Yeni ev..

40 8 0
                                    

Sabah oldu Paul yatağından kalktı ve ilk işi Caroline ' i kontrol etmek oldu. Caroline dün gece barda eğlendiği kıyafetleriyle uyuyakalmıştı. Dürterek uyandırdı ve azarlamaya başladı.
- Ben sana çocuk emanet ediyorum. Bu nasıl bir sorumsuzluk Caroline. Bana çabuk bunun açıklamasını yap!
Carolin neye uğradığını şaşırmış bir şekilde uyanır ve uykulu bir ses tonuyla :
+ Ne oluyor yaa. Bu ne sabah sabah? Eğlenmek benimde hakkım bunu elimden alamazsın.
Paul gerçekten çok sinirlenmişti ama daha fazla bu evin içerisinde durmak istemiyordu bir an önce gidip ev bulmalıydı. Kapıya doğru yöneldi ve askıda duran paltosunu aldı daha sonra seslendi :
- Ev aramaya gidiyorum Caroline , umarım yine aynı şeyi yapmazsın. Bu sefer o eğlendiğin bara gelirim seni ve o eğlendiğin götlek herifleri bir güzel benzetirim!

Kapıyı kapatıp çıktı. Ev aradığı zamanlarda gözüne kestirdiği bir ev vardı fakat bütçesine uymadığı için evin kirasını sormamıştı bile. Koşar adımlarla o eve doğru yürümeye başladı. Ondan önce birisinin o evi tutma ihtimalini düşünmek bile istemiyordu çünkü çok beğenmişti. Ev iki katlıydı ve güzel bir bahçesi vardı. Bahçesinde de güzel bir havuzu vardı. Her zaman hayalinde ki evdi orası.

Nihayet eve geldi ve evet evin üzerinde ki kiralık yazısı hala duruyordu ve bu da demek oluyordu ki kimse Paul ' dan önce davranmamış. İlanın üzerinde yazan numarayı çevirdi ve aradı.
- Bayım merhaba , ben Paul Batler evinizi kiralamak istiyorum.

Ev sahibi geldi evi gezdiler 1200$ kira karşılığında evi eşyalarıyla birlikte tuttu. Şimdi sırada Joseph ' i ve Caroline ' i almak vardı.

Tekrar eve döndü ve çok mutlu bir şekilde kapıyı açtı. Hayretler içerisinde kaldı gördüğü manzara karşısında. Caroline Joseph ' i kucağına almış oyun oynatarak mamasını yediriyordu. Dayanamadı ve söyledi :
- Seni yeğeninle ilgilenirken görmek ne büyük şans. Ben yine benim arkamdan çıkıp gitmişsindir diye düşünüyordum.
+ Sandığın kadar düşüncesiz birisi değilim. Dün yaptığım hatanın farkındayım. Özür dilerim.
- Özrünüz kabul edildi küçük hanım. Çünkü size çok güzel bir sürprizim var. Ev tuttum.
Dedi ve elindeki anahtarı salladı.
Caroline bu duruma çok şaşırmıştı birden bire nerden çıkmıştı bu para.
- Sen parayı nerden buldun ? İşe girdin mi ?
+ Evet , daha sonra anlatırım hadi hazırlanalım.

Birlikte zaten üç beş parça olan eşyalarını toparladılar ve yeni evin yolunu tuttular. Paul ' un kucağında Joseph ve sırtında büyük bir sırt çantası vardı. Yükü ağırdı evet ama sonunda bir şeyler başarıyordu. Bunun mutluluğu yükünü hafifletiyordu. Eve vardıklarında Caroline resmen sevinçten çılgına döndü. Ev tam hayalindeki gibiydi. Bahçesinde dilediği gibi dolaşıcak havuzunda bikinisiyle tüm gün güneşlenecekti.

Eşyalarını eve yerleştirdiler. Evde temel ihtiyaçlar için olan her şey vardı zaten. Yataklar , yorganlar , televizyon , mutfak araç gereçleri. Aklınıza gelebilecek her şey.

Bir Katilin GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin