Sinem sabah uyandı heryeri agrıyodu yerinden dogrularak saate baktı saat 12 yi gecıyodu nasıl yani bu saate kadar uyudummu diyerek yatakda kalktı elini yüzünü yıkadı mutfaga gecmek istemedi salona gecerek TV yi actı koltuga uzandı Cok gecmeden canı pizza istedi ara ara yapardı böyle şeyleri saglık sız beslenmek..
Telefonu eline aldı pizzacıyı arayarak 1 tane orta boy pizza söyledi...
Serkan sabah saat 8 de yollara düştü İstanbula gelip kadınını alıcaktı sonucta sinemin bekaretini aldı hersey den öte ona deger verıyordu.
Ucaktan inen serkan memoyla kucaklastıkdan sonra arabaya gecerek sinemin evinin oldugu yere geldı ler serkan krem rengi pantolonu buz mavisi gömleği ile kızların gözünü üzerine çekiyordu. Sinem pizzasını almıs coktan yemişti bile hafif Bi uyku bastırdı ama daha yeni kalkmıştı eline havlusunu aldı duşa girmek icin banyoya gidiyordu ki kapı çaldı.
Dürbünden baktığında kimseyi göremedi. Biri yanlıslıkla mı bastı dıye düşünüp kapıyı actı karşısında serkan baziki yi görünce şok oldu.
Serkan o sert mizacı ile karşısında duruyordu. Eliyle kapıyı itip içeri girdi.
Salonun ortasına gidene kadar Sinem arkasından nerden buldun burayı demeye baslamıstı bile.
Salona geldıklerinde serkan
Nerde telefonun
Ne
Telefonun nerde Sinem
Sanane
Kolundan tuttugu kızı kendine çekerek
Seni öldürürüm kadın...
Kadını? Evet Sinem artık kadındı hemde dıyarbakır İn en güclü en yakısıklı ağası serkan bazikinin kadını.
Sinemin nutku tutuldu.
Bbbb burda
Aç
Kimin bu numara
Ablamın
Senin hattın nerde
Çekmecede
Kızım sen kendini akıllımı sanıyorsun ben uyurken gidince kurtuldun bitti mi sanıyorsun. Ulan memet 10 gündür peşinde attın her adımdan haberim var. Napıcaktın burda böyle paran btene kadar yaşayıp sonrada iş icin kapı kapı gezecekmıydın. Hemde kadın halinle.
Tuttugu kadının kolundan sarsarak birazda canını yakarak söylüyordu laflarını.
Şimdi hemen hazırlan benimle dıyarbakır a geliyorsun kücük hanım..!
Asla, asla gelmem
Geleceksin.
Gelmiycem.
Serkanın öfkesi Bi an arttı cenesınden Tuttugu kadını koltuga yatırdı üzerine eğilerek 10 dakikan var cabuk hazırlan dedi.
Genc kadın yerinden kalkamadı Serkanın Hadii diye bagırmasıyla kendıne geldi dişlerini sıkıp kalktı kücük Bi canta ayarladı esya larını ve ablasının kutusunu aldı evi kapatıp cıktı lar.
Havalimanına dogru yola cıktı lar.. Sinem sanki İstanbula son bakışı oldugunu bilir gibi izledi bu şehri.. Havalimanına geldiklerinde memo valizi alarak biletleri aldı.
İçeri gectı ler.
Açmısın?
Hyr
Memo sen ye Bi şeyler
Tamam ağam
Binicekleri ucagın kapısında beklerken Sinem yanındaki adama dönerek
Napıcaksın bana
Dedi sesi korkulu kısıktı
Uslu durursan hic bişey
Uslu durmazsan hayatını cehenneme ceviririm.
Kız Duyduklarıyla şok oldu ama icten içede bir teslimiyet vardı..
Memo geldı ucagın kapısı acıldı ucakta yerlerini aldılar. Havalanan ucak 1 bucuk saat sonra dıyarbakır daydı.