Multi- Elçin
Bölüm Şarkısı- İkiye On Kala: Bütün İstanbul Biliyor*
*
*Ben ona cevap vermeyince elini arabanın teyp kısmına götürüp tuşa tıkladı. “Bakalım Elçin Hanım neler dinliyor.”
O sırada daha önce dinlediğim ve yarım kalan şarkı çalmaya başladı.
“Öyle de güzeldi gözleri, bıraksam içine bi kendimi.”
O sırada bana döndü. “Birileri ikiye on kala dinliyor…”
Gülümsedi.“Ölümüne güzeldi, böyle nasıl yaşıyor.” diye mırıldandı.
O kadar güzel gülümsüyordu ki, eğer arba kullanmasaydım ve o benim sevgilim olsaydı elime telefonu alıp bu şirin hallerini çekebilirdim. Hatta o gülümsediği yerlerden öperdim belki onu. Fark etmeden gülümsemiştim ve o bunu fark etmiş bana çok derin bakıyordu.
“Ah bir de gülünce kafam peynire dönüyor.”
Bunu demesi ile hafif kıkırdadım ki bu benden asla beklemediği bir hareketti.
Neler düşünmüştüm az önce ben sahi?
Ben gülüşümü soldurmadım dudaklarımdan ve o sırtını torpito gözüne yaslamış bana bakıyordu. Arada yoldan gözlerimi ayırıp ona bakıyordum ve göz göze geliyorduk.
“Şöyle bakmayı keser misin?” diye sordum. Derin bir çekti, “Atarlı olduğun zaman da çok tatlısın ama şu halinle gözüme o kadar şirin gözüküyorsun ki…”
Başımı iki yana sallayıp yola baktım.
O sırada şarkı başa sarmıştı. “Seni bana ayırdım.” diye mırıldandı ve gülümsedi. “Bütün İstanbul biliyor.” diye mırıldandım.Yol altımızdan akıp gidiyordu ve ben nereye gittiğimizi bilmiyordum.
Şarkının sonuna doğru gelince mırıldanmaya devam etmişti.“Tutuştur içine çek beni, yavaş yava-”
Sözleri bitirmesine izin vermeden arabayı ani bir fren ile durdurdum ve el frenini çektim. Bir an ne olduğunu anlayamayıp koltuğa doğru savruldu. O kadar ani durmuştum ki. “Eh emniyet kemeri diye boşuna demiyorlar.” diyerek gülümsedim.“Geldik in bakalım.”
Leyla’nın çalıştığı kafenin önünden geçtiğimizi fark edince ani bir karar ile durmuştum. Etrafına bakındı. “Neresi burası?”
Arabadan indik beraber. “Şu hayatta güvenmeye yakın olduğum tek samimi dostumun çalıştığı kafe. Umarım buradadır şuan, yarı zamanlı çalışıyor.”
Çantam omzumdan düşünce tekrar astım. “Arabayı kilitlemeyecek misin?”
Arabaya doğru döndüm. “Ay anahtarı üzerinde unuttum yine.”
Tam dönecektim ki anahtarla kapıyı kilitleyip bana attı anahtarı. “O kadar dikkatsizsin ki. Fark etmesem arabanı çalacaklar.”
Bıkkınca nefes verip, “Aslında var öyle bir vukuatım.”
Kafeden içeri girdiğimizde, “Arabanı mı çaldırdın?” diye sordu hayretle. “Üf yine unutmuştum işte anahtarı öyle çalmışlar ama akşamına bulundu hemen.”
Bu dediğime kahkaha attı.
“Çok garip bir kızsın ya.”O gülmeye devam ederken etrafa bakınıyordum Leyla burada mı diye.
“Ya arabayı alalı çok olmadı haliyle alışamadım hala. Birçok kez yanlış yere park ettiğim için çekiciden almak zorunda kaldım. Aslında arabaya çok ihtiyacım yoktu ama işte dedem ve bana kolaylaştırmaya çalıştığı mükemmel hayatım.”
Bunu demem ile gülümsemişti.
“Leyla yok sanırım.” diye mırıldandım. Keşke olsaydı. Beni şu gerginliğimden kurtarırdı.
“Gel şuraya oturalım.”İlerideki masayı gösterdim. Oraya doğru ilerledik beraber.
“Ne yiyelim? Benim içim şişti sabahtır bir şeyler içmekten.” diye söylendim.
“Bana fark etme sen ne istiyorsan ondan yerim.”
Gözlerimi devirip, “Ya illet oluyorum şu şekilde bana fark etmez diyenlere he.”
Çantamı hırsla kenara koyup, “Benim midem mi de benim yediğim şeyi sende yersin sana fark etmez. Benim boğazım mı? Söyle işte canının şuan çektiği bir şeyi.”
Elimdeki mönüyü karıştırdım. “Ben bok sipariş vereceğim yer misin?” diye sordum ters ters bakarak.
O bu hareketime sadece gülüyordu.
“Ne gülüyorsun ya.”
Omuz silkti ve gülümsemeye devam etti.Şeytan diyor patlat güldüğü yerlere…
Hayırdır Elçin hanım az önce güldüğü yerden öpmekten falan bahsediyordun diye fısıldadı iç sesim. Noluyor lan?*
*
ÇOK ŞİRİNLER YİCEMM.Hadi birkaç bölüm normal hikaye ilerleyelim sonra textinge döneriz xğsmxp
Texting kitabı olduğu için ve kendimi çok zorlamak istemediğimden ötürü bölümler aşırı aşırı uzun olmayacak. Ve bölümleri textinge dönecek olan kısma kadar hafta sonu yazmıştım, hazırladım bölümleri. Yani sınır geçildiği gibi bölümler gelir. O sebeple sınır sizi bekler minnoşlar❤️
Öpüyorum kocaman❤️
29 Nisan 2020 Doğum günün kutlu olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müşteri Temsilcisi | Texting
Short StoryTeoman: Dün gece sövüp sövüp suratına telefon kapattığın kişiyim ben Elçin: Ya ne dün gecesi ne telefonu hiçbir şey hatırlamıyorum ne saçmalıyorsun? Teoman: Sen hala uyuyor musun? Elçin: Kısmen Elçin: Mesaj sesine uyandım aptal Teoman: Çok belli ...