Друзі-рятівники Техьона й новий твіт Чонгука

621 57 27
                                    

Те-Те прокинувся, бо йому свербіла п'яточка. Навіть не тому, що він хотів у туалет, ні, ви просто не знаєте, яке зло ця свербляча п'яточка.

Виконавши своє надважливе завдання «Почесати і йти спати», омега раптом згадує про вимкнений телефон. Потрібно ввімкнути, бо його ж так точно хтось загубить.

Добре, Техьон не сподівався побачити стільки пропущених. І сповіщень із Какао теж. 

Зненацька озивається дверний дзвінок. Кого це до нього в гості завіяло?

– Техьоні! – з полегшенням видихає Сокджин, щойно Те відчиняє двері, а тоді кидається душити тонсена у своїх обіймах. – З тобою все добре!

Вони стоять практично на порозі: Джин, пригорнувшись до друга, заспокоюється після нічогенького потрясіння кілька годин тому, а Намджун, зачинивши двері та спинившись під стінкою, тихцем спостерігає.

– Звісно все добре! Хьоне, ти чого?

Старший омега випускає Техьона з обіймів і відходить на крок.

– То ти не бачив твіт? – Джин із підозрою розглядає Те, що миттю похнюплюється. Якась слизька штука, дуже огидна, бридка, розповзається усередині поблизу його душі. 

Це ще чудово, що вдалося хоч на трохи забути про це.

Техьон хитає головою, зазираючи в очі Сокджину. 

– Бачив...

– Техьона, – мовить єдиний альфа в їхній компанії, і Те відчуває легесенький дотик його долоні на своєму плечі, – пробач мені, будь ласка. Мені дуже прикро... Але це... це була... кхм, умова. Чонгук попросив за підписаний фотобук. Я чесно не сподівався, що він виставить фото.

Намджун шкодує. Настільки, що Те й самому стає жаль його. Нехай це було не гаразд, але скидається, що Джун тут не найбільше зло.

– Нічого страшного, хьоне, – від оцьго «хьоне» Намджуну спадає камінь із душі. – Це одна нещасна світлинка, нічого катастрофічного.

Насправжки, це ж лише світлинка, Техьон-і, чому ти переймаєшся? Просто жарт. Він не мав на меті образити, а тільки...

А що, як мав? Що, як Чонгук просто познущався з одного з тих нещасних фанів, закоханих у нього? Що, як він найбільше зло цієї ситуації?

Картинку немов поставили на паузу: всі мовчать і думають. Зараз, коли вибачення прийняті й Сокджин із Джуном переконалися, що з Те-Те все гаразд, можна перевірити й твіттер. Старший омега заходить у застосунок і помічає: так, допис видалено. Але всі фан-акаунти, за якими стежить Джин, так і майорять новинами про бідненького омежку. Посту-вибачення жодного. 

ДоцвірінькавсяWhere stories live. Discover now