Teoman: Elçin hadi gel aşağı.
Teoman: Bir daha bu fırsatı nereden bulacağım ben ya.
Teoman: Mis gibi aynı evdeyiz niye uyuyorsun gel birkaç film daha devirelim
Teoman: Elçinnn
Teoman: Seni özledim
Elçin: Teoman kudurdun mu annecim?
Elçin: Ha yavrum?
El.in: He canım kudurdun mu?
Elçin: Bir sal da uyuyayım nolur uykum var
Elçin: Bak yağmur da durdu gece gece seni kapının önüne koymak istemiyorum ben kötü bir kız değilim.
Teoman: Sen çok kötü bir kızsın.
Teoman: Gel öp beni sonra hiçbir şey olmamış gibi kanka kanka takılalım
Teoman: Sen üst katta ben alt katta
Teoman: Kız bari aynı katta kalsaydık
Elçin: Teoman doğru dedin
Elçin: Ben kötü bir kızım
Elçin Harbi kötü bir kızım ben
Elçin: Şimdi yanına geliyorum
Teoman: Valla mı?
Elçin: Valla bak, gelip dış kapıyı açıyorum
Elçin: Götüne tekmeyi basıyorum
Elçin: Ben kötü bir kızım çünkü bekle sen
Teoman: Gerçekten kötüsün
Teoman: Gelme istemiyorum
Elçin: Geliyorum bekle
Yorganı sinirle üzerimden atıp ayağıma terlikleri geçirdim ve odadan çıkıp aşağı inmeye başladım. Garip bir koku burnuma gelince hafif loş ortam dikkatimi çekti. Merdivenler mum dolmuştu. Hem de benim kokulu mumlarım. Ulan Teoman. Şimdi sıçtım ağzına.
"Bak içimden bir ses kokulu mumlarını kullandım diye sinirli indiğini söylüyor ama valla bak kötü bir niyetim yok bak cidden."
Sesi korkak çıkıyordu. "Tatlılar bitmeden uyumayalım istedim çok güzel yapmışsın kız."
Merdivenin başında ellerinde tatlılar ile bekliyordu.
"Bir de şey."
Kaşlarımı kaldırıp ona baktım. "Ney?" diye sordum sakin tutmaya çalıştığım sesimle. "Şey ben biraz şey işte."
"Ney Teoman."
Yanına gelince elindeki tatlıyı bana uzattı. "Benim yalnız kalma fobim var hep köpeğimle falan uyurdum şimdi burada böyle uyuyamayacağım sanırım."
Elindeki tatlıyı aldım. "He aynen bende Ağrı Dağı'nın eteklerinden bir bardak su içmeden yatamıyorum biliyor musun?" dedim. Oturma odasına doğru ilerlerken, "Harbi mi?" diye sordu. Salak bu çocuk.
"He aynen."
Güldüm. "Ne dalga geçiyorsun kızım. Benimki ciddi, uyuyamıyorum yalnız."
Omuz silktim. "Uyuma o zaman?"
Gülümsedi. "Bence beraber uyuyalım."
"Çok klişe Teoman bu işler böyle olmuyor koçum git az taktik öğren valla bak."
*
adklhdsıfuhasıofuaruılfhsdıfkladslkfnfsjvgusıfhskjffnsehbvfvbjkdfvneşflğ,eşglielşk
Bu bölüm biraz kısa oldu çünkü bugün biraz hastaydım ve Hesim'in düzenlenmesi ile uğraşıyorum o yüzden bundan sonra daha uzun yazmaya çalışacağım söz :)
Bu arada sınır ve bölüm gününü aynı anda koymaya karar verdim. Belli bir sınır koyacağım ve o sınır geçilmezse de pazar günleri bölüm gelecek. Ama eğer sınır erken geçilirse erken gelir.
Sınır: 200 Oy 100 Yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müşteri Temsilcisi | Texting
Short StoryTeoman: Dün gece sövüp sövüp suratına telefon kapattığın kişiyim ben Elçin: Ya ne dün gecesi ne telefonu hiçbir şey hatırlamıyorum ne saçmalıyorsun? Teoman: Sen hala uyuyor musun? Elçin: Kısmen Elçin: Mesaj sesine uyandım aptal Teoman: Çok belli ...