Criminal

4.7K 331 95
                                    

"Jungkook telefonunu aç yoksa onu kıracağım." Jungrin'in uykulu sesiyle uyanan Jungkook yavaşça gözlerini açtı ve karanlığa alışmak için bekledi. Odadaki tek ışık telefondan geliyordu ve odayı iyice aydınlatacak kadar güçlü değildi.

Jungkook nihayet telefonu aldığında hemen sessize aldı, 'Jungrin'i rahatsız etmek istemiyorum.'. Ekrana baktığında arayan kişinin Jimin olduğunu gördü. 'Tüm normal insanların uyuyor olması gereken bu saatte neden beni arıyor?'

Hemen odadan çıkıp telefonu açtı. "Tavşan çocuk nihayet telefonu açtın seni çok özledim~." Sesi normal gelmiyordu. Kesinlikle sarhoştu. "Bebeğim, buradaki çocuk daha fazla içmeme izin vermiyor."

Jungkook derin bir nefes aldı. "Tavşan çocuk niye bir şey demiyorsun yoksa bana kızdın mı?" Başlarda oyuncu olan sesi giderek kısılmıştı ve küçük bir çocuk gibi çıkmıştı. Neredeyse ağlayacak bir küçük çocuk gibi...

Jungkook bir şeyler söylemek için ağzını aralamıştı ki arkadan başka birisinin sesi geldi "Burada daha fazla içemezsiniz, kapatıyoruz! Lütfen zorluk çıkarmayın." Kesinlikle erkek olduğunu belli eden ses çaresizdi.

"Tavşan çocuk, o d-daha fazla içmeme izin vermiyor. Lütfen yanıma gel ve ona söyle daha fazla i-içmeme izin versin." Sesi şeker isteyen ama annesinin izin vermediği 6 yaşında bir çocuk gibiydi. 'Eğer böyle konuşmaya devam ederse kalp krizi geçireceğim.'

Jungkook yeniden konuşmak için ağzını aralamıştı ki birileri bağırmaya başladı. Ardından kesinlikle Jimin olmayan bir ses konuştu "Lütfen gelip arkadaşınızı .... Bar'dan alın, eğer hızlıca gelmezseniz ya oturup ağlayacak ya da beni öldürecek gibi duruyor, lütfen hızlı olun."

Jungkook adamın sözlerini duyunca kahkaha atmak istemişti. 'Jimin mi ağlayacak? Onu tanıdığım kadarıyla asla ağlamaz.'

Diğer insanlar Jimin tavırlarından dolayı ağlamayı en büyük günah olarak kabul ettiğini düşüyordu. Ama öyle miydi?

"Peki, lütfen gitmesine izin vermeyin ve onu güvende tutun. Bir kaç dakika içinde orada olacağım." Jungkook'un sesi sakindi ama asla kendisi değildi. İçinde büyük bir karmaşa vardı.

Hızlıca ceketini giydi, annesinden kalma eski arabanın ve evin anahtarını aldı. Ardından hemen evden çıktı. Arabaya binip hemen sürmeye başladı. Neyseki bar yakındı. En azından Jungkook öyle düşünüyordu. Okuldan eve dönmeye çalışırken yanlışlıkla kaybolmuştu ve oradan geçmişti.

Yaklaşık 15 - 20 dakikanın ardından Jungkook nihayet barı görmüştü. 'Düşündüğüm kadar yakın değilmiş.' .

Arabasını barın yakınlarına park etti ve arabadan inip bara doğru gitti. Kapanmak üzere olan bardan içeri girecekti ki kapıdaki koruma ona tiksintiyle baktı ve kıyafetlerinin uygun olmadığını söyleyerek onu içeri almadı.

Ama Jungkook, Jimin'in adından bahsedince korumanın gözleri açıldı. Hemen özür dilemeye başladı ve Jungkook'un içeri girmesine izin verdi. 'Jimin'in zengin bir aileden geldiğini biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum.'

Jungkook içeri girdi, her yer loş bir ışıkla aydınlanıyordu, büyük disko topları aydınlattıkları yerleri karanlık içinde bir gökkuşağı gibi gösteriyordu.

Bir kaç kişi, kıyafetlerine bakılırsa çalışanlar, kendilerini kenardaki koltuklara atmıştı. Bar kapanacak gibi bomboştu, bir kişi dışında. Jimin.

The Good Boy's Bad Boy✓ | JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin