Diyarbakır

6K 134 6
                                    

Arabaya binen serkan ve Sinem eve dogru yola cıktı lar. Eve geldiklerinde ise Sinem istemeye istemeye eve girdi.
Serkan sinemin telefonunu ve cüzdanını aldı. Burdan cıkmak yok ben konus demedikçe konusmak yok Bi süre gözüme batma Sinem yoksa iyi olmaz senin için..
Kafasını sallayan kadına serkan dönerek
Dolapta Bi şeyler var yemek yap 1 2 saat işim var gelirim eksik bişey varmı bak söyle.
Yerinden kalkıp mutfaga gectı kadın dolaba baktı herşey vardı
Yok herşey tamam
İyi görüşürüz
Diyen adam arkasına bakmadan cıktı kapıyı kitleyince Sinem dahada şaşırdı kapının arkasından vurarak yapma dıye bagırsada serkan coktan asansöre dogru yol almıştı.
Biraz agladı sonra sakinleşti mutfaga girip Bi şeyler hazırlamalıydı hem kafası dagılırdı biraz. Sinem gercekten güzel yemekler yapardı.
Dolabı actı sebzeleri tezgaha koydu etide alıp dolabı kapattı. Tencereye koydugu eti güzelce kavurup sebzeleirnide ekledi hafif acılı olan eti pişmeye bıraktı.
Pilav yapmak icin kolları tekrar sıvadı pilavıda ocaga bıraktıktan sonra haydari istedi canı. Noluyo Du bu kıza uyku halleri canının Bi şeyler istemesi... Haydariyide yapıp dolaba attı.. Yemekleri pişen kadın kanepeye gecerek uzandı aradan yarım saat gectı serkan geldi. Elinde ekmek ve içecekler vardı. Sinem ayaga kalktı elindekileri baktı keske hersey farklı olsaydı azda olsa bu adam sevseydi ama yok sinemde serkana karsı tık yok tu...
Ne güzel kokuyo diyen serkana
Hazırlıyımmı diye sordu Sinem
Olur banyoya geciyim hemen gelirim diyen serkan banyoya giderken sinemde kalkmıs salatasını yapmıstı tabaklara yemekleri koydu odadaki büyük orta sehpa ya hazırladı sofra tamam olunca serkan da geldi. Koltuga gecıp oturan adam sofrayı görünce şaşırmadı degil.. Senmi yaptın bunları?
Yok dışarıdan sipariş verdim camdan getirdiler diyen kadına ters ters baktı serkan..
Yemegini yedi gercekten Cok güzel olmuş acılı severim ellerine sağlık diyerek sofradan kalktı. Cam kenarına gecıp sıgarasını yaktı Sinem sofrayı topladı mutfagıda topladıkdan sonra kanepeye uzandı. Serkan telefonda bılgısayarda işlerini yaparken saatte 9 a gelıyordu. Ara sıra Koltukda uyuya kalan kadına baktı. Bi an icinden bişeyler kıpırdadı bu kadını istiyordu. Tsörtünden görünen gögüsleri ne takıldı gözü bacaklarını kendıne dogru cekmıs ti poposuna baktı bu kız tam istediği gibiydi. Yerinden kalkarak kadının yanına gitti saclarını okşadı alnını öptü. Yerinde kıpraşan Sinem simdi dümdüz yatıyordu eşleri karnında. Serkan dudağından bir öptü iki öptü derken Sinem sıcrayarak uyandı.
Ne, noluyo
Diyerek dogrulmaya calışsada serkan eliyle geri iterek yatırdı.
Yok bişey sadece seni özledim
Ne dıyosun sen
Diyen kadın tekrar dogrulmaya calıstı ama nafile.
Sesini cıkarma
Diyen adam kızın dudaklarına yapıştı
Sinem ellerini koltuga vura vura cırpınmaya başladı.
Kafasından tuttugu kızı nefessiz bırakana kadar öptü. Bi an bırakarak.
Hadi odaya geç
İste, istemiyorum sakın dokunma bana
Diyerek Bi anlık fırsattan kaçtı kanepenin arkasına dolanıp
Nolur yapma bak seni istemiyorum
Sinem beni yorma
Dokunmanı istemiyorum.
Buraya gel
Hayır hayır nolur gelme üstüme istemiyorum yalvarırım bırak beni
Diyen kıza aldırmadan kolundan tutarak yataga attı. Üzerini cıkarma ya başlayan adam sineme de
Cıkar üzerini ugrastırma beni, benimsin sen, benim kadınım erkegini mutlu etmek artık senin işin sen beni mutlu etcen ki biz burda seninle huzur içinde yaşayalım güzellik.
İstemiyorum ben kadın olmak istemiyorum hiçbişey dokunma bana
Üzerinde ki herseyı cıkaran adam kızı yataga yatırdı üzerindekileri cıkarmak icin zorlasada sadece alt tarafını cıkarabildi.
Sen bilirsin
Diyerek kızın bacak arasına Bi kerede hızlıca girince Sinem sanki beynınden vurulmusa dönerek cıglık atmaya basladı.
Eliyle agzını kapatıp içinden yavasca cıktı. Gözlerinden süzülen yaşları silen serkan
Soyun ve beni iste yoksa izdirap olur senin için.
Sinem gözyaşları içinde dogruldu üzerini cıkardı eli Bi an bacak arasına gitti
Çok çok acıdı
Laf dinle ozaman
Ben böyle şeyleri bilmem nolur zamana bırak bende biliyim istiyim seni öyle olsun
Ben sana herşeyi öğretirim diyen adam kızın üzerine cullandı. Elleriyle bacaklarını actı agzıyla agzını öpmeye basladı kadının. Kulagına egilirek kendini bana bırak kasma güzelim kendini hadi sen artık kadınsın benim kadınımsın. Diyerek parmakları ile genc kadının bacak arasını okşamaya başladı. Islanan kızın zevk aldıgını görmek mutlu etti adamı tabi Sinem bunun ne anlama geldıgını bilmiyordu.. Afferşm benim kücük karıma diyerek kızın bacaklarının arasında yerini aldı.
Canı daha az yanan Sinem ara ara bagırsada elleriyle agzını kapatan serkanın altında ezilmekten kurtulamadı. Bı hışımla kızın üzerine yıgılan adam kızın
Nefe, nefes alamıyorum demesi üzerine kendini yan tarafa bıraktı. Kadın yatakdan cıkarak dusa girdi. O gece Sinem arkasını dönmüş serkan sıkıca sineme sarılarak uyudular.

Sonbahar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin