Taeyong'un ağzından dökülen cümlelerle beraber, karşısındaki adam, belindeki silahı yoklamış ve gülümsemişti.
Sonunda aradıkları kişiyi bulmuşlardı, kim bilirdi ki bu mucizevi insanın aklı havada bir velet olacağını.Ona doğru yaklaşıp, şefkatle saçlarını okşadı ve geri çekildi.
"Endişelenme, ona hiçbir şey olmasına izin vermem."
Cümlesini bitirdikten sonra, hafifçe omzunu patpatlamış ve revirden çıkıp, direkt yoldaşının yanına yönelmişti. Kendini bekleyen Joon'un kulağına eğildi ve fısıldadı.
"Lee Taeyong doğru tahmin, dönebiliriz."
Joon duyduğu cümleyle anında ayaklanmıştı. Koskoca bir adamın liseli rolü yapması kadar zor bir şey yoktu zaten.
Hızlıca okuldan çıkmış ve alacakları parayı düşünerek arabalarına dönmüşlerdi.
Patronları onları el üstünde tutacaktı.Taeyong, dikkatli adımlarla oturduğu yataktan kalktı ve sınıfına döndü.
Hâlâ gözlerini bilekliğinden ayıramıyordu, onu sevmişti.
Sırasına yerleştikten sonra, yanındaki boşlukta göz gezdirdi.
Taeyong'un yanına kimse oturmazdı, bu durumdan çok şikayetçi değildi ama insanların kendisinden korktuğunu düşünüyor ve buna anlam veremiyordu....
"Jaehyun, bundan sonra Taeyong'un korunması senin sorumluluğun altında olacak.
Onum okuluna nakil edildin bile, yarından itibaren başlıyorsun.
Her ay, daha önce hiç görmediğin kadar yüksek miktarda paralar yatacak hesabına.
Görevinin süresi ise, sen ya da Taeyong ölünce sona erecek."Patron duraksamış ve önündeki kahveden yudumlayıp, yüzünde korkutucu bir gülümsemeyle devam etmişti.
"Taeyong, dışarıdan bir müdahele ile hayatını kaybedecek olursa, hiç düşünmeden kendini öldürebilirsin.
Şimdi çık."Jaehyun, gergin bir şekilde patronunun odasından çıktı.
Buraya her girdiğinde üzerine kasvetli bir hava çöküyordu fakat, aldığı görevden memnundu.
Tam uzaklaşacağı anda, Jessie yanına gelmiş ve eline bir dosya tutuşturmuşu.
Dosyanın kapağını açtığında, gördüğü ismi kendi kendine fısıldadı."Lee Taeyong... "
Onun hakkındaki tüm bilgiler buradaydı ve okudukça daha fazla şaşırıyordu.
Çünkü bu çocuğun hiç bir özelliği yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tragic | jaeyong
Fanfic𝑻𝑹𝑨𝑮𝑰𝑪 /ˈtradʒɪk/ 𝘢𝘥𝘫𝘦𝘤𝘵𝘪𝘷𝘦 • causing or characterized by extreme distress or sorrow.