#13

153 5 6
                                    

-U ovom nastavku ce se desiti nesto mnogo lepo za njih dvoje. Uzivajte posle duze pauze-:DD-

Fin-

- Mislim da sam je satima slusao kako svira klavir. Zamisljajuci je kako elegantno sedi i neznim prstima prelazi preko belih dirki. Sedeo sam pored prozora. Secao se svega. Svih dragih osoba, klavir  kao da mi je ubacivao  slike. Video sam da se vrata dole otvaraju. Elizabet je zagrlila Houp i polako su krenuli ka kapiji. Okrenula se dva puta i otisla. Hocu li izdrzati do sutra. Otisao sam u salon. Vec su svi bili dole.
"Fine , ona pati. Osecam to."prozborila je Houp.
"Znam Houp, znam. Obecavam ti da vise nikad necu dopustiti da pati." od  vecere svako je otisao u svoju sobu. Sebastijana slabo vidjamo, i on pati za Jelenom. Pisali su jedno drugom ali to pismo ne moze da zameni pogled oci u oci ,zagrljaj,poljubac i miris te osobe..

-Elizabet"

-"Volela bi da se prosetamo pre podne. Pa kad zavrsimo sa setnjom da se vratimo i sredimo"' Osmehnula se.
"Moze Lizi. Ajde ,kasno je  idemo da spavamo. Laku noc " pogledala sam ka ormanu.Prelepa haljina bila je okacena. Bila je bela sa neznom cipkom ,leprsavog materijala. Nasmesila sam se i legla u krevet. Pocela sam da razmisljam kako bi izgledalo da plesem sa njim...

Rano sam ustala. Obukla bordo  haljinu i sisla u salon. U salonu su sedele Gabrijela i Elena.
"Dobro jutro" 'naklonila sam se.
'Dobro jutro '...

Nakon pola casa nas dve smo se vec setale. Pricale o haljinama i o detaljima koje ce da stavi. Tokom setnje smo dva puta videli oficira Filipa, i  svaki put je bio sa nekom gospodjicom.
"Vidite,on ovo radi jer zeli da vas napravi ljubomornom'"

"Ja uopste neobracam paznju na njega" Uskoro ce podne. Bal pocinje veceras. Treba polako spremiti se. Usle smo u kucu i svaka je otisla u svoju sobu. Vreme je polako odmicalo...

-Fin-

-Sati su me delili od nje. Samo sati. Bio sam vec spreman u odelu i cekao vreme  kad da krenemo. Houp je vec u kuci kod nje. Kroz prozor se vidi jedna  od soba u kuci koja nije nikad koriscena. Tacnije to je bila soba od Dajane tu je samo dva ,tri puta spavala. Svetlo je gorelo i moglo se videti da neko u njoj seta. Znao sam da je ona , i  svo vreme sam je posmatrao.

"Mogu da udjem ?"pokucao  je Sebastijan.
"'Naravno" prisao mi je i stavio mi ruku na rame
" Obradovace se kad te  bude videla . Imas li plan kako da joj  pridjes?" nasmesio sam se.
"Kad ja nisam imao plan?' Nasmejao se i izasao. Nikad ga nisam video ovakvog. On je bas zaljubljen u nju.' Jesi li  sprema Gospodine Fine ?".'usao  je Bendz.
"Naravno." 

'Mogu vam priznati. Da sam devojka sigurno bi bila luda za vama'uleteo je Sebastijan i svi smo poceli da se smejemo.
"Idemo da plesemo sa nasim kraljicama.' Sebastijan nije ni slutio kakvo mu se iznanadjenje sprema. Kad je bude video. Kocije su nas cekale ispred kuce.

_Elizabet-

-'Lizi. Hajde. Sidjite. Nestpljivi smo da vas vidimo." Cula sam Elenu. Stajala sam ispred ogledala i gledala se. Bela nezna haljina,podignuta kosa.  Izasla sam iz sobe i pocela polako da silazim niz stepenice. Prvo sam videla Houp. U divnoj roze haljini. Elena je imala nezno plavu a Gabrijela bordo haljinu. Tu je bio i Gospodin Aleksej i Finov otac.

'Boze. Koliko ste divni. Nevredi.ja necu imati nikakve sanse pored vas." nasalila se Elena.

"Vverujte mi. Pored klavira ce biti puno slatkih oficira i sigurno cete se svideti nekom.'"Bila je toliko vesela.'

"Gospodjice, vi  ste poput andjela. Molim vaas,moguli imati tu cast da sa vama udjem na bal?" Naklonio mi se. Pogledala sam u Houp i Elenu. Klimnule su glavom
.' Mozete.' Izasli smo i usli u kociju. Put do bala ce biti dugacak. Elena ce biti glavna,ona svira na klaviru. Bila je uzbudjena. Gospodin Aleksej nije skidao pogled sa mene. Par puta sam mu se osmehnula i spustila glavu. Nakon jednog casa voznje zaustavili smo se ispred ogromne kuce. Kad smo izasli puno je ljudi bilo okolo. U raznim raskosnim haljinama i odelima. Nekoliko njih me je pogledalo. Polako smo se kretali prema ulazu. Ja pod rukom sa Gospodinom Aleksejem.  Unutra je bilo toliko ljudi,vec su plesali i jedan gospodin je bio za klavirom. Pozdravili smo se sa par ljudi i svako je otisao na svoju stranu. Ja i Elena smo se sakrile u nekom cosku i komentarisale haljine raznih gospodja. Prilazio nam je Aleksej. Ona me je laktom cusnula i nasmejala se.
'Mozeteli me uciniti najsrecnijim covekom i plesati ovaj ples samnom?"" Klimnula sam glavom i dala mu ruku.
' Nadam se da vam nije neprijatno sto plesete samnom ?" Tiho je prozborio.
" Ne ,nikako gospodine. Veoma mi je drago"

"Voz Uplasenih Ljubavi"Where stories live. Discover now