarmak vardı.
Sinem acıktı ama bunu memoya söyleyemedi.