18+. Ennyit mondok, köszönöm a figyelmet😂
Jimin POV.
A telefonomért nyúltam, és egyből tárcsáztam Jin számát. Közben Chanyeol oda somfordált az ágyon ülő fiúhoz, és ráült a combjára. Az öcsémre csak nem lehetek féltékeny, ugye...?
-Szia Jimi...
-MIAFASZ?! - ordítok bele köszönés nélkül a telefonra, mire a szomszédtól egy kisebb káromkodást hallok.
-Elmondta neked Chanyeol, igaz? - kuncogott. Hát bazdmeg, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy terhes a legjobb barátomtól, fiú létére.
-Igen, a 11 éves öcsém aki rajtakapott engem Yoongival, mikor majdnem... - kezdem, de a vonal másik végéről két férfi sikítást hallok, ezért a készüléket gyorsan elemeltem a fülemtől.
-Ki van fölül? - mondja Namjoon, mire Yoongi olyan hangosan kezd el nevetni, hogy nem hazudok, ha megrepedt az ablak.
-Na sziasztoooook! - nyomom ki a telefont, majd idegesen meredek az idősebbre. - Ne nevess, mert úgy meg... Megcsaplak egy serpenyővel, mint Jin szokta Namot. - veszem figyelembe a szobában lévő öcsémet is, aki egy perverz vigyor kíséretében elhagyja a helyiséget. Ahhoz képest hogy csak 11 éves, elég durva kölök...
-Szóval Jimin... Hol is tartottunk? - tornázza magát álló helyzetbe, majd vészjóslóan kezd közelíteni felém.
Ahogy ő lépkedett felém, én úgy léptem egyet hátrafele. Amíg el nem értem a falat. Miért nem vagyok szellem, basszameg?!
-Yoongi te mit...
Egy csókkal szakította félbe a mondandómat, én pedig gondolkodás nélkül csókoltam vissza. Az ujjaimat belevezettem a hajkoronájába, gyengéden meghúzva azt. Erre a tettemre mordult egyet, majd végignyalt az alsó ajkamon, ezzel engedélyt kérve a bejutásra, amit egyértelműen megadtam neki.
A nyelve forró táncot járt az enyémmel. Olyan izgató ez az egész, hogy igazán nagy problémáim akadtak odalent. És ahogy érzem Yoonginak is.
Az egyik combját a lábaim közé tolta, ezzel feszítő érzést keltve a nadrágomban. Belenyögtem a szájába, amit csak egy kuncogással díjazott.
Hirtelen felkapott a karjaiba, és egyszerűen az ágyra dobott. A bútor reccsent egy kisebbet, de az idősebb ezzel mit sem törődve felém mászott, és folytatta a szám marcangolását.
Nyelve végigsiklott a nyakamon, ami nagyon jó érzést nyújtott. Néhol meg-meg szívva a testrészemet, lila foltokat hagyott.
-Ahh... - sóhajtozok a fiú alatt, mikor a kezével nadrágomat simogatja, tovább ostromolva a nyakamat.
-Ha ezt hallom, nem fogom sokáig bírni. - morog bele a fülembe, majd rám szorít nadrágon keresztül. Egy erőteljes nyögés szalad ki a számon, amit Yoongi egy mélyebb morgással díjaz. Szemei el voltak ködösülve, és előre láttam hogy a hátsóm nem ússza ezt meg szárazon.
A fiú visszahajolt a fülemhez, és belesúgott.
-Kívánlak Jimin... - olyan férfias volt, hogy éreztem hogy megrándult a farkam.
-Csak... Cs... Csináld már! - sóhajtozok a mondatom közben, hisz a hideg ujjaival benyúlt a pólóm alá.
Nemes egyszerűséggel letépte a pólómat, amin eléggé meglepődtem.
A nadrágomhoz nyúlt, ezzel azt is letépve a helyéről. Ez a srác hogy lehet ilyen erős?Már csak egy boxer volt rajtam, de ő még fel volt öltözve. Ezért lehúztam a pólóját, és a szoba másik felébe dobtam. Kérően néztem a szemeibe, majd nadrágjára, amit csak egy morgással díjazott.
Felrántott az ágyról, majd letépve a saját nadrágját is, a kezemnél fogva letérdeltetett maga elé. Furcsán néztem fel rá, ő pedig egy újabbat morgott. Mennyit morog ez az ember?
-Felizgattál Jiminie... - néz le rám, és szinte éget a tekintete. - De ha ezt tovább folytattad volna, a seggecskéd bánta volna.
Kicsit rémülten néztem fel rá, de nem azért mert félteném a hátsómat, hanem azért, mert a boxeren keresztül egy kicseszett nagy dudor volt, ami bizonyítja hogy elég nagy van neki.
-Szopj le Jimin-shii... - rántja le az utolsó ruhadarabot magáról, és gondolom nem lepődtök meg, ha azt mondom, fejbecsapott a farka.
Remegve nyúltam felé, majd óvatosan elkezdtem húzogatni a bőrt rajta. Nagyokat sóhajtott felettem, ezért felbátorodva rálehelltem makkjára. Élvezettel teli fejet vágott, ezért a nyelvemet végighúztam hosszán, majd a makkját a számba vettem.
-J-jiminshii...-sóhajtozik egyre többet, én pedig egész hosszát lenyomva torkomon, elkezdtem egy gyors tempóban szopni. A felettem lévő férfias nyögéseket hallatott, ami engem még jobban beindított.
Szívogatni is elkezdtem neki, és ez a technikám meghozta a gyümölcsét. Egyenesen a számba élvezett, én pedig minden cseppjét lenyeltem.
-Ügyes vagy Jiminshii... - hajol le hozzám, majd egy csókot nyom a számra. Egyáltalán nem zavarja hogy most robbant bele? Én meg mindjárt szétrobbanok a boxeremben...
Meglátta a nadrágomon az óriási dudort, ezért félmosolyora húzta ajkait, és felrángatott a földről.
-Megmutatom milyen jót tettél nekem Jiminie... - térdel le előttem, majd óvatosan lehúzva a boxeremet elkezdett simogatni odalent. Kisebb sóhajok hagyták el a számat, de ettől még az a kevés józanság ami maradt a fejemben azt súgta hogy csak nem rég ismertem meg, és ez nem helyes. Nagyot sóhajtva hesegettem el a gondolataimat, és hagytam hogy az alattam lévő örömöt okozzon nekem, hisz ha már felizgatott, ez a minimum.
Elnyelte a hosszomat, és mikor éreztem hogy a makkom a torkát súrolja, egy nyögés hagyta el a számat. Elkezdett dolgozni rajtam, én pedig nőket megszégyenítő nyögésekkel díjaztam munkáját.
Nem is éreztem szinte, de elmentem Yoongi szájába. Ő is eléggé meglepődött, de minden cseppet készségesen lenyelt. Hajára simítottam, és pár perc múlva fejbevágott a felismerés.
Egy fiú, akit szinte alig ismerek, és a bátyám férje volt, leszopott engem, és én is őt. Jaj józan ész, miért nem tudok néha rád hallgatni?
-Jimin, lehet egy kérésem? - fordul felém váratlanul-
-Persze, mi lenne az?
-Megmutatnád hogy táncolsz? De nem olyanra gondoltam amilyet szoktál hanem...
Megjegyzések:
Gépről írom, azaz most nincs aláhúzás :,D
Meg emojik sem lol
Tudom hogy egy köcsög vagyok, hogy itt hagyom abba, de addig bízzatok mindent a képzeletetekre :,D
Puszilok mindenkit, helloka :3
YOU ARE READING
𝐬𝐡𝐚𝐝𝐨𝐰; 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐦𝐢𝐧!! 𝐲𝐚𝐨𝐢
Fanfiction-Örök hálám, Yoongi! - ölelt át, én pedig lesokkolva álltam. Nem tudtam mit kéne tennem, hisz nem sok ember ölel meg, vagy egyáltalán köszön meg nekem valamit. Maximum Rosé néni, amikor lemegyek a boltba neki kenyérért. -Nekem mennem kell. - löktem...