Salona vardıklarında saat aksam 5 e geliyordu Cok fazla kimse gelmemişti Nazende hanım biakc kişiyle konusuyodu Sinem elini öptü masaya gectı serkan baziki ve 1 2 ağa da masaya gecip oturdular sohbete daldılar. Genç kız Bi ara sıkılarak ayaklandı serkan baziki durumu fark ederek memoya takıp etmeısnı söyledi. Kız salondan cıkarak yukarı ya cıkan Bi merdiven oldugunu gördü cıkmak istesede vazgecerek lavaboya girdi aynada yüzüne baktı üstünü basını düzeltti kapının acılmasıyla serkan baziki içeri girdi şok oldu Bi an kız şaşkınlıkla Bi etrafına birde karşısında ki adama baktı
Burası kızlar tuvaleti dedi
Evet farkındayım, yanlız seni tek bulmuşken bişey konuşmak istiyorum dedi genc adam.
E bugun beraber dik neden konusmadınızda buraya daldınız dedi kız.
İşini bitir, salonun cıkısında merdivenler var ordan yukarı cık seni bekliyorum diyerek cıktı adam.
Kız şaşıemıstı napıyodu bu adam amacı neydi.
Kızda işini bitirip dediği gibi yukarı cıktı. Serkan ı gören kız buranın kucuk Bi avlu oldugunu gördü yanına gıtmek yerıne uzagında kalmayı tercih etti serkan baziki yaklastı
Korkma sana bişey yapcak degilim
Niye cagırdınız beni buraya
Seninle önemli bir şey konusmak istiyorum. Öncelikle söyliycek lerim seni şaşırtabilir ama mantıklı oldugunu anlıycaksın aslında bende nasıl oldu bilmiyorum ama anide olsa ne istediğimi biliyorum dedi genc adam. Kız dikkatle dinledi ne diyebilir diki en fazla diye düşünürken serkan baziki actı agzını.. Ben senden hoşlanıyorum, bilmiyorum belkide daha fazlası ama suan bunu söyliyebilirim.
Kız şok olmustu şu kısacık anda birinin onu sevdıgıni duymustu. Gerisin geri giderek kacmak istedi sadece kacmak. Serkan baziki oldugu yerden kıpırdayarak kızı tuttu kolundan bişey demiycekmisin diyen kız titremeye basladı.. Korkma Sinem sana bişey yapmam..
Bırakın beni aşşagı inmek istiyorum
Cevabını ver in
Ben, ben istemiyorum.
Peki ama şunu bil ben Bir ağayım inatçı bir ağa istediğimi almadan vazgeçmem.. Diyerek kızı geride bıraktı aşşagı indi ağaların masasına gectı salon dolmaya baslamıstı. Sinem de aşşagı inerek isayı buldu sinemin telefonu yoktu yegenı berk kırdıktan sonra ablası almak ıcın zamana ihtiyacı oldugunu soylemıstı. İsadan telefonunu isterken serkan baziki kulak kesildi. Demek telefonu yoktu.
İsadan ablasını arayan kız nerde olduklarını sordu 5 dakikaya gelıyo ruz dıyen ablasının sesi oldukca iyi geliyordu.
Telefonu kapattı isaya teşekkür ederek masaya gectı. Serkan baziki in gözü üstündeydi biliyordu. Hayır bu adam kendini ne sanıyordu. Ablasının ve gelinin gwldıgını öğrenen genc kız ayaklaranak gelin odasına gectı resimler cekıldı sohbet basladı ablası ve muratın yakınlığı sinemin dikkatinden kacmamıstı sonra sorardı derken gizem hoş Bi kahkaha atarak bellimi olur belki bizden sonra bi düğün daha olur dedi Nilay ve murata bakarak Sinem şaşırsada belli etmedi ablasının mutlu olmasını herkesten Cok isterdi.
Artık zaman gelmişti gelin damat salona cıktı danslar edildi sinem masadan hıc kalkmadı. Ara sıra bazı erkek anneleri Nazende hanıma sinemi sormuşlardı ogulları icin..
Halaylar basladı gizem sinemide halayda görmek istedi nede olsa sivas kızıydı güzel oynuyordu Allah için. Gelin hanımı ve arkadaslarını halay icin piste alalım diyen adamın ardından gizem sinemide tutarak halaya kaldırdı serkan baziki pür dikkat izliyodu kızı nede guzel oynuyordu asil kibar yerinde. Gözleri üzerine ceken Sinem daha fazla devam edemedi ve cıktı halaydan. Herkes eglenıyordu Sinem masasında oturmuş etrafı izliyordu Bi ara serkan ile göz göze geldi. İcinden oflayarak dısarı cıkma kararı verdı Kalabalık dan cıkarak kendını kimsenin olmadığı dısarı ya attı. Yanına memo gelerek merhaba yenge bunu serkan ağam yolladı diyerek elindeki poşeti kıza vererek gitti
Ne yengesi ne agası bu adam da kim diye düşünürken serkan bazi yanında bitti kızın.
Buda ne diyen kıza serkan baziki
Aç görürsün diyerek cevap verdi.
Posetı actı son model bir telefondu bu hani şu ısırılmış elmanın son Cıkardıgı.. Telefona baktı serkan İn yüzüne baktı teşekkür ederim ama ben bunu kabul edemem, hem siz nerden biliyorsunuz telefonumun olmadığını dedi kız öfkeyle
Senn hakkında galıba senden daha çok şey biliyorum dedi adam. Kız tedirgin olarak 1 2 adım geriledi. Korkmana gerek yok sadece beni tanı şans ver bak degerini bil normalde kızlar koşar peşimden sen ilke imza attın dedi gülerek.
Serkan baziki ceketini cıkarmış içeri masaya koymustu belindeki silaha dikkat kesti kız korkmustu Bi an. Gözlerinin silahtan oldugunu anlayan adam. Korkar mısın severmisin diyerek silahını cıkardı.
Kız oldugu yerde kalakaldı.
Serkan baziki kıza yanaştı sessizce
Sadece bi şans ver bana dedi..
Kız korkudanmıdır bilinmez kafasını tamam anlamında salladı.
O telefon senin icinde numaram var diyerek hadi içeri geçelim hava serin üşüme dedi. İçeri gectıklerınde ablasının muratla karşılıklı oynadığını gördü vardı Bi iş ama Du bakalım dedi kız.
Elindeki telefonu cantasına koydu. Düğün bitmek üzereydi. Herkes yavas yavas gitmiş en yakınlar kalmıstı fotoğraf faslından sonrada herkes geldıgı gıbı arabalara bindi.
Damadın evine doğru yola cıkılcaktı ama adetti ilk gün baba evinde olunca Bi süre orada kalıncaktı.
Herkes köye dogru yola cıktı serkan baziki ve diger ağalar silahların jarjör lerini doldurdu serkan büyük uzun namlulu silahı alarak arabaya bindi busefer sadece ikisi vardı gelinin kuzenleri gitmişti. Kız ufak Bi cıglık attı
Buda ne.
Silah
Lütfen cek şunu ben sevmiyorum lütfen
Diyen kıza baktı serkan bu halleri gercekten Cok güzeldi. Tamam dıyerek silahı arka tarafa bıraktı. Köye vardıklarında herkes arabayı kapıya park ederek indi silahlar bir bir patlamaya basladı Nilay sinemin aksıne severdi böyle şeyleri belkide murata bile bu yüzden evet dedi....
Sinem birden ağlamaya kulaklarını kapatmaya basladı serkan tam inecekken sineme bakakaldı.
Şşşşşııı noluyo
Bee Bee ben korkuyorum
Sakin ol uzaktalar korkulacak bişey yok hem adettir bu. Sakin ol aglama iç şu suyu hemen gelcem.
Arkadan silahı alarak indi baziki Sinem suyu içerken bir yandan titriyordu. Kafasını kaldırdı ve Serkanı gördü ardı ardına kactane sıktı bilinmez genc kızın yüzüne baka baka sanki benim olmaz benimle olmazsan sanada böyle sıkarım der gibiydi.
Silah sesleri sustu gelin damat zılgıt larla eve girdi herkes arabaya bindi Sinem inmek isteyerek ablasının yanına gitmek istedi serkan bilegınden tutarak hayır gitme dedi.
Ablası yanlarına gelince serkan okadar sert baktıkı sineme sesini cıkaramadı..
Ablacım ben murat beylerle bir kahve içip ondan sonra konaga gelcem sen istersen otele gec bende gelirim dedi.
Lafaa giren serkan baziki
Olurmu ne oteli bugun misafirimiz olun hem gizemin misafiri kardeşi benimde bacımdır dedi Nilay a bakıp..
Nilayın aklı bir karış havadaydı hemen tamam diyerek muratın yanına gitmek istiyordu.
Nilay tamam ozaman murat beni bırakır dedi ve ayrıldı. Camı kapatan serkan baziki arabayı sürerek güler Bi halde hadi hayırlı olsun alanda dıyarbakır gelini olcak eee kardeşide olucagı icin güzel olur hepberaber yaşar gideriz dedi..
Sinem oldugu yerden kıpırdayarak
Ben evlenmeyi düşünmüyorum ablamda kendisi bilir koskoca kadın.
Dedi.. Araba aniden durdu
Ben seni istiyorum, karım kadınım ol istiyorum Sinem diyen adama bakakaldı. Heryer karanlık dag basıydı kacmak istedi o an hem korkuyordu hem gitmek istedi.
Lütfen, size söyledim istemiyorum böyle davranıcaksanız beni indirin kendim giderim dedi kız.
Bıraz korku biraz endişe ile.
Serkan baziki kızım yüzünü tuttu eliyle
Benim yanımdan hic bir kadın gidemez ben istemedikce.
Sinem in korkusu dahada arttı içmişmiydi o sarhos mu olmaya baslamıstı. Agzı alkol kokuyordu sanki.
Şehire cıktı lar saat gec 1 Di serkan seyyar cigercinin önünde durarak ciger mi drümmü dedi kokuyu alan Sinem acıkmıştı hayır demeyede nşyeti yoktu ciger dedi. Az sonra serkan elinde dürüm ve ayranla geldi.. Arabada mı yicem dedi kız.. Evet okadar hanzonun yanına seni kılıkla sokmam diyerek arabayı konaga sürdü. Aslında konak degil burası dıyarbakırın lüks sitelerinden biriydi Sinem dürümünü bitirmiş nekadar güzel oldugunu söylerken geldık dıyen serkan bazıkının arabayı park edip inmesiyle kızda arabadan indi.. Bagajdan cantasını almak için yöneldi bagaj acıldı kız şok oldu birsürü silah vardı asla alamazdı cantasını onlara dokunup.
Ben, ben alamam onların arasından siz alırmısınız.
Tiz bir şekilde gülen adam cantayı alarak kızın elinden tuttu şaşıran kız elini cektı Bi hamlede güvenlik adama ve kıza bakarken serkan baziki sinirlendi.
Serkan önde kız arkada binaya gırdı ler asansöre binen ikili 9.katta inerek daireye girdiler içeri girmek istemedi Sinem Bi an tedirgin oldu hadi gel diyen adama.
Ben bir ablamı arayım geliyorum derken kolundan tutarak içeri cektı Sinemi noldunu anlamayan sinemin ayagı burkularak ayakkabısı cıktı ayagından.
Napıyosun ya canım acıdı
Ses vermeyen adam salona gecerek ışıkları actı sinemde elinde cantası içeri gectı burası amerikan mutfak kocaman geniş lüks döşenmiş manzarası dıyarbakır olan Bi evdi. Sinem in agzı acık kaldı böyle Bi adamdan böyle bir ev dedi icinden.
Üzerini değil, hatta duş al rahatlarsın diyen adam.
Yok ben böyle rahatım ablam gelsin hallederim dedi.
Serkan baziki aşşagı da neden elimi ittin dedi..
Sevmiyorum ben öyle şeyleri
Nerden geldin kızım sen dagdan felan mı bugun yenge diyenlere ses etmedin elini tutmama mı ayar oldun. Genc kız oldugu yerden kıpırdadı rahasız olmustu cevap vermek istemedi. Adam saat gectıkce sarhos lugu dahada derinleşiyordu.
Kendisine viski koydu kıza alkol alıyormusun diye sordu hayır cevabını aldı. Denemek istermisin dedi yine hayır cevabını aldı.
İçten içe sinirlendi baziki.
Kızın uykusu geldi dayanamıyodu artık derken serkan İn telefonu caldı
Hah murat arıyor adresi soracak hadi iyisin ablana kavuşursun birazdan diyerek telefonu actı
Bremin biz Nilay la bu sabaha karsı İstanbula gidiyoruz sinemle ablası yarın konusucam sinemide sana emanet ettik nilaya söyledim serkan güvenilir dir diye eyvallah belinde hayırdır apar topar diyen arkana murat gülerek hayır hayır Bremin hemde Cok hayır diyerek telefonu kapattı..
Dedim sana ablan buraya gelin gelecek diye
Ne, nendıyosunuz siz
Murat ile İstanbula gidiyorlar mış senide bana emanet ettiler
Ablan seni arayıp anlatmak mıs demesiyle kız ayaga kalktı nasıl ya nasıl bırakır beni burada dedi korkarak beni ablama götür lütfen dedi. Genclerin huzurunu bozma kücük cazgır kızlar gbi dedi serkan azarlayarak.. Ablasını aradı hemen Sinem durumu birde ondan dinledi ablası murat ile aniden evlilik kararı alarak Yıldırım nikahı ile evleneceklwrdi işlerini halledip evi kapatıp dıyarbakıra gelecekti geriye murat ile sinemi yormak istemedi murata serkan Bi ağa gözü gbı bakar hem serkanında kız kardesı var konakta sıkılmaz demesi üzerine Nilay da tamam demişti konakta degil serkanın şehirde ki evinden habersiz.